Slowly Sideways Twente

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor rally for ever » ma okt 29, 2007 16:34

joostkusters schreef:de KNAF moet de wedstrijd goedkeuren, valt dit buiten de wedstrijd, of is dit een zaak van de knaf.

Ik vind wel dat dit uitgezocht moet worden, en gecontroleerd, als er idd iets fout gaat, worden alle rallymensen (rijders, officials, organisatoren etcetc) aangekeken.

Een gewone straat verzekering dekt dit echt niet!

Verder ga ik mij niet bemoeien met deze discussie ( weet er niet voldoende van af ), maar dit kan ik wel met Joost eens zijn!!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
rally for ever

Berichtdoor mmrizio » ma okt 29, 2007 17:40

Ondanks dat er af en toe wat scherpe kantjes aan zaten, vind ik dit een goede discussie. Hopelijk schept het duidelijkheid voor de deelnemers en organisatie over wat er bij komt kijken om een klassiek evenement te organiseren of om mee te rijden in zo'n evenement.

Maar bovenal hoop ik dat geen deelnemers ontmoedigt maar juist een impuls geeft aan de klassieke rally'sport'!

Maurice
mmrizio

Berichtdoor zpoint » di okt 30, 2007 0:19

Ton Van Spanje schreef:Hebben jij en Götz je wel beseft dat deze actie tot een k*tgevoel bij jullie collegarijders heeft veroorzaakt. Hebben jullie wel het besef dat een aantal van deze mensen veel tijd en energie in hun wagenpark stoppen om WEL een juiste auto te bouwen? Ik zal geen namen noemen, wel wat auto's die momenteel alleen al in nederland staan of in opbouw zijn. ex Safari fabrieks Toyota Celica, Nissan 240RS, Datsun 240Z, Fiatt 131 Abarth.

Ton,

Niet te vergeten een echte Peug 205 T16 even ten westen van je in opbouw!! Ala dit.... :)
Afbeelding
Afbeelding
zpoint

Twente slsw deelnemers gaan undercover

Berichtdoor zpoint » di okt 30, 2007 12:28

Afbeelding
zpoint

Berichtdoor Turboboost » di okt 30, 2007 12:49

Volgens mij slaan er hier wat mensen door, is gewoon de startlijst voor de rally namelijk. :wink:

Waarom doe je zelf eigenlijk niet mee Guus?
Turboboost

Twente slsw deelnemers gaan undercover

Berichtdoor zpoint » di okt 30, 2007 12:58

Turboboost schreef:Volgens mij slaan er hier wat mensen door, is gewoon de startlijst voor de rally namelijk. :wink:

Even het onderwerp: lezen Jouter..... :)

Turboboost schreef:Waarom doe je zelf eigenlijk niet mee Guus?

En deze, die moet ik onthouden voor m’n oudejaarsconference :roll:
Afbeelding
zpoint

Berichtdoor Turboboost » di okt 30, 2007 13:13

Ik zie het onderwerp wel staan :shock: :wink: , maar je maakt het nu net of de startlijst van slsw bewust niet opgenomen is of op de site staat. Lijkt mij wat ver gezocht en een steek onder water richting de organisatie die in mijn ogen gewoon een mooi evenement neer willen zetten.

Jammer dat je niet serieus reageert op mijn 2e vraag. Ik ga ervanuit dat deze discussie/ feiten de reden zijn waarom je dan eventueel niet mee zou doen, terwijl je je al heel lang had kunnen inschrijven ruim voor dat deze hele gebeuren begon te spelen. Van iemand die claimt erg begaan te zijn met het slsw verhaal (en dat geloof ik dan ook wel, top :!: ) mag je dan verwachten dat deze zich direct aanmeld als er een mogelijkheid zich voordoet om in eigen land zijn hystorische rallywagen te laten zien. 8) vandaar mijn vraag.

p.s. waar speel je rond oud en nieuw. :?: :lol: :wink:
Turboboost

Berichtdoor zpoint » di okt 30, 2007 14:12

Turboboost schreef:Ik zie het onderwerp wel staan :shock: :wink: , maar je maakt het nu net of de startlijst van slsw bewust niet opgenomen is of op de site staat. Lijkt mij wat ver gezocht en een steek onder water richting de organisatie die in mijn ogen gewoon een mooi evenement neer willen zetten.

Ben je nu zo naïef of hoe zit dat :? En natuurlijk is de rest van de rally een super evenement. En ik wens alle deelnemers en toeschouwers succes en plezier toe!!

Turboboost schreef:Jammer dat je niet serieus reageert op mijn 2e vraag. Ik ga ervanuit dat deze discussie/ feiten de reden zijn waarom je dan eventueel niet mee zou doen, terwijl je je al heel lang had kunnen inschrijven ruim voor dat deze hele gebeuren begon te spelen. Van iemand die claimt erg begaan te zijn met het slsw verhaal (en dat geloof ik dan ook wel, top :!: ) mag je dan verwachten dat deze zich direct aanmeld als er een mogelijkheid zich voordoet om in eigen land zijn hystorische rallywagen te laten zien. 8) vandaar mijn vraag.

Wij, Slowly Sideways leden(de echte!), krijgen begin van het jaar een agenda door van Herr Klein. Dat is dezelfde als op de website maar met natuurlijk meer informatie….. Dus het verhaal van vroeg/direct inschrijven gaat niet op want euregio staat niet op de lijst :o !!!!
De bedoeling van SLSW is een totaal pakket aanbieden en geen solo acties.

Turboboost schreef:
p.s. waar speel je rond oud en nieuw. :?: :lol: :wink:
Waar ik optreed, wellicht in jullie kazerne…….. :wink:
Laatst bijgewerkt door zpoint op di okt 30, 2007 16:23, in totaal 2 keer bewerkt.
Afbeelding
zpoint

Berichtdoor Holkers » di okt 30, 2007 14:32

Misschien gekke jongen hoor, maar waarom de naam Slowly Sideways gebruiken uberhaubt. Maakt voor 99,99% van het publiek geen drol uit hoe het heet (nu zelfs geen goede naam) maar wat er komt. aankondigingen als: Historische Rallylegendes of Historische Kampioensauto's zegt mij en 99,99% van het publiek veel meer. Slowly Sideways... trage auto's met kromme wielophangingen?
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Slepertje » di okt 30, 2007 21:39

Holkers schreef:Misschien gekke jongen hoor, maar waarom de naam Slowly Sideways gebruiken uberhaubt. Maakt voor 99,99% van het publiek geen drol uit hoe het heet (nu zelfs geen goede naam) maar wat er komt. aankondigingen als: Historische Rallylegendes of Historische Kampioensauto's zegt mij en 99,99% van het publiek veel meer. Slowly Sideways... trage auto's met kromme wielophangingen?

Helemaal mee eens , gewoon een lekker Nederlands pakkende naam en een eigen regelement.Geen moeilijkheden met een andere organisatie aan van wie de naam eventueel is en het publiek en rijders kunnen genieten van deze vaak prachtig opgebouwde auto's.De verzekering technische kant van zo'n optreden zou dan natuurlijk ook geregeld moeten zijn, en ook wat betreft de licentie's.Deze auto's zouden dan toch bij iedere rally in Nederland een demo kunnen rijden.Ik denk een aanwinst voor iedere organisatie.

Bert
Slepertje

Berichtdoor briljant » di okt 30, 2007 23:33

Ik ben het helemaal met je eens Bert.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor borkentio » wo okt 31, 2007 10:48

weten jullie of deze groep auto's op zondag ook alle proeven rijden? of maar een gedeelte?

marcel
borkentio

Berichtdoor Berto » wo okt 31, 2007 13:06

borkentio schreef:weten jullie of deze groep auto's op zondag ook alle proeven rijden? of maar een gedeelte?

marcel

4 (verschillende) proeven
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor Holkers » vr nov 02, 2007 18:11

Na plaatsing van het persbericht gesloten.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden