Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

nkroeze schreef:Je kan contact opnemen en inderdaad niks horen, denk je dan het toch verstandig is die naam te gebruiken!?!?!? Veel mensen linken dit meteen naar de "echte Slowly Sideways". Ben overigens heel benieuwd hoe alles verzekeringtechnisch etc. geregeld is, want ik zie zelfs bestuurdersnamen staan van mensen zonder licenties... En erger nog, zonder ervaring...
briljant schreef:nkroeze schreef:Je kan contact opnemen en inderdaad niks horen, denk je dan het toch verstandig is die naam te gebruiken!?!?!? Veel mensen linken dit meteen naar de "echte Slowly Sideways". Ben overigens heel benieuwd hoe alles verzekeringtechnisch etc. geregeld is, want ik zie zelfs bestuurdersnamen staan van mensen zonder licenties... En erger nog, zonder ervaring...
Als 5 min auto ben je ook niet verzekerd Niels!
Denk daar maar eens over na.
Ton Van Spanje schreef:Josti schreef:Ton Van Spanje schreef:Een Porsche 944 heeft in ieder geval nooit deelgenomen aan een rally voor het wereldkampioenschap.
Dat is volgens mij een ex-Walter Röhrl Porsche (dacht gereden in 1981, tijdens de Hunsrück Rally). Misschien zegt dat al genoeg.
De 205 "Turbo 16" in Barneveld was zeker een replica.
Joost,
De bedoelde 944 is NIET de auto zoals jij bedoelt. De Monet Porsche was een 924GT
De 205T16 was, en dat heb ik gisteren van een zeer boze echte Slowly deelnemer begrepen absoluut geen T16. Was een doodgewone 205 met een smalle carrosserieset.
Peer schreef:Kan het niet nalaten om ook mijn "2 centen" bij te dragen.
Wetende dat deze auto's onverzekerd zijn
En dit was dan nog de echte Slowly Sideways in Duitsland.
Kortom ik sluit me helemaal bij Sylvia aan.
Terry Hinsen schreef:[quote="Josti]
De 205 "Turbo 16" in Barneveld was zeker een replica.
re·pli·ca (de ~)
1 (~'s) kopie van een kunstwerk
2 (~'s) afgietsel
3 (~'s) [muz.] herhaling door een andere stem
4 gebruiksvoorwerp met een oude vorm, vervaardigd m.b.v. moderne techniekenGebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten