De site met album staat onder www, mag misschien niet zo, maar anders lukt niet.
Eerste poging met foto's online, dus wees beetje mild met kritiek
rally for ever schreef:Help, ik krijg mn foto's niet geplaatst............![]()
De site met album staat onder www, mag misschien niet zo, maar anders lukt niet.
Eerste poging met foto's online, dus wees beetje mild met kritiek![]()
![]()
rally for ever schreef:Goh, het kan dus wel, zal nog eens wat experimenteren.
Ben niet zo heel erg thuis in al die compputer termen![]()
![]()
rally for ever schreef:Dank voor je uitleg en geduld Roel,
Maar snap niet wat ik fout doe, als ik
doe.
Maar ik zie dan geen foto

rally for ever schreef:Dank voor je uitleg en geduld Roel,
Maar snap niet wat ik fout doe, als ik
doe.
Maar ik zie dan geen foto
Holkers schreef:quinten schreef:oeps![]()
![]()
![]()
![]()
dichtbij he...
leor888 schreef:He, kan hier niet even een moderator optreden? foto is veel te groot en verminkt de hele pagina.
Nee. is niet persoonlijk en het gaat niet om de inhoud van de fotoos.
En om het helemaal volgens de regels te doen, zal ik niet de naam van de gefotografeerde fotograav vermelden.
(En dat ik hem wel aanhaal in de quote is alleen maaar om het overzicht van de diverse reacties helder te houden.)
Holkers schreef:leor888 schreef:He, kan hier niet even een moderator optreden? foto is veel te groot en verminkt de hele pagina.
Nee. is niet persoonlijk en het gaat niet om de inhoud van de fotoos.
En om het helemaal volgens de regels te doen, zal ik niet de naam van de gefotografeerde fotograav vermelden.
(En dat ik hem wel aanhaal in de quote is alleen maaar om het overzicht van de diverse reacties helder te houden.)
fotograav?
Dus dan kan ik de foto aanpassen, maar dan gaan anderen weer zeuren over de Nederlandsche taalfouten ende verkrachtingen... Roel, zucht...
leor888 schreef:He, kan hier niet even een moderator optreden? foto is veel te groot en verminkt de hele pagina.
rally for ever schreef:Ik ga er eerst maar eens een nachtje over slapen, want begrijp het nog steeds niet. Als ik rechter muisknop doe, dan kopieren, en dan tussen [img]en[/img] plak, krijg ik precies hetzelfde.![]()
![]()
![]()
Morgen maar weer eens even proberen
A.H.S schreef:rally for ever schreef:Ik ga er eerst maar eens een nachtje over slapen, want begrijp het nog steeds niet. Als ik rechter muisknop doe, dan kopieren, en dan tussen [img]en[/img] plak, krijg ik precies hetzelfde.![]()
![]()
![]()
Morgen maar weer eens even proberen
Ik heb hetzelfde geprobeerd het lukte mij ook steeds niet,ik heb het maar opgegeven.
Ik heb ze wel naar de verschillende teams gestuurd
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten