Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Turboboost schreef:Wat vonden de deelnemers van de alcohol controle? Persoonlijk vind ik het erg goed. Sascha en ik hadden het er net de dag ervoor over gehad dat het zelden gebeurt en promt staan ze er de volgende dag.
Turboboost schreef:Wat vonden de deelnemers van de alcohol controle? Persoonlijk vind ik het erg goed. Sascha en ik hadden het er net de dag ervoor over gehad dat het zelden gebeurt en promt staan ze er de volgende dag.
Wat vonden de deelnemers van de alcohol controle?
cvgn schreef:Het kan nog gekker : drugstest doen voor aanvang van de rally: Een Franse rallyrijder is onder invloed van cannabis tijdens een rally van de weg geraakt en heeft daarbij een 5 jarig kind doodgereden.
Zo iemand moeten ze dus zijn licentie afgeven en NOOIT meer terug geven.
groeten uit Roosendaal.
Carine en Lars van Gastel
Wolter schreef:Turboboost schreef:Wat vonden de deelnemers van de alcohol controle? Persoonlijk vind ik het erg goed. Sascha en ik hadden het er net de dag ervoor over gehad dat het zelden gebeurt en promt staan ze er de volgende dag.
Ik heb geen alcoholcontrole gezien.. (en nee, ben nergens van de verbinding afgeweken).
Zal wel alleen geweest zijn voor degenen waarbij serieuze twijfel bestond. (geintje)
Holkers schreef:cvgn schreef:Het kan nog gekker : drugstest doen voor aanvang van de rally: Een Franse rallyrijder is onder invloed van cannabis tijdens een rally van de weg geraakt en heeft daarbij een 5 jarig kind doodgereden.
Zo iemand moeten ze dus zijn licentie afgeven en NOOIT meer terug geven.
groeten uit Roosendaal.
Carine en Lars van Gastel
Howhow, De afbraak van alcohol gaat wel even wat sneller dan die van Cannabis. Zegt dus niets over de staat van de rijder/tijdstip van roken. Zijn zat sporters betrapt op het roken van een jointje bij een wedstrijd terwijl dat 4 dagen van tevoren opgerookt is. Hoe het geval is met deze rallyrijder weet ik ook niet maar niet tesnel naar conclusies grijpen.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten