met meer onverhard
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Ton Van Spanje schreef:Tijdens het spitten naar info voor Roel Thierie kwam ik deze kaarten tegen. Ik had ze al vast gescanned, maar heb gewacht op het moment dat bekend zou zijn of er wel of geen Hellendoorn zou komen in 2007.
Hier dan nu de kaarten van de allereerste 12 uren van Hellendoorn in 1982. Dit jaar dus 25 jaar geleden.
(kaarten 12 Uren van Hellendoorn 1982)
gschutten schreef:Ton Van Spanje schreef:Tijdens het spitten naar info voor Roel Thierie kwam ik deze kaarten tegen. Ik had ze al vast gescanned, maar heb gewacht op het moment dat bekend zou zijn of er wel of geen Hellendoorn zou komen in 2007.
Hier dan nu de kaarten van de allereerste 12 uren van Hellendoorn in 1982. Dit jaar dus 25 jaar geleden.
(kaarten 12 Uren van Hellendoorn 1982)
Deze kaarten herken ik, m'n vader zat toen nog bij de organisatie, en heeft me deze eens laten zien. Ik zal eens kijken wat hij nog meer aan "oud" materiaal heeft.
Wordt vervolgd!
Ton Van Spanje schreef:Tijdens het spitten naar info voor Roel Thierie kwam ik deze kaarten tegen. Ik had ze al vast gescanned, maar heb gewacht op het moment dat bekend zou zijn of er wel of geen Hellendoorn zou komen in 2007.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten