Re: re
Geplaatst: ma sep 27, 2010 22:02
MartijnB schreef:Je mag nog veel meer dingen terug bouwen overigens zi eik net om in NL te mogen rijden
Lexaan ramen mag niet
De homologatie van een 205 rally is met carbs dus injectie en DTA mag zoizo al niet in NL
De motorisch specs:
- 310 graden nokkenas van Kent cams met bijbehorende veren/schotels/tuimelaars en poelie
- Spaghettispruit
- 1.6 16v onderblok met 106 rallye zuigers
- Geflowde kop
- DTA E48 programmeerbaar mgmt
- 48-40 throttlebodies
- Injectoren van een 306 S16
Specs auto:
- gelaste rolkooi
- Nieuwe originele peugeot remschijven met nieuwe DS3000 blokken voorkant
- Achterkant is standaard remmerij van een 205 GTi (dus schijven)
- Instelbare remdrukverdeler in de auto
- Sparco schaalstoel (fijne ook) en 1 buizenframe kuipstoel (cheapass ding)
- AFR meter
- Fan van binnenuit aan te zetten (handmatig) maar bijna nooit nodig. Temperatuur huishouding is goed.
- Fan voor ontwaseming ook handmatig aan te zetten
- Verder compleet kaal van binnen
- OMP deep-dish stuurtje
Onderstel:
- 309 GTi16 draagarmen met zgan zwarte powerflex draagarmrubbers
- KW schroefset
- Koni geel instelbaar achterzijde
- 205 GTi achteras met 306 GTi draagarmen voor meer negatief camber
- Instelbare camberplates voorkant (staan nu maximaal negatief)
- Massieve ophanging achteras aan de koets.
- Lexaan zijramen, en achterraam. Alleen het raam achter de bestuurder is glas (en klap raam)
- Lexaan dakraampje
Dus twee strepen op het asfalt naar marktplaats!!!