Als B2B economisch op dit moment niet werkt dan kun je nog iets proberen op gebied van B2C oa via kweken van een band met supporters.
Een fanclub, ja OK een jaren 80-90 idee (sommige rijders vinden toeschouwers maar vervelend lees ik wel eens), maar als je liever 30 *100 hebt dan 1 maal 3000, dan is 1000*30 of 2000*15 in elk geval rekenkundig een redelijk alternatief.
gooi er bijv een verloting van een testrit op de co-driverstoel tegen aan en doe kleine gebaren.
Neem hier in Zweden Ramona(&Miriam) als voorbeeld.
Met name Ramona, bloggt zich suf, leeft vrij publiek, doet op allerlei gebied aan branding, staat met artikelen in divers bladen, treed op in tv-programma's, doet mee aan radioprogramma's etc.
Nu doet ze samen met een van de sponsoren een wedstrijd voor het winnen van producten enz enz.
Kost uiteraard een heleboel energie, maar nu redt ze het met een parttime baan en tussendoor doet ze op goed nivå mee aan het Zweedse kampioenschap.
(Oh ja, ik ben lid van haar fanclub
)