Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
The~Masta schreef:sir_tap schreef:Wolter schreef:Hein schreef:Hans Jr kennende gebeurt hem dat geen tweede keer. Als er één persoon ziek is hievan dan is hij het zelf wel.
Ik zou me kunnen voorstellen dat Kevin van zijn resultaat (en bijbehorende reden) ''zieker'' ervan is dan Hans.
Kevin had mechanische pech, Hans heeft zelf een foutje gemaakt (wat ik overigens nooit teruglees in een persbericht of iets dergelijks). En of het dan een fout in de pacenotes is, een fout met te laat remmen of verkeerd insturen: het blijft een eigen gemaakte fout.
Neemt niet weg dat ze beide erg goed bezig zijn en hoop ik voor beide heren (en hun opvolgers) dat ze voldoende ondersteuning krijgen in de toekomst.
Volgens mij als ik het pers bericht lees staat er: "We deden echt niet te gek, maar al snel na de start van de tweede proef van de dag ging het mis: door een klein foutje in de pace notes gingen we iets te snel een knijpende bocht in. We gingen dwars en kwamen aan de buitenkant van de bocht op een randje, vielen daar over heen en rolden vervolgens 30 meter naar beneden. Een boom zorgde er voor dat we niet nog verder naar beneden rolden" staat dus wel degelijk in het persbericht van de KTF jongens
Lees ik dat nou ook goed; klein foutje in de pace notes volgens mij is dat een fout wat hij hier aangeeft
Vraag me trouwens af wat er bedoeld werd met; Hans heeft zelf een foutje gemaakt ([b]wat ik overigens nooit teruglees
Hans niet volwassen genoeg omdat te erkennen ofzo??? ofwat
Franed rally schreef:Het project is zowieso aan zijn gekomen. Het was voor 3 jaren. En ik denk niet dan de prestaties van Jan-Timo gaan hem de deuren van het JWRC openen.
Wolter schreef:want;
Als je remmen het niet naar behoren doen: rem dan eerder.
Als je een lekke band hebt en je hebt het door: rij dan langzamer.
Als heel veel bochten zijn uitgereden: wees dan op je hoede.
The~Masta schreef:Wolter schreef:want;
Als je remmen het niet naar behoren doen: rem dan eerder.
Als je een lekke band hebt en je hebt het door: rij dan langzamer.
Als heel veel bochten zijn uitgereden: wees dan op je hoede.
ik denk als je zo denkt dat je beter lekker de auto in de schuur kan zetten en publiek kan gaan worden...
natuurlijk heb je in de rally te maken met deze factoren maar als je wilt laten zien dat je het spelletje snap en kan dan moet je er ook standaart van uitgaan dat je materiaal 100% in orde is en niet elke bocht voor moeten remmen om te kijken of je remdruk hebt.
geen 10tallen twijfels heb op de proef dat je materiaal het blijf houden want dan ga er net zo goed af. plus dat erbij komt dat als je langzamer gaat dan je tempo, dat het vaak gevaarlijke is dan 100% te gaan. iedereen heeft zijn eigen tempo. Als je lek hebt gaat hij heust niet vol maar gaat wel voor zo min mogenlijk verlies qua tijd.
Die streven wat Hans jr heeft zorg voor ons veel vermaak en enorm goede tijden (maar wat ik soms denk dat, dat weleens word vergeten) hij stond wel 6e algemeen JWRC terwijl je met zo auto daar niet eens hoort te staan!!!!!!het is een leuk autotje maar te klein voor JR na mijn mening.
Kevins opdracht was als ik me niet vergist LEREN LEREN LEREN en ERVARING OP DOEN
Hans opdracht was laten zien wat hij kan met de C2R2 MAX in JWRC en ERVARING OP DOEN
Ik vind dat bijde enorm goed bezig zijn in hun opdracht zo goed mogenlijk uitvoeren.
van mijn zou je ook geen enkel kritiek horen van deze 2 Talenten!!!!
David Westenbrink schreef:John Raven schreef:Het werd juist extra tricky door de split op de weg... in tegenstelling tot bijvoorbeeld Ogier hebben beide heren geen voorrijders op de proeven...
Waarom niet?? Dit zou valsspel zijn...
Wolter schreef:Ik snap dat je volledig vertrouwen moet hebben om serieus mee te doen, maar als je zegt dat er geen remdruk is terwijl er 4 dikke remsporen staan, dan klopt er iets niet.
Wolter schreef:En lekke band in Finland: zoals je zegt ga je dan niet vol. Maar wat is ''vol''? Naar mijn idee het maximale wat je op dat moment op een bepaald kunt, tegen de grens aan van het wel/niet eraf gaan. Als je er dan wel afgaat, dan ben je ''te vol'' gegaan. Kortom een fout.
Wolter schreef:Risico's nemen hoort erbij, maar je moet ze wel incalculeren. En in welke mate je dat doet, bepaalt grotendeels je klassering. En als je ze niet goed incalculeert, dan heb je een rijdersfout gemaakt. Niets meer of minder.
En het maakt mij echt niks uit of hij veel of weinig fouten maakt. Leren en ervaring opdoen is nu wel het doel. Maar is het nou echt zo lastig om je eigen fouten toe te geven..?
Jan Erik Rietman schreef:Ik kan me trouwens nog een N14 rijder van de laatste hellendoorn herinneren (een witte Sub) die zich verkeek op een kuil (same as Boers) en die het had over:(uit topic Hellendoorn)(Mark Verhoeven)1e keer was idd wel te doen. Maar ik vond het echt niets.... Heb er ook de auto flink beschadigd, terwijl er verder geen schrammetje op zit. (in hetzelfde gat als Boers) Maar goed, dat kan ik misschien ook mezelf verwijten dat ik met verkennen niet goed genoeg heb opgelet... Weet het niet zeker, want de eerste keer heb ik er niets van gemerkt
Als je de tijden een beetje gevolgd hebt dit weekend dan blijkt dat ze niet tot de snelsten horen, maar ook niet over de snelste auto beschikken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten