starten rallyrijden

De beginnershoek voor mensen die willen gaan rijden of navigeren

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor rico van der pol » wo mei 25, 2005 12:00

Wat heel belangrijk is dat je weet wat je wilt. En zonder een goede instelling wordt het niets.
Je moet ook zorgen dat je mensen in je team hebt die achter je staan en achter de auto.
Dus als je er mensen bij hebt lopen die een japanse auto voor een b.v. duitse auto prevereren ja dan is de basis al niet goed
en zal het toch in de toekomst botsen.
Ja en het zoeken naar sponsors is heel beladenk wel 1 van de belangrijkste dingen.
Je moet altijd zoeken en vragen en......... mekkeren.
En ja eerst zal het heel moeilijk zijn maar als je iets bekender bent opent het vast wat deuren het wordt dan makkelijker.
Want het is heel eenvoudig onze sport draait om geld.
Heb je dat dan wordt het veel gemakkelijker.
:wink:
vr.gr. Rico van der Pol

www.audirallyteam.nl
rico van der pol
 
Berichten: 35
Geregistreerd: do apr 03, 2003 23:50
Woonplaats: jubbega

Berichtdoor joostkusters » do mei 26, 2005 17:57

Je moet ook zorgen dat je mensen in je team hebt die achter je staan en achter de auto.
Dus als je er mensen bij hebt lopen die een japanse auto voor een b.v. duitse auto prevereren ja dan is de basis al niet goed



Wat is er mis met een japanse auto????
joostkusters
 
Berichten: 677
Geregistreerd: di jan 22, 2002 1:35
Woonplaats: Boxmeer

Berichtdoor Wolter » do mei 26, 2005 18:39

joostkusters schreef:Je moet ook zorgen dat je mensen in je team hebt die achter je staan en achter de auto.
Dus als je er mensen bij hebt lopen die een japanse auto voor een b.v. duitse auto prevereren ja dan is de basis al niet goed

Wat is er mis met een japanse auto????

Daar gaat het in dit geval niet om. Hij bedoeld te zeggen dat het team een eenheid moet zijn en dat iedereen achter dezelfde besluiten moet staan. Als er een fiat wordt gekocht ipv. een EVO, en de teamleaden vinden dat niet leuk kan het zo zijn dat ze zich minder in willen zetten bijvoorbeeld. Dat moet voorkomen worden, zodat iedereen tevreden is en zich voor 100% in wil zetten.
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor dutch_eclipse » do mei 26, 2005 18:45

In dit geval preveren ze juist een jap ipv een duitser :wink:
Maar op jouw vraag: HELEMAAL NIKS!!!! Ik rijd zelf een eclipse 99 (for sale) en het is een perfect dingetje!!!

BTW, zo te zien heb ik behoorlijk wat info gekregen!! Dat had ik niet verwacht.. Als ik et zo zie, zou ik mijn huidige hobby moeten laten vallen, en dan nog kom ik nauwelijk aan de 10.000 P/J. Ik denk dat ik er vanaf zie. Volgens mij ben ik best gaar als ik eindelijk alles voorelkaar hebt (o.a. team regelen, certificaat enz....).
Zeg maar wanneer jullie aan de start verschijnen, en ik zal voor jullie allemaal gaan juigen!!! :D:D

nogmaals THNX voor de info!!!

GrEeTzZz
Lesley
dutch_eclipse
 
Berichten: 4
Geregistreerd: zo mei 22, 2005 15:34
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor official No. 27768 » wo jan 24, 2007 13:42

Weet iemand het telefoonnummer van Eep Borgers?
Ik zou er graag eens langs willen gaan maar dan wel eerst even vragen of het kan.....

Zijn site doet het niet meer dus dat is geen optie
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor henk » wo jan 24, 2007 17:36

official No. 27768 schreef:Weet iemand het telefoonnummer van Eep Borgers?
Ik zou er graag eens langs willen gaan maar dan wel eerst even vragen of het kan.....

Zijn site doet het niet meer dus dat is geen optie


Je hebt een pb-tje :wink:
Avatar gebruiker
henk
 
Berichten: 1694
Geregistreerd: vr jun 24, 2005 16:40
Woonplaats: veenendaal

Berichtdoor official No. 27768 » do jan 25, 2007 9:55

bedankt iedereen !!!
Het is gelukt dus wordt hopelijk mooie dag bij een aantal bekende teams uit die regio :D
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

stalling

Berichtdoor twan81 » za apr 21, 2007 21:42

Waar ik eigenlijk nog niemand over heb gehoord is waar de auto wordt gestald. Ik neem aan dat niet iedereen een grote garage thuis heeft waar gesleuteld kan worden.
twan81
 
Berichten: 3
Geregistreerd: za apr 21, 2007 17:42
Woonplaats: Veldhoven

Re: stalling

Berichtdoor Jaccoooo » za apr 21, 2007 23:55

twan81 schreef:Waar ik eigenlijk nog niemand over heb gehoord is waar de auto wordt gestald. Ik neem aan dat niet iedereen een grote garage thuis heeft waar gesleuteld kan worden.


In een kleine garage ( 6x3.5) lukt het ook wel,alleen stinkt het in het hele huis als je gelast of wat gespoten hebt,of als je transmissieolie morst :?
Avatar gebruiker
Jaccoooo
 
Berichten: 935
Geregistreerd: vr nov 11, 2005 10:05
Woonplaats: Nijluusn

Berichtdoor Martijn_Braat » zo apr 22, 2007 0:45

Op straat stallen en sleutelen gaat ook (als je dus inderdaad geen garage hebt). Kijk alleen wel uit dat je auto niet gejat wordt.
Avatar gebruiker
Martijn_Braat
 
Berichten: 459
Geregistreerd: vr apr 09, 2004 8:56

Re: stalling

Berichtdoor ferry bakker » zo apr 22, 2007 7:57

twan81 schreef:Waar ik eigenlijk nog niemand over heb gehoord is waar de auto wordt gestald. Ik neem aan dat niet iedereen een grote garage thuis heeft waar gesleuteld kan worden.


Nou wij ( als team ) hebben een hal van 35 meter lang en 18 meter breed
met 1 brug en verder alle test mogelijk heden om de auto te testen.
banden rek, magazijn , ennnnnnn op de eerste verdieping een kantine die uitkijkt over werkplaats met bar.

Uhhh kreeg net een telefoontje van een rallyrijder dat ik iets vergeten was

nou oke dan we hebben daar ook een darkroom en SM kelder!!
Laatst bijgewerkt door ferry bakker op zo apr 22, 2007 13:27, in totaal 4 keer bewerkt.
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Berichtdoor twan81 » zo apr 22, 2007 9:00

Nou wij hebben een hal van 35 meter lang en 18 meter breed
met 1 brug en verder alle test mogelijk heden om de auto te testen.
banden rek, magazijn , ennnnnnn op de eerste verdieping een kantine die uitkijkt over werkplaats met bar.

Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk :)

Als ik hier op straat ga sleutelen/stallen dan krijg ik denk ik ruzie met de buren. Hier hebben ze bij het bouwen van de wijk niet echt rekening gehouden met het feit dat er mensen zijn die misschien meer dan 1 auto hebben (wie tegenwoordig niet meer) met als gevolg dat je nu al soms een stuk moet lopen na het parkeren.
Wordt dan toch eerst verhuizen voordat er rally gereden kan worden :(
twan81
 
Berichten: 3
Geregistreerd: za apr 21, 2007 17:42
Woonplaats: Veldhoven

Re: stalling

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo apr 22, 2007 9:54

twan81 schreef:Waar ik eigenlijk nog niemand over heb gehoord is waar de auto wordt gestald. Ik neem aan dat niet iedereen een grote garage thuis heeft waar gesleuteld kan worden.


in welk gedeelte van veldhoven woon je ????
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Waar sleutelen jullie?

Berichtdoor Martin » zo apr 22, 2007 11:58

Wij zijn sinds kort met onze Saxo dakloos en zoeken in omgeving Utrecht nog een stekkie, dus als iemand iets weet horen wij het graag.

Groet Martin
Martin
 
Berichten: 129
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 17:06
Woonplaats: Bilthoven

Re: Waar sleutelen jullie?

Berichtdoor Götz » zo apr 22, 2007 12:15

Martin schreef:Wij zijn sinds kort met onze Saxo dakloos en zoeken in omgeving Utrecht nog een stekkie, dus als iemand iets weet horen wij het graag.

Groet Martin


Bel me vanavond laat ff. Misschien weet ik iets (100m2)
Götz
 
Berichten: 526
Geregistreerd: wo jan 23, 2002 16:34
Woonplaats: Hollandsche Rading

VorigeVolgende

Keer terug naar Beginners

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten