Talent First

De beginnershoek voor mensen die willen gaan rijden of navigeren

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor antoine » zo jul 17, 2005 20:29

StevenK schreef:
antoine schreef:Vanavond de eerste rst foto's ? Ik heb namelijk de man in black gezien met camera. :D

Geen flauw idee waar je het over hebt; niemand heeft die man in black aangesproken.

Er staat in het fotogedeelte nu wel een paar fotootjes :)


Nee, je stond ergens waar ik niet mocht komen. :oops:
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor antoine » zo jul 17, 2005 23:09

StevenK schreef:
antoine schreef:Vanavond de eerste rst foto's ? Ik heb namelijk de man in black gezien met camera. :D

Geen flauw idee waar je het over hebt; niemand heeft die man in black aangesproken.

Er staat in het fotogedeelte nu wel een paar fotootjes :)


Jewel hoor, je hebt met een man gesproken met een blauw t-shirt aan. Hij had ook net een nikon camera gekocht.
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor StevenK » ma jul 18, 2005 7:04

antoine schreef:
StevenK schreef:
antoine schreef:Vanavond de eerste rst foto's ? Ik heb namelijk de man in black gezien met camera. :D

Geen flauw idee waar je het over hebt; niemand heeft die man in black aangesproken.

Er staat in het fotogedeelte nu wel een paar fotootjes :)


Jewel hoor, je hebt met een man gesproken met een blauw t-shirt aan. Hij had ook net een nikon camera gekocht.

Daar heb jij weer gelijk in :) 't Was trouwens mijn eerste keer op het Eurocircuit aan de andere kant en ik vond de sfeer en ambiance echt super !
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor antoine » ma jul 18, 2005 14:26

Hoe ben je aan die kan gekomen? Via rallysport.nl om foto's te maken van de rst's of ???
Hoe vond je het van erg dicht bij?
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor StevenK » ma jul 18, 2005 15:10

antoine schreef:Hoe ben je aan die kan gekomen? Via rallysport.nl om foto's te maken van de rst's of ???

Ja, ik stond er voor rallysport.nl, maar ook voor de RST-cup.
Hoe vond je het van erg dicht bij?

Super; ik heb er van genoten, alleen jammer dat ik zo laat pas wist dat ik zou gaan, anders had ik een tweede camera met een groothoek meegenomen.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor antoine » ma jul 18, 2005 15:14

Heb je nu een andere hobby erbij? Fotograaf/official en geen rijder meer. Het gaat je iig goed af. Of komt er nog iets aan wat de meeste nog niet weten? :?
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor StevenK » ma jul 18, 2005 15:31

antoine schreef:Heb je nu een andere hobby erbij? Fotograaf/official en geen rijder meer. Het gaat je iig goed af. Of komt er nog iets aan wat de meeste nog niet weten? :?

Hoezo 'geen rijder meer' ?

En, ja, ik heb nog wel een paar tijdrovende hobby's. Eéntje met termen als XTR en Ultegra, één die net een jaar is, maar dat wisten jullie al en dan ook nog één die mij heel veel tijd kost, maar waar lang niet iedereen vanaf weet :D

Maar dat neemt niet weg dat dat fotograferen errug leuk is. Ik kan er redelijk mijn passie voor computertechniek in combineren met, in dit geval, autosport, terwijl het ook nog eens iets is waarvan ik weet dat ik echt een absolute beginner ben en waarin ik nog enorm veel kan leren van jongens als Caaz, Walter, Dick, Dré (lijstje is niet uitputtend bedoeld, er zijn er meer die ik niet genoemd heb dan wel)

Moet wel zeggen dat ik voorlopig op het Eurocircuit leuker vond foto's maken dan bij de BHV.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor mantaboy » ma jul 18, 2005 15:48

StevenK schreef:
antoine schreef:Heb je nu een andere hobby erbij? Fotograaf/official en geen rijder meer. Het gaat je iig goed af. Of komt er nog iets aan wat de meeste nog niet weten? :?

Hoezo 'geen rijder meer' ?

En, ja, ik heb nog wel een paar tijdrovende hobby's. Eéntje met termen als XTR en Ultegra, één die net een jaar is, maar dat wisten jullie al en dan ook nog één die mij heel veel tijd kost, maar waar lang niet iedereen vanaf weet :D

Maar dat neemt niet weg dat dat fotograferen errug leuk is. Ik kan er redelijk mijn passie voor computertechniek in combineren met, in dit geval, autosport, terwijl het ook nog eens iets is waarvan ik weet dat ik echt een absolute beginner ben en waarin ik nog enorm veel kan leren van jongens als Caaz, Walter, Dick, Dré (lijstje is niet uitputtend bedoeld, er zijn er meer die ik niet genoemd heb dan wel)

Moet wel zeggen dat ik voorlopig op het Eurocircuit leuker vond foto's maken dan bij de BHV.


XTR en Ultegra? Hmm ken deze alleen als onderdeel groepen van Shimano. Dus waarschijnlijk fietsen.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor Wout de Klerk » ma jul 18, 2005 16:14

mantaboy schreef:
StevenK schreef:
antoine schreef:Heb je nu een andere hobby erbij? Fotograaf/official en geen rijder meer. Het gaat je iig goed af. Of komt er nog iets aan wat de meeste nog niet weten? :?

Hoezo 'geen rijder meer' ?

En, ja, ik heb nog wel een paar tijdrovende hobby's. Eéntje met termen als XTR en Ultegra, één die net een jaar is, maar dat wisten jullie al en dan ook nog één die mij heel veel tijd kost, maar waar lang niet iedereen vanaf weet :D

Maar dat neemt niet weg dat dat fotograferen errug leuk is. Ik kan er redelijk mijn passie voor computertechniek in combineren met, in dit geval, autosport, terwijl het ook nog eens iets is waarvan ik weet dat ik echt een absolute beginner ben en waarin ik nog enorm veel kan leren van jongens als Caaz, Walter, Dick, Dré (lijstje is niet uitputtend bedoeld, er zijn er meer die ik niet genoemd heb dan wel)

Moet wel zeggen dat ik voorlopig op het Eurocircuit leuker vond foto's maken dan bij de BHV.


XTR en Ultegra? Hmm ken deze alleen als onderdeel groepen van Shimano. Dus waarschijnlijk fietsen.


Hij had het over 1 jaar oud, maar die termenken ik niet uit het vaderschap, dus dat zal hij niet bedoelen, of ben ik een niet oplettende vader (1,5 jaar, dus had het dan moeten weten )
Avatar gebruiker
Wout de Klerk
 
Berichten: 614
Geregistreerd: di okt 19, 2004 12:52

Berichtdoor StevenK » ma jul 18, 2005 16:19

Wout de Klerk schreef:
mantaboy schreef:XTR en Ultegra? Hmm ken deze alleen als onderdeel groepen van Shimano. Dus waarschijnlijk fietsen.


Hij had het over 1 jaar oud, maar die termenken ik niet uit het vaderschap, dus dat zal hij niet bedoelen, of ben ik een niet oplettende vader (1,5 jaar, dus had het dan moeten weten )

Jullie hebben het beide bij het rechte eind. Die hobby van een jaar oud staat hier nu in de box te mekkeren omdat ze niet in de keukenkastjes mag spelen tijdens het koken en daarnaast mag ik graag rondjes maken op de mountainbike en racefiets :D
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Uitslag RST 17-07-05 Groothoek Lens.

Berichtdoor PatrickRallyRacingfoto's » ma jul 18, 2005 17:28

KLASSE : FORD RST
TIJD UITGIFTE : 18.00 UUR
PLAATS NR. DEELNEMER NAT. AUTO PUNTEN
KAMPIOEN
SCHAP
1 1 Kevin Abbring NL Ford RST 20
2 5 Thijs van Gameren NL Ford RST 17
3 4 Hans Weys Jr. NL Ford RST 15


Waarom heb je een groothoek lens nodig??
Ik doe alles zonder groothoek velen met mij :lol:
Patrick
Beter één keer voor je beurt gepraat,
Dan achter iemands rug.

Afbeelding
PatrickRallyRacingfoto's
 
Berichten: 10
Geregistreerd: zo jul 17, 2005 23:15
Woonplaats: Bergeijk

Re: Uitslag RST 17-07-05 Groothoek Lens.

Berichtdoor StevenK » ma jul 18, 2005 17:37

PatrickRallyRacingfoto's schreef:KLASSE : FORD RST
TIJD UITGIFTE : 18.00 UUR
PLAATS NR. DEELNEMER NAT. AUTO PUNTEN
KAMPIOEN
SCHAP
1 1 Kevin Abbring NL Ford RST 20
2 5 Thijs van Gameren NL Ford RST 17
3 4 Hans Weys Jr. NL Ford RST 15


Dit stond ook al onder de nieuwsberichten :)
Waarom heb je een groothoek lens nodig??
Ik doe alles zonder groothoek velen met mij :lol:
Patrick

Omdat Hans W. het nodig vond recht onder mijn neus in de fout te gaan, en dan is 70 mm echt teveel :)
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Mee eens

Berichtdoor PatrickRallyRacingfoto's » ma jul 18, 2005 17:54

Daar kan ik me wel in vinden vandaar dat ik over wil van 70/300 naar 28/300 ik heb er wel 1 maar niet voor digitaal :( .

En verder zijn het gezellige mensen op Valkenswaard net als ik :D

Patrick
Beter één keer voor je beurt gepraat,
Dan achter iemands rug.

Afbeelding
PatrickRallyRacingfoto's
 
Berichten: 10
Geregistreerd: zo jul 17, 2005 23:15
Woonplaats: Bergeijk

Re: Mee eens

Berichtdoor StevenK » ma jul 18, 2005 17:59

PatrickRallyRacingfoto's schreef:Daar kan ik me wel in vinden vandaar dat ik over wil van 70/300 naar 28/300 ik heb er wel 1 maar niet voor digitaal :( .

Ik ga juist naar een kleinere zoom factor.. 70/200 met waarschijnlijk een 2x converter erop, en dan ernaast een 18-70. Maar ik heb ook de luxe dat m'n vader ook een D70 heeft, die ik kan lenen, als ik dat wil.
En verder zijn het gezellige mensen op Valkenswaard net als ik :D

Patrick

Ik heb me daar uitstekend vermaakt :)
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Vorige

Keer terug naar Beginners

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten