Veranderingen

Mededelingen etc inzake het forum

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor leor888 » di aug 28, 2007 23:36

StevenK schreef:
leor888 schreef:
StevenK schreef:
leor888 schreef:
StevenK schreef:
leor888 schreef:Echte moderators verplaatsen dergelijke kletspraatberichten naar een van de bijbehorende topics..

Dan moet jij die moderators maar eens laten zien waar het 'verplaatst deze post naar een ander topic' knopje zit...


Is nog even vergeten, maar ik kan je wel een workaround aan de hand doen als je wilt..

Da's dan zeker een workaround in sql statements?


sql??
was dat niet 'standard query language' afgekort?
Nee, dan lijkt me dat te technisch.

Nee, officieel 'Structured Query Language' maar de grap is dat je het uit kunt spreken als 'sequel' en de taal vooral bedoeld was als opvolger van de database taal van DB2 op mainframes.
Meer een work around in functionele zin.

Oh, maar die hebben we wel. Bij elke post staat een 'verwijder' knopje :)


Ja ok, voor jullie wel, maar voor ons alleen als er nog geen vervolgreactie is geplaatst.

Ja, waar ook structured.. Daarom vind ik het nog steeds zo lastige materie.. :wink:
Avatar gebruiker
leor888
 
Berichten: 1156
Geregistreerd: zo nov 14, 2004 1:58
Woonplaats: Södertälje, Zweden

Berichtdoor ikkuh_18 » wo aug 29, 2007 10:34

vind het wel goed nog meer moderators zo kan het allemaal soms wat beter gecontroleerd worden.

Verder het annabeth topic is dan ook best wel uit de hand gelopen geloof ik... een grotere onzin topic bestaat denk ik niet :lol:
ikkuh_18
 
Berichten: 2634
Geregistreerd: zo okt 08, 2006 10:15
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor Robert_ » wo aug 29, 2007 11:12

Mooizo, het forum was er hard aan toe! 8)

Maarten en Hein veel plezier en sterkte gewenst met jullie nieuwe baantje. :wink:
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Avatar gebruiker
Robert_
 
Berichten: 662
Geregistreerd: vr mei 18, 2007 9:30
Woonplaats: Nunspeet

Berichtdoor Holkers » wo aug 29, 2007 12:33

ikkuh_18 schreef:vind het wel goed nog meer moderators zo kan het allemaal soms wat beter gecontroleerd worden.

Verder het annabeth topic is dan ook best wel uit de hand gelopen geloof ik... een grotere onzin topic bestaat denk ik niet :lol:



ja, maar die laten we dan ook mooi open voor jullie om elke dag "goedemorgen" in te zeggen ;) Als dat soort gesprekken worden voortgezet in serieuzere topic, zal dat worden afgesplitst
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor Mark Verhoeven » wo aug 29, 2007 13:11

Holkers schreef:
ikkuh_18 schreef:vind het wel goed nog meer moderators zo kan het allemaal soms wat beter gecontroleerd worden.

Verder het annabeth topic is dan ook best wel uit de hand gelopen geloof ik... een grotere onzin topic bestaat denk ik niet :lol:



ja, maar die laten we dan ook mooi open voor jullie om elke dag "goedemorgen" in te zeggen ;) Als dat soort gesprekken worden voortgezet in serieuzere topic, zal dat worden afgesplitst


Dank je Maarten voor je begrip, dat is voor ons namelijk belangrijk om de dag goed mee te beginnen!!! 8) 8) :wink:
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

Berichtdoor ikkuh_18 » wo aug 29, 2007 14:15

Mark Verhoeven schreef:
Holkers schreef:
ikkuh_18 schreef:vind het wel goed nog meer moderators zo kan het allemaal soms wat beter gecontroleerd worden.

Verder het annabeth topic is dan ook best wel uit de hand gelopen geloof ik... een grotere onzin topic bestaat denk ik niet :lol:



ja, maar die laten we dan ook mooi open voor jullie om elke dag "goedemorgen" in te zeggen ;) Als dat soort gesprekken worden voortgezet in serieuzere topic, zal dat worden afgesplitst


Dank je Maarten voor je begrip, dat is voor ons namelijk belangrijk om de dag goed mee te beginnen!!! 8) 8) :wink:


zeker vooral nu ik zit te wachten tot ik eindelijk op kantoor kan beginnen vind ik het elke ochtend zeer verhelderend hahahaha en hoop dat het strax mn werk ook wat vrolijker maakt :lol:
ikkuh_18
 
Berichten: 2634
Geregistreerd: zo okt 08, 2006 10:15
Woonplaats: Roosendaal

re

Berichtdoor MartijnB » wo aug 29, 2007 18:08

bij dezen dan een verzoek aan de mods

is er een mogelijkheid om topics schoon te houden van al die domme niet nuttige reacties van diverse mensen

en ellelange discussie over wie wel en geen wrc en daar dan vervolgens 20 pagina s lang over door blijven ouwenelen in elk topic.

het begin meer op een bejaarden soos te lijken dan een serieus forum namelijk.

Er is nog nauwelijks een topic die nog normaal te volgen is namelijk
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1950
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: GB

Berichtdoor Holkers » wo aug 29, 2007 18:12

Jawel Martijn, dat zullen we ook doen en ook in de gaten houden. Maar de mate van, het belang van het gepraat in een topic, de lengte ervan en de reactie daarop door ons is een beslissing van ons. Een forum en een topic mag best wel wat geklets bevatten, leeft het er wat van op. Teveel en te ver afwijkend zal een eigen plekje krijgen voor iedereen om te zien of een gezellig plekje waar wij alleen kunnen kijken en terug kunnen gniffelen en lachen om de geposte woordjes ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor rally for ever » wo aug 29, 2007 18:23

Maar de mate van, het belang van het gepraat in een topic, de lengte ervan en de reactie daarop door ons is een beslissing van ons. Een forum en een topic mag best wel wat geklets bevatten,


Heel verstandig dit direct duidelijk te maken, voordat we hier weer discussies over krijgen :oops: :lol:
Avatar gebruiker
rally for ever
 
Berichten: 2917
Geregistreerd: ma apr 17, 2006 21:02
Woonplaats: Jubbega

Berichtdoor mmrizio » wo aug 29, 2007 19:42

StevenK schreef:Nee, officieel 'Structured Query Language' maar de grap is dat je het uit kunt spreken als 'sequel' en de taal vooral bedoeld was als opvolger van de database taal van DB2 op mainframes.


Als we toch aan het corrigeren zijn: SQL was juist door IBM ontwikkeld als query taal voor DB2, als "opvolger" van de oudere mainframe databases (IMS?).

Genoeg off topic voor een eigen topic?

Maurice
mmrizio
 
Berichten: 698
Geregistreerd: vr sep 17, 2004 18:23

Re: re

Berichtdoor mmrizio » wo aug 29, 2007 19:46

MartijnB schreef:bij dezen dan een verzoek aan de mods

is er een mogelijkheid om topics schoon te houden van al die domme niet nuttige reacties van diverse mensen

en ellelange discussie over wie wel en geen wrc en daar dan vervolgens 20 pagina s lang over door blijven ouwenelen in elk topic.

het begin meer op een bejaarden soos te lijken dan een serieus forum namelijk.

Er is nog nauwelijks een topic die nog normaal te volgen is namelijk

Ik ben het hier mee eens. Ik kan me ook ergeren aan kant-noch-wal-rakende speculaties over wie wel of niet en met welke auto naar een rally komt. Een beetje voorpret mag best, maar die discussies zijn wel erg zinloos.

Maurice
mmrizio
 
Berichten: 698
Geregistreerd: vr sep 17, 2004 18:23

Berichtdoor Holkers » za sep 01, 2007 8:46

ZO, even weer naar boven halen.
Om nog even een irritatieding op te halen die niet verboden, maar slechts minder welkom zal zijn ;) is:

Hou eens op met die size=1 lettertjes. kan toch niemand lezen :?
Beperk het gebruik van die styling voor het Cafe maar niet in andere topics.

Namens mij:
Dank u :P
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor leor888 » za sep 01, 2007 11:13

Voor mijn gevoel geldt hetzelfde voor meer dan een smiley per zin :!:

T is zo af en toe net msn of dergelijke.
Avatar gebruiker
leor888
 
Berichten: 1156
Geregistreerd: zo nov 14, 2004 1:58
Woonplaats: Södertälje, Zweden

Berichtdoor antoine » za sep 01, 2007 11:32

leor888 schreef:Voor mijn gevoel geldt hetzelfde voor meer dan een smiley per zin :!:

T is zo af en toe net msn of dergelijke.


Met smiley's kan je wel duidelijk maken hoe je een reaktie bedoelt. :wink:
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor Hein » za sep 01, 2007 21:20

antoine schreef:
leor888 schreef:Voor mijn gevoel geldt hetzelfde voor meer dan een smiley per zin :!:

T is zo af en toe net msn of dergelijke.


Met smiley's kan je wel duidelijk maken hoe je een reaktie bedoelt. :wink:


eens :wink: :wink: :D :lol: :roll:
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

VorigeVolgende

Keer terug naar Huishoudelijk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron