Advertenties

Mededelingen etc inzake het forum

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Advertenties

Berichtdoor Ton Van Spanje » vr jun 23, 2006 19:42

Mij moet even van het hart dat niet alleen de hoofdsite maar vooral het forum er niet overzichtelijker op is geworden door de Google advertentie's.

Daarnaast is de pagina zo in breedte toegenomen dat er ook nog een keer van links naar rechts gescrollt moet worden. De voorsprong die Rallysport.nl in mijn ogen had genomen op andere rallysportsites en fora na de layout veranderingen en de uitbreiding van de nieuwsredactie is zeer groot geweest. Maar het door het mindere gebruiksgemak is het er nu weer een stuk(je?) op achteruit gegaan.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor StevenK » vr jun 23, 2006 20:13

Ton,

We draaien sinds een paar dagen een test met google ads; zodra we een beeld hebben van de financiële effectiviteit nemen we een beslissing over of en daarna hoe we deze advertenties definitief implementeren.

De indeling van de hoofdsite is nu zo dat deze zonder te scrollen op een resolutie van 1024 breed gelezen moeten kunnen worden.

Op het forum hebben we er specifiek voor gekozen niet, zoals op andere fora gebeurt, de advertenties tussen de berichten te zetten.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Ton Van Spanje » vr jun 23, 2006 20:24

Steven,

Ik geef, zoals gewoonlijk :) met onderbouwing, mijn mening.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor ceesford » za jun 24, 2006 9:53

Ik kan de reactie/mening van Ton heel goed voorstellen, maar wat zouden de kosten in euri's zijn om een dergelijke site als deze in de lucht te houden zonder dergelijke ads ?

Ik ken diverse sites die gedeeltelijke voor iedereen toegankelijk zijn, maar voor sommige toepassingen ( denk aan forums, advertenties e.d. ) moet je per jaar een ( weliswaar vrij klein ) bedrag overmaken.

Het is geven én nemen....
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor Ton Van Spanje » za jun 24, 2006 10:31

ceesford schreef:Ik kan de reactie/mening van Ton heel goed voorstellen, maar wat zouden de kosten in euri's zijn om een dergelijke site als deze in de lucht te houden zonder dergelijke ads ?

Ik ken diverse sites die gedeeltelijke voor iedereen toegankelijk zijn, maar voor sommige toepassingen ( denk aan forums, advertenties e.d. ) moet je per jaar een ( weliswaar vrij klein ) bedrag overmaken.

Het is geven én nemen....


Cees,

Je ziet mij niet zeggen dat ik die advert's niks vind. Ik zeg dat de wijze waarop het ingepast wordt niet prettig leest.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor ceesford » za jun 24, 2006 12:07

quote :

Cees,

Je ziet mij niet zeggen dat ik die advert's niks vind. Ik zeg dat de wijze waarop het ingepast wordt niet prettig leest.[/quote]

Beste Ton,
Hoe deze ad's worden ingepast is geheel ter beoordeling aan de makers van deze site, ik geef alleen aan dat het eventueel geld kan kosten.....

wat mij betreft is dit tevens het einde van dit topic.......

Hoe de toekomst van deze site eruit gaat zien, zien wij t.z.t. wel.......
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor Ton Van Spanje » di jul 11, 2006 22:17

Toch wel lekker zo, met de advertenties wat minder breed in de bovenbalk.

Mijn dank aan degene die dit mogelijk heeft gemaakt. :D
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland


Keer terug naar Huishoudelijk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron