signatures

Mededelingen etc inzake het forum

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

signatures

Berichtdoor ExTaxi » wo okt 13, 2004 7:28

Als ik zo het forum eens bekijk zie ik erg vaak dezelfde personen posten met signatures of plaatjes onder ieder bericht. Ik ben eens benieuwd wat de rest daar van vindt, want ik vind het niks. Het is alleen maar paginavulling en als je in een discussie 4 keer wat post dan staat dat hele verhaal + plaatje er 4 keer. Is het niks om het af te schaffen? Laat eens horen.....

ExTaxi
_________________
Neem een kijkje op de vernieuwde website!
http://www.autopics.nl
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

Re: signatures

Berichtdoor SylviaVisser » wo okt 13, 2004 7:59

Een stukje tekst ok, maar die grote plaatjes hoeven van mij niet zo.

Wil je toch graag een "statement" maken, neem dan een klein plaatje kwa hoogte.....
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Re: signatures

Berichtdoor Holkers » wo okt 13, 2004 9:27

punt.
Er moet gewoon een beperking in grootte komen. zowel de tekst eronder als eventuele plaatjes.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Re: signatures

Berichtdoor Hein » wo okt 13, 2004 10:34

Eens.ik zie nu hele lappen tekst verschijnen. Dat is mij persoonlijk iets te veel van het goede. Alleen een plaatje of een naam doet het meestal ook al.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Re: signatures

Berichtdoor StevenK » wo okt 13, 2004 10:36

Reguliere (usenet) netiquette is een sig van maximaal vier regels; dat lijkt mij voor hier ook een goed uitgangspunt.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: signatures

Berichtdoor Huufke » wo okt 13, 2004 13:07

Ik neem aan dat mijn onderschrift ook in die categorie valt Dick?
Ergens kan ik het wel begrijpen, maar zelf vind ik het niet storend, behalve wanneer er grote afbeeldingen worden gebruikt.

Ik zelf stoor me meer aan het gebruik van rare nicknames of het verschuilen achter nicknames van sommige members. Met al het respect voor de volgende persoon, maar dit is een mooi voorbeeld van mijn eerste punt:

Welkom onze nieuwste lid: mafiabaas101

Voor het tweede punt lijkt me het geven van voorbeelden overbodig. Verder weet ik dat er erg veel members zijn die zich hier eveneens aan storen.

Handig topic trouwens. Wat zou jij graag anders zien op dit forum?
Mijn punt lijkt me duidelijk..
In het land der blinden, is éénoog koning.
Huufke
 
Berichten: 1113
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:00
Woonplaats: Eindhoven

Re: signatures

Berichtdoor Pierre Brouwer » wo okt 13, 2004 13:48

Nou geef ik maar t voorbeeld. Gewoon onder eigen naam. ipv :Pbro ! Niet dat dat een schuilnaam was maar ok! Wie volgt??
Volvo 240
Pierre Brouwer
 
Berichten: 210
Geregistreerd: wo okt 13, 2004 13:45
Woonplaats: Rogat-Meppel

Re: signatures

Berichtdoor Humphrey » wo okt 13, 2004 16:19

Is de mijne te groot?

DOEI, Humphrey
Avatar gebruiker
Humphrey
 
Berichten: 752
Geregistreerd: do maart 21, 2002 13:15

Re: signatures

Berichtdoor kraats » wo okt 13, 2004 17:00

Als ik zo het forum eens bekijk zie ik erg vaak dezelfde personen posten met signatures of plaatjes onder ieder bericht. Ik ben eens benieuwd wat de rest daar van vindt, want ik vind het niks. Het is alleen maar paginavulling en als je in een discussie 4 keer wat post dan staat dat hele verhaal + plaatje er 4 keer. Is het niks om het af te schaffen? Laat eens horen.....

ExTaxi
=====================
Alles op zijn tijd....
Zolang er onder nicknames gepost mag worden denk ik dat er andere prioriteiten zijn. Want als je het hebt over een storende factor zijn de nicknames het wel.

Een stukje tekst vind ik niet echt storend, nee. Maar ik kan me voorstellen dat alles op een forum dat geplaatst wordt alles vertaagd met welke verbinding dan ook. Maar als je handtekening niet mag moet je ook zeggen dat je niet meer dan 3 regels mag posten. En dat je alleen wat mag posten waar iedereen van in jubelstemming raakt.

Mensen met een minder snelle verbinding hebben hier logischerwijs meer last van dan anderen. Verder vraag ik me af waarom je je eraan stoort, want zoals ze vaak zeggen... : dan lees je het toch niet of kijk je er niet naar?
Dit is niet rot bedoeld, hoor!! En al helemaal niet persoonlijk.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Re: signatures

Berichtdoor Turboboost » wo okt 13, 2004 17:22

Ik vind het formaat dat wat maarten (alias humphrey) heeft prima.

Overigens vind ik het aan de webmaster om te bepalen wat wel en niet mag, maar een maximaal aantal leestekens is wel gewenst.

Groeten, Turboboost (lekker anoniem :D :) )
Turboboost
 
Berichten: 1265
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 17:25
Woonplaats: Almelo

Re: signatures

Berichtdoor Wolter » wo okt 13, 2004 17:28

OK, ik heb volgens mij wel een grote afbeelding;-) Ik zal hem binnenkort wel even veranderen als er mensen zijn die zich er aan storen;-)
Wel gebruik ik m'n echte naam. Voornaam wel te verstaan. Ik snap diegene best die graag anoniem blijven, maar doe dat niet zodat je dan alles en iedereen een beetje kunt etteren(mocht het gebeuren.)

oja..ik heb er ook een keer iemand gezien met een gif-animatie als signature, dat vreet pas kb's!

Verder zou ik dingen zoals spelfouten in nieuwsberichten niet willen zien. (Ik weet dat het meestal van een andere site is, maar lees het even door en verander dan ook een paar dingen. (bijv. Eric Wevers...met een c?, dacht t niet;-))

Wolter

[Edited by Wolter on 10-13-2004 at 05:30 PM GMT]
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Re: signatures

Berichtdoor Holkers » wo okt 13, 2004 18:18

nau sijn spelvouten niet uid te sluiten :D
Maar de SMS-turbo taal die sommigen hier ten toon spreiden is wel heel erg irritant om te lezen. Je moet er gewoon 3 keer overheen voordat je een idee hebt wat hij/zij bedoeld.

Verder is het misschien wel handig om enkele 'nieuwe' regels af te spreken. Vooral de signatures kunnen bij enkele kleiner. Ja kraats :D die van jou is wel erg beeld-vullend. Zo erg dat je er wel naar moet kijken (het beweegd ook van alle kanten :D) Dus dat zou eventueel kleiner kunnen.

Maar om even te beginnen, zou ik voorstellen om maximaal 3 regels aan tekst of plaatjes grootte van Steven, Mij, MartijnS e.d. te hanteren. Iemand niet mee eens, laat het even horen zodat we aan een nieuwe standaard kunnen werken.

Tevens is de mening van de nicknames wel bekend bij iedereen. Indien niet bekend wie het is kan en moet het ergens vermeld staan. Daarvoor stel ik een soort 'Forum Poule' voor. Naam en een aantal gegevens is dan voldoende om een (onafhankelijk) beeld te scheppen over een persoon die graag een nickname wil gebruiken.

[Edited by Holkers on 10-13-2004 at 05:20 PM GMT]
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Re: signatures

Berichtdoor ExTaxi » wo okt 13, 2004 19:07

Goed punt, die nicknames.....ik wil dat bij mij ook graag veranderen, maar als ik in mijn profiel "Modify" aanklik dan krijg ik deze melding "Je gebruikersnaam/wachtwoord is niet goed."
_________________
Neem een kijkje op de vernieuwde website!
http://www.autopics.nl
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

Re: signatures

Berichtdoor ExTaxi » wo okt 13, 2004 19:10

Verder eens met Holkers! Kleine signature kan.....en registeren onder eigen naam en mensen die nu een nick hanteren het mogelijk maken om die te wijzigen.
_________________
Neem een kijkje op de vernieuwde website!
http://www.autopics.nl
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Re: signatures

Berichtdoor antoine » wo okt 13, 2004 19:24

extaxi wrote:
Goed punt, die nicknames.....ik wil dat bij mij ook graag veranderen, maar als ik in mijn profiel "Modify" aanklik dan krijg ik deze melding "Je gebruikersnaam/wachtwoord is niet goed."



Ik denk dat je nickname alleen veranderd kan worden door of stevenk of admin
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Volgende

Keer terug naar Huishoudelijk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron