signatures

Mededelingen etc inzake het forum

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: signatures

Berichtdoor SylviaVisser » ma okt 18, 2004 12:26

Evov6 wrote:
Is het niet wat om bij je naam/nickname je verband met de rally aan te geven? b.v. toeschouwer, rijder, navigator, official, monteur enzenz? Ben wel nieuwsgierig naar! (Dan kan er trouwens onder mijn naam gewoon toeschouwer komen te staan.)

Geen ideetje admin??



Leuk voorstel gezien je niets zeggende (nick)name......
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Re: signatures

Berichtdoor Jan » wo okt 20, 2004 14:09

Ik had een jaar geleden niet gedacht dat dit zou gebeuren, maar nu we toch bezig zijn doe ik maar mee, wie mij trouwens wil zien moet ff op de site van ExTaxi kijken, bij de eerste foto's zie je mij wel staan met een pet van de GTR03 op en een bril... :D:D:D
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Re: signatures

Berichtdoor Assenberg » wo okt 20, 2004 14:54

Bij veel recente forums zijn de plaatjes van hier in de handtekening geplaatst links bij je info, ze heten dan avatar en diverse forums gebruiken een paar standaart plaatjes (avatars) en bij veel forums kan je linken naar een eigen plaatje op het net.
Als voorbeeld het forum dat op mijn eigen site draait. en idd in je handtekening je relatie met rallysport maakt het leuker vind ik. tevens kan je bv de aanduiding (Level) meber, nieuwe poster, mega poster oid veranderen naar een relatie met de sport. net als admin dan rijder, navi, rallygek etc.

Mvgr

Johan

[Edited by Assenberg on 10-20-2004 at 02:55 PM GMT]
Rijder van CRT met een Toyota Corolla GT TwinCam 16v.

See you at your nearby rallystage!
If you can still read this, wait till the TViS kickes in..............
Avatar gebruiker
Assenberg
 
Berichten: 23
Geregistreerd: di aug 13, 2002 17:47
Woonplaats: Zutphen

Re: Re: signatures

Berichtdoor antoine » wo okt 20, 2004 16:39

assenberg wrote:
Bij veel recente forums zijn de plaatjes van hier in de handtekening geplaatst links bij je info, ze heten dan avatar en diverse forums gebruiken een paar standaart plaatjes (avatars) en bij veel forums kan je linken naar een eigen plaatje op het net.
Als voorbeeld het forum dat op mijn eigen site draait. en idd in je handtekening je relatie met rallysport maakt het leuker vind ik. tevens kan je bv de aanduiding (Level) meber, nieuwe poster, mega poster oid veranderen naar een relatie met de sport. net als admin dan rijder, navi, rallygek etc.

Mvgr

Johan

[Edited by Assenberg on 10-20-2004 at 02:55 PM GMT]


Je bedoelt een phpbb forum?! Meestal geeft die tekst onder je avatar aan hoeveel je post. Dus kan je na een paar jaar admin zijn :)
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Re: signatures

Berichtdoor RallyeRichard » wo okt 20, 2004 20:08

In PhPbb kan je ook in gebruikersgroepen worden ingedeeld, Antwan-De-BMW-Man. Dit komt dan onder de andere gegevens te staan.
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
Avatar gebruiker
RallyeRichard
 
Berichten: 645
Geregistreerd: za jan 26, 2002 15:44
Woonplaats: Kromménië

Re: signatures

Berichtdoor Assenberg » wo okt 20, 2004 21:25

Nou niet perse een phpbb forum, Ikzelf gebruik bv een open source forum van YaBB en deze kan ik compleet naar eigen idee aanpassen zonder teveel van php of scripts te hoeven weten.
en de avatar staat niet vast aan de aantal post die je maakt de level o.a. in dit forum wel maar die kan in YaBB veranderd worden naar bv voor iets wat in dit forum interesant is naar rijder, navi, rally gek, official. etc. en dat blijft dan zo ongeacht de aantal posts wel kan je hiermee rechten aan dir in het forum toewijzen als je dat zou willen. bv rijder navi official toegang tot een speciaal stukkie op het net en een rallygek kan dat niet lezen. ach het is maar wat je wil met je forum.!!
persoonlijk vind ik het aantal posts van iemand niet interesant maar wel de inhoud. vandaar het geringe aantal posts van mijn kant. ;)

Mvgr

Johan
Rijder van CRT met een Toyota Corolla GT TwinCam 16v.

See you at your nearby rallystage!
If you can still read this, wait till the TViS kickes in..............
Avatar gebruiker
Assenberg
 
Berichten: 23
Geregistreerd: di aug 13, 2002 17:47
Woonplaats: Zutphen

Re: Re: signatures

Berichtdoor antoine » do okt 21, 2004 7:54

DutchRallyeGolf wrote:
In PhPbb kan je ook in gebruikersgroepen worden ingedeeld, Antwan-De-BMW-Man. Dit komt dan onder de andere gegevens te staan.


Nee hoor renault-man :)
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Re: Re: signatures

Berichtdoor Franky » do okt 21, 2004 8:05

assenberg wrote:
persoonlijk vind ik het aantal posts van iemand niet interesant maar wel de inhoud. vandaar het geringe aantal posts van mijn kant. ;)

Mvgr

Johan


Dus je vind dat je zelf kwaliteit bied boven kwantiteit?
Afbeelding
Frank Cruts
Avatar gebruiker
Franky
 
Berichten: 1121
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:21

Re: signatures

Berichtdoor Assenberg » do okt 21, 2004 11:38

Deze discussie gaat over handtekeningen in dit fourm en niet over mij dus graag ontopic blijven. :)
Rijder van CRT met een Toyota Corolla GT TwinCam 16v.

See you at your nearby rallystage!
If you can still read this, wait till the TViS kickes in..............
Avatar gebruiker
Assenberg
 
Berichten: 23
Geregistreerd: di aug 13, 2002 17:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor JD_Kruit » za okt 30, 2004 14:52

Ok, deze discussie hoeft eigenlijk niet meer, want iedereen kan in dit nieuwe forum gewoon instellen dat ze geen onderschriften van anderen kunnen zien!!

(bij profiel en dan instellingen)
Jan Dirk Kruit
Avatar gebruiker
JD_Kruit
 
Berichten: 90
Geregistreerd: vr nov 07, 2003 18:28
Woonplaats: Rotterdam

Vorige

Keer terug naar Huishoudelijk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron