Kalender 2014

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor kraats » ma dec 16, 2013 15:33

Sjeik1981 schreef:dus mogen we medio april of mei er eentje bij begroeten, of gaat het hier om de ede short rally


April? Ja, kan ook natuurlijk!
Mogelijkheden te over, gaten zat in de kalender :D .

Nee Ede is wat anders, minder letters ook. :D
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Berichtdoor mousti » ma dec 16, 2013 15:54

Dus dit zou officieel de kalender van het ONRK moeten zijn? Duurt toch lang dat KNAF iets van persbericht uitgeeft..


Tank S Rally (Emmeloord) 15 maart
TAC Rally (Tielt) 12 april
Rallye Sulinger Land (Sulingen) 3 mei
Sezoensrally (Bocholt) 17 mei
ELE Rally (Helmond) 13-14 juni
Autosoft Vechtdal Rally (Hardenberg) 21 juni
GTC Rally (Etten-Leur) 4-5 juli
Unica Schutte ICT Rally (Hellendoorn) 19-20 sept
East Belgian Rally (St. Vith) 27 sept
Conrad Euregio Rally 1-2 nov
mousti
 
Berichten: 156
Geregistreerd: za jun 07, 2008 22:46

Berichtdoor aschoester » ma dec 16, 2013 16:02

Rallye Sulinger Land (Sulingen) 3 mei

Deze zal denk ik meetellen voor het NNRK, net als voorgaande jaren.

Autosoft Vechtdal Rally (Hardenberg) 21 juni is ook NNRK + ASSRK.

zie : http://www.knaf.nl/rally/6-kampioenscha ... -2013.aspx

Dus de wedstrijden voor het ONRK zijn dan waarschijnlijk

Tank S Rally (Emmeloord) 15 maart
TAC Rally (Tielt) 12 april
Sezoensrally (Bocholt) 17 mei
ELE Rally (Helmond) 13-14 juni
GTC Rally (Etten-Leur) 4-5 juli
Unica Schutte ICT Rally (Hellendoorn) 19-20 sept
East Belgian Rally (St. Vith) 27 sept
Conrad Euregio Rally 1-2 nov
:wink:
Avatar gebruiker
aschoester
 
Berichten: 92
Geregistreerd: di dec 21, 2010 12:15
Woonplaats: Vught

Berichtdoor briljant » ma dec 16, 2013 16:27

aan beide posters hierboven
East Belgian Rally (St. Vith) 27 sept zal vermoedelijk niet er bij horen.
Dit is te kort na de Hellendoorn Rally.
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor Jorick » ma dec 16, 2013 17:04

Als ze de datum van de East Belgian Rally nu 14 dagen opschuiven. (7 dagen zullen ze niet doen i.v.m. de Rallye de France - Alsace).
Dan past deze rally perfect in het ONRK en dan kan de Hellendoorn Rally ook een keer meetellen voor het BFO-BRC. :wink:

Het zou leuk zijn als onze zuiderburen ook een keer (massaal) naar Nederland komen. De GTC Rally en de Hellendoorn Rally zijn toch mooie rally's.
De ELE Rally lijkt mij ook uitdagend genoeg, maar dan moeten ze de datum naar voren halen. Anders zit deze te dicht op de Geko Ypres Rally.
KolmanSport.com | Canon EOS 7D
Avatar gebruiker
Jorick
 
Berichten: 796
Geregistreerd: vr maart 05, 2010 17:10
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor mousti » ma dec 16, 2013 17:18

Jorick schreef:Als ze de datum van de East Belgian Rally nu 14 dagen opschuiven. (7 dagen zullen ze niet doen i.v.m. de Rallye de France - Alsace).
Dan past deze rally perfect in het ONRK en dan kan de Hellendoorn Rally ook een keer meetellen voor het BFO-BRC. :wink:

Het zou leuk zijn als onze zuiderburen ook een keer (massaal) naar Nederland komen. De GTC Rally en de Hellendoorn Rally zijn toch mooie rally's.
De ELE Rally lijkt mij ook uitdagend genoeg, maar dan moeten ze de datum naar voren halen. Anders zit deze te dicht op de Geko Ypres Rally.

Datum van EBR opschuiven lijkt me zeer onwaarschijnlijk, zo makkelijk gaat dat niet daar..
mousti
 
Berichten: 156
Geregistreerd: za jun 07, 2008 22:46

Berichtdoor rallyfanam » ma dec 16, 2013 17:34

Het blijkt alweer dus alweer een probleem te zijn om de wedstrijden goed met elkaar af te stemmen.
Het zou dus een goed idee zijn om wedstrijden voor diverse kampioenschappen op bepaalde grondgebieden te houden.
Zo kunnen we de spreiding van diverse proeven garanderen.
Iedereen wil wel diversieteit.
Jeroen
rallyfanam
 
Berichten: 191
Geregistreerd: zo sep 27, 2009 9:06
Woonplaats: amersfoort

Berichtdoor aschoester » ma dec 16, 2013 18:09

briljant schreef:aan beide posters hierboven
East Belgian Rally (St. Vith) 27 sept zal vermoedelijk niet er bij horen.
Dit is te kort na de Hellendoorn Rally.


EBR er vanaf en dan ConXioN Omloop van Vlaanderen 05-09 / 06-09 voor de Hellendoorn Rally? dan zit er minimaal 2 weken tussen.
Avatar gebruiker
aschoester
 
Berichten: 92
Geregistreerd: di dec 21, 2010 12:15
Woonplaats: Vught

Berichtdoor MartijnB » ma dec 16, 2013 20:32

kraats schreef:
MartijnB schreef:Was er niet ook wat met broedseizoen in de gemeente Putten/Barneveld in mei Theo?

Kan me nog herinneren dat er een paar jaar geleden oom eens is gekeken om wat te wisselen met Biesheuvel/Smeets.
Maar dat de gem. Putten geen vergunning geeft in mei ivm broedseizoen ofzo.

(overigens zie ik liever een proef genaamde de Hel)


Nou Martijn, dit is wel een pijnpuntje.....
Een achter de schermen pijnpuntje, iets met een milieuplan.
Goed beleid, maar kostte toch 2 rally's de kop. :?

En idd ik was erbij tijdens het onderhoud met de gemeente Putten waarbij dit onbespreekbaar was.
Maar misschien heeft Dhr. vd Hel ook zo'n mooi plan "cadeau gekregen" en mag het ineens wel......, nogmaals; alles is rond dus het gaat door, volgens insiders van deze organisatie.
Dus laten we nu niet zeuren maar Dhr. vd Hel nog even de details laten bijwerken en we hebben een mooi rally evenement terug.


Theo ok duidelijk verhaal.
wat ik alleen dan wel raar vind is dat de gemeente Putten dan nu kennelijk wel een vergunning geeft en 2 jaar geleden niet.
Hoe kan dat dan vogels weggevlogen of ergens anders gaan nesten :lol: :lol:
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1950
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: GB

Berichtdoor rallyfanam » ma dec 16, 2013 21:02

He Martijn zullen wel evo's zijn :lol: :lol: vliegen nu op ,op een andere tijd.
groet Jeroen :wink:
rallyfanam
 
Berichten: 191
Geregistreerd: zo sep 27, 2009 9:06
Woonplaats: amersfoort

Berichtdoor kraats » ma dec 16, 2013 21:55

MartijnB schreef:
kraats schreef:
MartijnB schreef:Was er niet ook wat met broedseizoen in de gemeente Putten/Barneveld in mei Theo?

Kan me nog herinneren dat er een paar jaar geleden oom eens is gekeken om wat te wisselen met Biesheuvel/Smeets.
Maar dat de gem. Putten geen vergunning geeft in mei ivm broedseizoen ofzo.

(overigens zie ik liever een proef genaamde de Hel)


Nou Martijn, dit is wel een pijnpuntje.....
Een achter de schermen pijnpuntje, iets met een milieuplan.
Goed beleid, maar kostte toch 2 rally's de kop. :?

En idd ik was erbij tijdens het onderhoud met de gemeente Putten waarbij dit onbespreekbaar was.
Maar misschien heeft Dhr. vd Hel ook zo'n mooi plan "cadeau gekregen" en mag het ineens wel......, nogmaals; alles is rond dus het gaat door, volgens insiders van deze organisatie.
Dus laten we nu niet zeuren maar Dhr. vd Hel nog even de details laten bijwerken en we hebben een mooi rally evenement terug.


Theo ok duidelijk verhaal.
wat ik alleen dan wel raar vind is dat de gemeente Putten dan nu kennelijk wel een vergunning geeft en 2 jaar geleden niet.
Hoe kan dat dan vogels weggevlogen of ergens anders gaan nesten :lol: :lol:


Ja als het werkelijk zo is dat alles rond is en er dus een vergunning zou zijn,..... dan heeft de gemeente Putten wat uit te leggen. Ik zal eens even navragen hoe het zit. Heb nog wat oude contacten daar.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Berichtdoor rutger205 » ma dec 16, 2013 22:18

Beste Theo,

Je kunt ook denken: mooi dat er weer een evenement op poten wordt gezet. De houding die je hier nu laat zien lijkt op het bekende azijnpisssen! Ga wat nuttigs doen. :D
rutger205
 
Berichten: 97
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 22:35

Berichtdoor mmrizio » ma dec 16, 2013 23:03

Inderdaad: Er is vast een reden dat deze rally nog niet in het rijtje staat, maar laten we de problemen niet opzoeken. Als fotograaf heb ik heel goede herinneringen aan de rallies rond Barneveld en Putten die ik heb bijgewoond. Samen met Almere is dit de rally die ik het meeste mis!

Maurice
mmrizio
 
Berichten: 698
Geregistreerd: vr sep 17, 2004 18:23

Berichtdoor kraats » di dec 17, 2013 0:11

Maurice en Rutger-Jan,

Ja daar hebben jullie dan weer gelijk in.
Ik zoek het toch wel ff uit...
Maar laat ik hier maar snel over ophouden en hopen dat we een mooi evenement in Putten krijgen. :D
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Berichtdoor Mazzo » di dec 17, 2013 7:11

Vanwege de hoge kosten voor deelname aan het World Rally Championship en het European Rally Championship hebben een aantal rallycracks besloten een alternatief rally kampioenschap in het leven te roepen, de West Euro Rally Cup (WERC).

De WERC zal verreden worden in België, Denemarken, Duitsland, Nederland, Noorwegen en Zweden en zal bestaan uit maximaal acht wedstrijden waarvan zes resultaten meetellen voor het kampioenschap.



De ondergrond waarop zal worden verreden zal grotendeels asfalt zijn en daarom besloten de organisatoren van de Tank S Rally contact te leggen met de Deense organisatoren van de cup. Deze contacten verliepen dusdanig positief dat er al een samenwerking uit voort gekomen is.

De Tank S Rally 2014 zal de openingswedstrijd vormen voor de WERC waarin zal worden gestreden in een kampioenschap voor moderne auto’s als historische auto’s.



Overige wedstrijden reeds op de kalender zijn de, bij de Nederlandse deelnemers zeer populaire, Rallye Sulingerland in Duitsland, de Rally Sokndal in Noorwegen en de Rally Denmark in Denemarken. Momenteel zijn de organisatoren van de cup druk bezig met het voltooien van de kalender met onder andere mogelijke wedstrijden in Belgie

http://www.westeurorallycup.eu

Bron: rallystart.nl
Mazzo
 
Berichten: 457
Geregistreerd: vr okt 09, 2009 14:31
Woonplaats: Almere

VorigeVolgende

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron