Pagina 3 van 3

BerichtGeplaatst: vr okt 08, 2010 17:27
door Patrickdeh
robhegeman schreef:Niets vragen en vervolgens dus niets weten is volgens mij dom.


Wie vraagt is 5 min dom. Wie nooit wat vraagt blijft zijn hele leven dom!

BerichtGeplaatst: vr okt 08, 2010 17:38
door Manfred_D
hihi.........

BerichtGeplaatst: di okt 12, 2010 10:42
door FaxMulder
Zijn er nog meer vragen over de Fiesta RS WRC?

BerichtGeplaatst: di okt 12, 2010 15:14
door BarrierMan
[van_horen_zeggen_maar_waar_gebeurt_modus=aan]

Een monteur controleert een rallyauto en komt tot de ontdekking dat de handrem niet (goed) functioneert. Vraagt de monteur aan de rallyrijder:
"Zal ik even de handrem afstellen?"

Waarop de rallyrijder antwoord:
"Niet nodig, die gebruik ik toch niet!!!"

[van_horen_zeggen_maar_waar_gebeurt_modus=uit]

Heeft iedere rallyauto een handrem (nodig)???????

BerichtGeplaatst: di okt 12, 2010 17:15
door antoine
Geen wonder dat er steeds minder mensen (lees rijders ed) reageren hier op het forum.. Misschien moeten die beterweter(s) eens hun mondje houden!!!

AMEN!!! :evil:

BerichtGeplaatst: di okt 12, 2010 18:29
door Mark Verhoeven
S11 Fan schreef:
romar schreef:En nog een stukje van de Fiesta!!

http://www.youtube.com/watch?v=RI6YECGJAlM


Volgens mij is dit de test met de 2.0L Focus WRC motor.


Ik heb het volgens mij al ergens anders gezegd, waar ook gesuggereerd werd dat er een 2 liter motor in zou liggen, dat is dus beslist niet het geval! Deze draait minstens 1000 - 1500 toeren meer dan de 2 liters, dat hoor je toch zo...

BerichtGeplaatst: di okt 12, 2010 19:39
door romar
Idd en aan t eind ff lekker in de begrenzer! :D :D

BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 0:41
door erikjan
na het zien van de beelden van de WRC rally van Zweden zat ik me af te vragen of de 1.6 turbo blokken van Ford en Citroen niet toevallig identiek zijn, vooral omdat in straatauto's van Ford en PSA ook dezelfde 1.6 blokken (in ieder geval de 1.6 VTi 120, het atmosferische blok in m'n P207) te vinden zijn...

na wat zoeken blijkt in de Fiesta een EcoBoostblok te zitten, met totaal andere boring & slag dan het PSA blok.

ik kwam trouwens wel ergens op internet tegen dat het blok in de Mini WRC inderdaad gelijk is (qua oorsprong dan) aan het blok waarmee Citroen rijdt...

weet iemand hier nog wat meer over te vertellen ?