Pagina 13 van 13

BerichtGeplaatst: vr jul 03, 2009 12:43
door Frevo
Ik zie ook graag snelle auto hoor, graag zelfs! Ik vind het alleen zo oneerlijke t.o.v. de mensen die zich wel aan de regels houden.

Re: re

BerichtGeplaatst: vr jul 03, 2009 14:01
door MartijnB
G33R7 schreef:
MartijnB schreef:nee

is er ooit een kadet manta of ascona ( uitzondering een echte 400)

Gehomologeerd geweest met een 2,4 of een 2,4 16v?----> met afgezaagde 24v kop


was jou oude clio ook legaal met megane draagarmen?


tja waren geen megane draagarmen

Maar Clio Williams draagarmen met uniballs origineel Renault Sport!

Maar goed hou maar op met dat slappe gelul over we of niet legaal

Ik denk dat Theo en zijn kornuiten best we weten wat wel en niet mag volgens de homoogatie
En daarbij is het voor de rijders het risico om aan te geven waar bepaalde zaken in hun homologatie staan.

En daar laat ik het verder bij

back on topic!

Re: re

BerichtGeplaatst: vr jul 03, 2009 17:19
door Jaccoooo
MartijnB schreef:
G33R7 schreef:
MartijnB schreef:nee

is er ooit een kadet manta of ascona ( uitzondering een echte 400)

Gehomologeerd geweest met een 2,4 of een 2,4 16v?----> met afgezaagde 24v kop


was jou oude clio ook legaal met megane draagarmen?


tja waren geen megane draagarmen

Maar Clio Williams draagarmen met uniballs origineel Renault Sport!

Maar goed hou maar op met dat slappe gelul over we of niet legaal

Ik denk dat Theo en zijn kornuiten best we weten wat wel en niet mag volgens de homoogatie
En daarbij is het voor de rijders het risico om aan te geven waar bepaalde zaken in hun homologatie staan.

En daar laat ik het verder bij

back on topic!


nou word jij ergens op aangesproken,en nou wil je de discussie beeindigen :roll:

BerichtGeplaatst: vr jul 03, 2009 18:16
door whity
Dat is dus wat ik bedoel mij zal het allemaal een worst wezen wat iedereen bouwt.
Dat soort dingen laat ik aan de TC ter beoordeling over, ik neem aan dat Theo en consorten ook de homologatie van een GT/E wel kennen

He,he daar hebben we mekaar.

Re: re

BerichtGeplaatst: vr jul 03, 2009 19:00
door MartijnB
Jaccoooo schreef:
MartijnB schreef:
G33R7 schreef:
MartijnB schreef:nee

is er ooit een kadet manta of ascona ( uitzondering een echte 400)

Gehomologeerd geweest met een 2,4 of een 2,4 16v?----> met afgezaagde 24v kop


was jou oude clio ook legaal met megane draagarmen?


tja waren geen megane draagarmen

Maar Clio Williams draagarmen met uniballs origineel Renault Sport!

Maar goed hou maar op met dat slappe gelul over we of niet legaal

Ik denk dat Theo en zijn kornuiten best we weten wat wel en niet mag volgens de homoogatie
En daarbij is het voor de rijders het risico om aan te geven waar bepaalde zaken in hun homologatie staan.

En daar laat ik het verder bij

back on topic!


nou word jij ergens op aangesproken,en nou wil je de discussie beeindigen :roll:


dan begrijp je me verkeerd Jacco...
Ik wil juist geen discussie althans niet hier....

De discussie laat ik aan de heren Tc van de KNAF en de rijders zelf over

Re: re

BerichtGeplaatst: vr jul 03, 2009 21:10
door Wesner
Lejan schreef:
Mark Verhoeven schreef:
Lejan schreef:Als hij z'n restrictor er uit gooit ( is een veel kleinere aanpassing dan een afgezaagde cilinderkop) heeft hij daar geen moeite mee ,maar dat mag ook niet volgens de regels.


Is dat een nieuwe regel??? Ik doe mee!!! :P


er is wel een wedstrijd waar je legaal met zo'n auto kan starten, helaas is de inschrijving al gesloten. http://www.zwartecross.nl/


Met een beetje "Ballen" schrijf je je nog in, er is altijd plek!....
Weet zeker dat hier op de TC niet zo'n grafstemming hangt als bij de gebruikelijke TC.... 8)

BerichtGeplaatst: za jul 04, 2009 10:26
door V.D.G Rally team
gaat hier in deze topic over wie een auto aan het bouwen is of over hoe illegaal kunnen we bouwen :wink:

Re: re

BerichtGeplaatst: za jul 04, 2009 10:28
door joostkusters
[/quote]

Met een beetje "Ballen" schrijf je je nog in, er is altijd plek!....
Weet zeker dat hier op de TC niet zo'n grafstemming hangt als bij de gebruikelijke TC.... 8)[/quote]


een grafstemming bij de TC????????????? zal wel aan jezelf liggen, ik heb altijd grootste lol met die gasten. Theo is wel serieus, maar de chef moet serieus zijn, en hij is een goeie gast, als je met m overlegd, komt t altijd goed.

Re: re

BerichtGeplaatst: za jul 04, 2009 10:31
door V.D.G Rally team
joostkusters schreef:


Met een beetje "Ballen" schrijf je je nog in, er is altijd plek!....
Weet zeker dat hier op de TC niet zo'n grafstemming hangt als bij de gebruikelijke TC.... 8)[/quote]


een grafstemming bij de TC????????????? zal wel aan jezelf liggen, ik heb altijd grootste lol met die gasten. Theo is wel serieus, maar de chef moet serieus zijn, en hij is een goeie gast, als je met m overlegd, komt t altijd goed.[/quote]

als je gewoon zorgd dat je je spullen op orde hebt dan is er geen probleen.
mochr er onverhoopd toch iets niet goed zijn dan kun je er met theo gewoon over praten. en meestal komt het dan wel goed,
maar het zijn meestal de zelfde rijders die problemen hebben.

Re: re

BerichtGeplaatst: za jul 04, 2009 10:37
door briljant
joostkusters schreef: Theo is wel serieus, maar de chef moet serieus zijn, en hij is een goeie gast, als je met m overlegd, komt t altijd goed.
Welke chef? :?
Dat is Theo dus niet meer!

BerichtGeplaatst: ma jul 27, 2009 15:26
door RallyeRichard
Voor 2009 gaat me niet meer lukken, maar 2010 moet tot de mogelijkheden behoren. Want ik ga namelijk beginnen met de ombouw van deze schoonheid naar het echte werk!

PS: Ik zoek nog extra velgen voor de Rallye. Zie advertentie.

Afbeelding