Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mantaboy schreef:Hein schreef:
Bovendien staat mij er iets van bij dat een rallyauto ook over 4 zitplaatsen moet beschikken in straatversie.
Kan je dat eens toelichten Hein waarom?
En is dit niet verlaagd zodat er meer kans is dat de Nissan cup doorgaat?borkentio schreef:Omdat het toch om een auto gaat die niet standaard is en de grenzen bijna overschrijd van het toelaatbare steld de KNAF dat de deelnemers minimaal een EU licentie moeten hebben. (dat was INT)
briljant schreef:Persoonlijk denk ik dat er dan een cup voor de Porche komt waarin men het vermogen en de snelheid omlaag brengt.
Als er dan 5 cupauto's zijn voldoe je aan de eisen van de KNAF.
o.a. met een andere computer. Zijn ze volgens mij al mee bezig bij een Porsche dealer in het oosten van het land.nkroeze schreef:briljant schreef:Persoonlijk denk ik dat er dan een cup voor de Porche komt waarin men het vermogen en de snelheid omlaag brengt.
Als er dan 5 cupauto's zijn voldoe je aan de eisen van de KNAF.
Volgens mij moet de KNAF dan toch echt eerst de cupreglementen goedkeuren.....
En hoe krijg je het vermogen van de standaard 420pk naar beneden naar de beoogde 300?
Oxalis Motorsport schreef:De Porsche, met wat voor vermogen dan ook mag niet harder dan 222 kmh
Oxalis Motorsport schreef:De Porsche, met wat voor vermogen dan ook mag niet harder dan 222 kmh
official No. 27768 schreef:Oxalis Motorsport schreef:De Porsche, met wat voor vermogen dan ook mag niet harder dan 222 kmh
en wie gaat dat controleren?
of worden de CPU's na elke rally uitgelezen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten