Cinquecento Tropheo

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Cinquecento Tropheo

Berichtdoor Cinq-Power » do mei 01, 2008 22:06

Ik ben op zoek naar materiaal van de Cinquecento Tropheo.

Dit omdat ik er vandaag 1 gekocht heb, deze is paar jaar geleden overgekomen uit Duitsland maar nooit mee in NL gereden.

Ook heb ik van Orhan Simons een overal en dergelijke overgenomen, en hij wil graag weten, indien mogelijk wat er met "zijn" Cinq is gebeurt.

Hij heeft er mee in 1995 en 1996 gereden in Nederland, samen met Evan Kersbergen, met het kenteken: HJ-RF-08.

Deze auto is na die periode verkocht aan de Vos.

Enig ander materiaal mag ook, verzameling kan niet groot genoeg zijn.

Misschien dat sommige oud Tropheo rijders nog leuke anekdotes/foto's o.i.d. hebben.
Avatar gebruiker
Cinq-Power
 
Berichten: 1461
Geregistreerd: zo okt 28, 2007 13:47
Woonplaats: Wageningen

Re: Cinquecento Tropheo

Berichtdoor admin » do mei 01, 2008 23:19

Cinq-Power schreef:Ik ben op zoek naar materiaal van de Cinquecento Tropheo.

Dit omdat ik er vandaag 1 gekocht heb, deze is paar jaar geleden overgekomen uit Duitsland maar nooit mee in NL gereden.

Ook heb ik van Orhan Simons een overal en dergelijke overgenomen, en hij wil graag weten, indien mogelijk wat er met "zijn" Cinq is gebeurt.

Hij heeft er mee in 1995 en 1996 gereden in Nederland, samen met Evan Kersbergen, met het kenteken: HJ-RF-08.

Deze auto is na die periode verkocht aan de Vos.

Enig ander materiaal mag ook, verzameling kan niet groot genoeg zijn.

Misschien dat sommige oud Tropheo rijders nog leuke anekdotes/foto's o.i.d. hebben.


Oh dat is een makkelijke wat er met die auto gebeurd is! Marcel Poublon heeft er nog een tijdje mee gereden en wij hebben daarna de auto gekocht voor een klanten dag op Valkenswaard. Ik heb er toen zelf nog even een tijdje mee gereden op straat en dat is nu 5 jaar terug. Auto heb ik toen verkocht naar iemand in Rosmalen die zijn zoon er mee rally wou laten rijden maar daarna nooit meer gezien op de rally paden. Tevens is de auto sinds 2003 ook al niet meer APK gekeurd dus ik verwacht de auto niet weer terug op de weg.
admin
Site Admin
 
Berichten: 614
Geregistreerd: do jan 01, 1970 1:00


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten