Autosalon Brussel 2008

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Autosalon Brussel 2008

Berichtdoor Ton Van Spanje » di jan 22, 2008 12:58

Afgelopen vrijdag ben ik naar "het Salon" in Brussel geweest en ik heb daar een aantal foto's geschoten.

Op autosportgebied stond er al niet veel, maar qua rallysport helemaal bitter weinig.

Alleen de op Bio-Ethanol gestookte Ford Fiësta ST, waarmee dit seizoen in België een rallycup gehouden wordt.

Afbeelding

Afbeelding

en voor de liefhebbers plaats ik maar even een foto van de nieuwe Subaru Impreza Sti

Afbeelding

Afbeelding
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor red devil » di jan 22, 2008 15:43

Vergeet de nieuwe evo niet :wink:

Afbeelding
Afbeelding
red devil
 
Berichten: 477
Geregistreerd: di jul 12, 2005 13:48
Woonplaats: Putten

Berichtdoor Ton Van Spanje » di jan 22, 2008 18:34

red devil schreef:Vergeet de nieuwe evo niet :wink:


'k Heb wel over de stand gelopen en nog even in een Lancer staan gluren, maar de Evo niet gezien. 't Ziet er wel beter uit dan de vorige, maar het blijft een opgeleukte ouwel*llenbak. 't Zelfde geldt trouwens voor de Impreza Sti. Pure geldverspilling om voor zo'n lelijke straatauto zoveel geld uit te geven.



PS. Rooie duivel. is het mogelijk dat je het formaat van je foto's wat aanpast? :)
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor DUVEL » di jan 22, 2008 18:41

Hallo,

ik ben ook geweest gisteren, de civic r3 stond er toch ook, en bij peugeot stond de 207 s2000 van loix voor in het irc dit jaar.
de lancer evo x valt mij 100% mee de impreza daarentegen...(al kan de sti er nog net mee door).
DUVEL
 
Berichten: 6
Geregistreerd: di jan 22, 2008 18:34
Woonplaats: brecht

Berichtdoor Mark Verhoeven » di jan 22, 2008 18:51

Ton Van Spanje schreef:
red devil schreef:Vergeet de nieuwe evo niet :wink:


'k Heb wel over de stand gelopen en nog even in een Lancer staan gluren, maar de Evo niet gezien. 't Ziet er wel beter uit dan de vorige, maar het blijft een opgeleukte ouwel*llenbak. 't Zelfde geldt trouwens voor de Impreza Sti. Pure geldverspilling om voor zo'n lelijke straatauto zoveel geld uit te geven.



PS. Rooie duivel. is het mogelijk dat je het formaat van je foto's wat aanpast? :)


Gelukkig betaal je bij een dergelijke auto niet voor de styling, dus het valt wel mee met geldverspilling...
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

Berichtdoor MartijnS » di jan 22, 2008 18:52

Ik vind de Subaru echt 10x mooier dan de Evo.
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor Mark Verhoeven » di jan 22, 2008 18:54

MartijnS schreef:Ik vind de Subaru echt 10x mooier dan de Evo.


Ik durfde het al niet te zeggen... (zie liever de oude dan de nieuwe EVO en bij de Sub beslist andersom!)
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

Berichtdoor Ton Van Spanje » di jan 22, 2008 19:42

Mark Verhoeven schreef:
MartijnS schreef:Ik vind de Subaru echt 10x mooier dan de Evo.


Ik durfde het al niet te zeggen... (zie liever de oude dan de nieuwe EVO en bij de Sub beslist andersom!)


Mark

Dat klopt, de nieuwe Sub vind ik ook nog wel te pruimen tov de oude. De Lancer heb ik nooit mooi gevonden. Nu niet en toen niet.

Maar beiden modellen hebben mij (ook nu nog) een veel te hoog TFTF gehalte. Als ik zoveel geld in de kontzak had, kocht ik mij een Audi S3. Daarmee kun je ook bij de schouwburg voor komen rijden.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten