Octavia WRC van Nijhof te koop, NIET die van Haverkate

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor marcel de jong » vr mei 11, 2007 12:24

auto haverkate ook te koop??????
marcel de jong
 
Berichten: 145
Geregistreerd: zo apr 28, 2002 22:53
Woonplaats: halsteren

Berichtdoor mastersevius » vr mei 11, 2007 12:30

marcel de jong schreef:auto haverkate ook te koop??????


Ik twijfel hieraan. Het is bij bijna iedereen bekent hier op dit forum dat Haverkate met een evo 3 rijdt. In de advertentie staat duidelijk dat het een evo 1 is. Verder weet ik dat Jan wel een witte evo 1 te koop heeft staan. En waarom zou Haverkate hem zelf niet te koop kunnen zetten. Maar ik moet wel zeggen dat de kleurstelling precies hetzelfde is dat dat van Haverkate sterker nog zijn naam staat er op. Kortom mijn conclusie: verkeerde advertentie bij de verkeerde foto of verkeerde foto bij verkeerde advertentie. :P. Maar deze conclusie van mij is wel erg simpel, misschien weet iemand anders hier meer van

http://www.rallysport.nl/index.php?modu ... ss=1&id=50

Hier een link waar staat dat het een evo 3 is
Avatar gebruiker
mastersevius
 
Berichten: 1181
Geregistreerd: zo mei 21, 2006 16:10
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor Starkoo » vr mei 11, 2007 12:45

mastersevius schreef:
marcel de jong schreef:auto haverkate ook te koop??????


Ik twijfel hieraan. Het is bij bijna iedereen bekent hier op dit forum dat Haverkate met een evo 3 rijdt. In de advertentie staat duidelijk dat het een evo 1 is. Verder weet ik dat Jan wel een witte evo 1 te koop heeft staan. En waarom zou Haverkate hem zelf niet te koop kunnen zetten. Maar ik moet wel zeggen dat de kleurstelling precies hetzelfde is dat dat van Haverkate sterker nog zijn naam staat er op. Kortom mijn conclusie: verkeerde advertentie bij de verkeerde foto of verkeerde foto bij verkeerde advertentie. :P. Maar deze conclusie van mij is wel erg simpel, misschien weet iemand anders hier meer van

http://www.rallysport.nl/index.php?modu ... ss=1&id=50

Hier een link waar staat dat het een evo 3 is


misschien koop ie ook wel een fabia WRC :p
Avatar gebruiker
Starkoo
 
Berichten: 1037
Geregistreerd: vr sep 22, 2006 23:40
Woonplaats: Neede

Berichtdoor MartijnS » vr mei 11, 2007 12:46

Met een sticker van Almere startnummer 1 erop??
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor Campos » vr mei 11, 2007 12:58

Een paar (design) stickers zijn zo geplakt, net zoals een fake-nummerplaat/sticker.
Wie weet is de auto wel voor promotiedoeleinden gebruikt, zie ook de website van de Vechtdal Rallysprint..
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor Paul » vr mei 11, 2007 12:58

hmm maar het kenteken (15-ST-LS) daar heeft Haverkate wel mee gereden, maar idd die LG stikker met sn1 :roll: :roll:
Denk aan gisteren, Droom van morgen, maar leef vandaag
AA Rallyteam.nl
Paul
 
Berichten: 336
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 21:36

Berichtdoor mastersevius » vr mei 11, 2007 13:45

Paul schreef:hmm maar het kenteken (15-ST-LS) daar heeft Haverkate wel mee gereden, maar idd die LG stikker met sn1 :roll: :roll:


Inderdaad ik zie op een foto van mij van de Goldentuliprally dat de auto van Haverkate daar ook het nummerbord 15-st-ls heeft
Avatar gebruiker
mastersevius
 
Berichten: 1181
Geregistreerd: zo mei 21, 2006 16:10
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor Niels van de Poll » vr mei 11, 2007 14:12

Campos schreef:Een paar (design) stickers zijn zo geplakt, net zoals een fake-nummerplaat/sticker.
Wie weet is de auto wel voor promotiedoeleinden gebruikt, zie ook de website van de Vechtdal Rallysprint..


Is hij ook niet een beetje goedkoop voor een WRC??
Avatar gebruiker
Niels van de Poll
 
Berichten: 751
Geregistreerd: ma mei 02, 2005 9:10
Woonplaats: Hardenberg

Berichtdoor nkroeze » vr mei 11, 2007 14:12

Voor de bezoekers van de RAI, deze auto stond daar ook...
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Berichtdoor TWENGELTJE » vr mei 11, 2007 14:15

ach en zo`n nummerplaat
wie weet reed ger in sullingen wel met deze i.p.v zijn evo3
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor djgando » vr mei 11, 2007 14:16

Deze auto is gewoon van Jan, maar met de stickers van Ger Havekate, die 'm voor promotiedoeleinden heeft gebruikt volgens mij. De vraagprijs is namelijk hetzelfde als de witte auto die Jan eerste aan was geboden. Deze auto is toen meerdere keren aangeboden, af en toe de prijs aangepast, en blijkbaar dus nog steeds niet verkocht. Deze auto, met de 360 sticker erop, stond ook bij het autocrossfestival Volle Polle, waar vorig jaar ook de auto aan het publiek werd ge-presenteerd.
Naar mijn mening is het dus gewoon de auto van ja, maar met de beschikkering en het "nep"-kenteken van de Evo3 van Ger zelf.

(Deze uitspraak word gedaan op eigen ondervindingen en waarneming en rust voor de rest enkel op speculatie)

de groeten,

Martijn ter Boo
Boomans Autosport Enschede
djgando
 
Berichten: 361
Geregistreerd: vr okt 25, 2002 9:13
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Starkoo » vr mei 11, 2007 16:35

djgando schreef:Deze auto is gewoon van Jan, maar met de stickers van Ger Havekate, die 'm voor promotiedoeleinden heeft gebruikt volgens mij. De vraagprijs is namelijk hetzelfde als de witte auto die Jan eerste aan was geboden. Deze auto is toen meerdere keren aangeboden, af en toe de prijs aangepast, en blijkbaar dus nog steeds niet verkocht. Deze auto, met de 360 sticker erop, stond ook bij het autocrossfestival Volle Polle, waar vorig jaar ook de auto aan het publiek werd ge-presenteerd.
Naar mijn mening is het dus gewoon de auto van ja, maar met de beschikkering en het "nep"-kenteken van de Evo3 van Ger zelf.

(Deze uitspraak word gedaan op eigen ondervindingen en waarneming en rust voor de rest enkel op speculatie)

de groeten,

Martijn ter Boo
Boomans Autosport Enschede


klopt de WRC van Ger stond dit jaar bij Volle polle bedrijfen park.
Avatar gebruiker
Starkoo
 
Berichten: 1037
Geregistreerd: vr sep 22, 2006 23:40
Woonplaats: Neede

Berichtdoor briljant » vr mei 11, 2007 17:02

Deze Evo 1 is de auto van Jan.
De auto is gebruikt door onze Hoofdsponsor Autosoft op de autorai.
Onze sponsor is ook een van de sponsoren van Haverkate.
Tijdens de Rai was de auto van Ger niet beschikbaar en is de Evo 1 van Nijhof gebruikt.
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor Justin van den Berg » vr mei 18, 2007 10:44

Ik denk ook dat dit een "namaak" versie is, de kentekenplaat is overigens niet van een goedgekeurd type hier mag dus niet mee op de openbare weg gereden worden.

gr Justin
Avatar gebruiker
Justin van den Berg
 
Berichten: 48
Geregistreerd: za nov 04, 2006 9:36
Woonplaats: Apeldoorn

Berichtdoor YellowLeonVT » vr mei 18, 2007 10:47

Justin van den Berg schreef:Ik denk ook dat dit een "namaak" versie is, de kentekenplaat is overigens niet van een goedgekeurd type hier mag dus niet mee op de openbare weg gereden worden.

gr Justin

Denk dat je dat mis hebt ! Jan had al een witte EVO1 te koop staan, al een tijdje.. Nu met stickers, wil niet zeggen dat het "namaak" is :?
YellowLeonVT
 
Berichten: 807
Geregistreerd: wo dec 29, 2004 17:15
Woonplaats: Markelo

Volgende

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten