Lancer WRC

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Campos » zo nov 25, 2007 12:21

mastersevius schreef:als je zijn navigator zo eens hoort dan is die Nesbitt een beetje doof :P

http://www.youtube.com/watch?v=BK1uw2Ng ... re=related

Woah.. dat stuk vanaf 2:15, erg indrukwekkend :shock:
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor ChrisZW » zo nov 25, 2007 12:24

Avatar gebruiker
ChrisZW
 
Berichten: 548
Geregistreerd: zo maart 19, 2006 11:47
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor Dennis Abrahams » zo nov 25, 2007 13:59

http://www.youtube.com/watch?v=BK1uw2Ng ... re=related

joostkusters schreef:knap staaltje navigeren, erg goed


Joost, lees ik dat nou goed ??!!
Noem je dit nou echt een "knap staaltje navigeren" ???!!!
:oops:
Mag toch hopen dat je dat cynisch bedoelde .....
Dennis Abrahams
 
Berichten: 47
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 19:13
Woonplaats: Vijfhuizen

Berichtdoor Davekuh » zo nov 25, 2007 15:25

Dennis Abrahams schreef:http://www.youtube.com/watch?v=BK1uw2NgKuQ&feature=related

joostkusters schreef:knap staaltje navigeren, erg goed


Joost, lees ik dat nou goed ??!!
Noem je dit nou echt een "knap staaltje navigeren" ???!!!
:oops:
Mag toch hopen dat je dat cynisch bedoelde .....


Waarom zou ie? Zo zit die navigator altijd in de auto. Het gaat er toch niet om of wij het kunnen verstaan maar toch of Andrew het kan verstaan? Blijkbaar vind die het fijn als hij zo genavigeerd word anders had hij wel een ander gezocht. Ze zijn al een behoorlijke tijd samen namelijk.

Wel grappig trouwens. Ik heb dat filmpje al een tijdje geleden online gezet omdat ik het 1 van de mooiste onboards vind die ik ken. En nu duikt ie opeens hier op :D
Davekuh
 
Berichten: 258
Geregistreerd: ma mei 26, 2003 22:31
Woonplaats: Eindhoven

Berichtdoor Wolter » zo nov 25, 2007 15:50

Ik zou helemaal gek worden met zo'n stresskip naast me. Hij is wel consequent en optijd met de notes, maar in de helft van de gevallen zit hij hysterisch te schreeuwen dat hij moet remmen en rustig aan moet doen.
Het is maar net waar je van houdt! :wink:
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Dennis Abrahams » zo nov 25, 2007 16:43

Wolter schreef:Ik zou helemaal gek worden met zo'n stresskip naast me. Hij is wel consequent en optijd met de notes, maar in de helft van de gevallen zit hij hysterisch te schreeuwen dat hij moet remmen en rustig aan moet doen.
Het is maar net waar je van houdt! :wink:


Dank je wel Wolter, da's namelijk precies wat ik bedoel.
In mijn beleving houdt navigeren namelijk ietsje méér in dan "alleen maar" het op tijd schreeuwen of je links of rechtsaf moet.
Als navi ben je de spil in de auto, straal je voornamelijk rust en zekerheid uit en probeer je, o.a. met DUIDELIJKE aanwijzingen, het beste uit je rijder te halen. Je bent dus eigenlijk meer aan het "coachen" dan dat je een soort van "gillende Tom-Tom" uithangt. En mijn persoonlijke ervaring (en ik doe dit spelletje pas een jaar of twintig, dus wie ben ik :wink: ) is dat je met deze vorm van "communiceren" je rijder nooit optimaal kunt laten presteren. Deze man is (naar mijn bescheiden mening) òf doodsbang, òf heeft last van een soort "Rally Gilles de la Tourette", maar is in ieder geval niet "een knap staaltje aan het navigeren". Vandaar dat ik een beetje door Joost (toch ook niet de eerste de beste) z'n reactie verrast was.

Maar goed, aan de andere kant zijn er ook mensen die het helemaal top vinden als ze met gloeiendhete poken bewerkt worden, of als ze met vleeshaken door hun intieme delen aan het plafond worden opgehangen, kan ik me persoonlijk ook niets bij voorstellen. Maar dat wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat het voor hun wél werkt, of dat die mensen al jarenlang dolgelukkig met elkaar zijn.
Wat dat betreft: ieder zijn meug ......... :wink:

Mocht je trouwens willen weten wat ik dan wél onder navigeren versta, kijk dan maar 's naar dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=2I_EHrDZRvQ
Deze meneer weet namelijk wél hoe het moet.
(en misschien dat je er nog wat van opsteekt ...... :wink: )
Dennis Abrahams
 
Berichten: 47
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 19:13
Woonplaats: Vijfhuizen

Berichtdoor David Westenbrink » zo nov 25, 2007 17:42

Dennis Abrahams schreef:Maar goed, aan de andere kant zijn er ook mensen die het helemaal top vinden als ze met gloeiendhete poken bewerkt worden, of als ze met vleeshaken door hun intieme delen aan het plafond worden opgehangen, kan ik me persoonlijk ook niets bij voorstellen. Maar dat wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat het voor hun wél werkt, of dat die mensen al jarenlang dolgelukkig met elkaar zijn.
Wat dat betreft: ieder zijn meug .........


Wat zal het saai zijn bij jou thuis :)
David Westenbrink
 
Berichten: 896
Geregistreerd: do aug 29, 2002 16:54
Woonplaats: Meppel

Berichtdoor Dennis Abrahams » zo nov 25, 2007 18:40

David Westenbrink schreef:
Dennis Abrahams schreef:Maar goed, aan de andere kant zijn er ook mensen die het helemaal top vinden als ze met gloeiendhete poken bewerkt worden, of als ze met vleeshaken door hun intieme delen aan het plafond worden opgehangen, kan ik me persoonlijk ook niets bij voorstellen. Maar dat wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat het voor hun wél werkt, of dat die mensen al jarenlang dolgelukkig met elkaar zijn.
Wat dat betreft: ieder zijn meug .........


Wat zal het saai zijn bij jou thuis :)



Weet ik niet, ben er nooit ......
:lol: :lol:
Dennis Abrahams
 
Berichten: 47
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 19:13
Woonplaats: Vijfhuizen

Vorige

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten