WRC wat verder ter tafel komt?!

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor pipo » vr jun 15, 2007 17:12

Laat een topper zoals Van Eldik maar direct naar Belgie komen hoor ... :wink:
pipo
 
Berichten: 1547
Geregistreerd: ma dec 08, 2003 10:44

Berichtdoor JoostS » vr jun 15, 2007 17:14

pipo schreef:Laat een topper zoals Van Eldik maar direct naar Belgie komen hoor ... :wink:

:lol:
Wat zullen al die Belgen van ons wel denken, in een sprintje als in Hardenberg nog 6 WRC's aan de start! En maar blijven zeuren :D Kan er eigenlijk alleen maar om lachen :lol:
Avatar gebruiker
JoostS
 
Berichten: 2451
Geregistreerd: di mei 20, 2003 9:22
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor pedduhwick » vr jun 15, 2007 17:14

pipo schreef:Laat een topper zoals Van Eldik maar direct naar Belgie komen hoor ... :wink:


om de rest zoek te rijden :lol: ??
pedduhwick
 
Berichten: 1707
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 17:04
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor HJD » vr jun 15, 2007 17:17

pipo schreef:Laat een topper zoals Van Eldik maar direct naar Belgie komen hoor ... :wink:


Nee Geert, hij is van ons :P :lol:

Maar waar gaat deze discussie in vredesnaam over, wat een gezeur weer :roll:.. we mogen blij zijn dat we hier zulk materiaal aan de start hebben.
Avatar gebruiker
HJD
 
Berichten: 595
Geregistreerd: do apr 21, 2005 15:07
Woonplaats: Borculo

Berichtdoor pipo » vr jun 15, 2007 17:23

Beste Patrick Scholman .
.wie zegt dat hij alle belgen zoek rijd ..ik meen te herrinneren dat o.a Tsjoen ook wel eens op visite kwam in Nederland
Inderdaad jullie mogen fier zijn op zo een prachtig startveld ..jammer dat jullie niet altijd het relief(parcours ) meehebben
pipo
 
Berichten: 1547
Geregistreerd: ma dec 08, 2003 10:44

Berichtdoor sublover » vr jun 15, 2007 17:34

Wees inderdaad maar blij dat er in Nederland zoveel wrc's rijden.

Een gelijkaardige discussie was er vorig jaar op belgische forums. Er werd tsjoen verweten dat hij zijn belgische titel zou "gekocht" hebben door de aanschaf van de focus wrc.
(Gevolg), Focus te koop en dit jaar geen top wrc's meer in België. Enkel twee wrc's die regionale wedstrijden rijden en soms een proef van het BK.

Laat Van Eldik maar gas geven met zijn S12. Het is aan de tegenstanders om een tandje bij te steken.
Indien Van Eldik er niet was, dan zou misschien Wevers telkens de snelste zijn en dan heb je terug het zelfde probleem.
Dat is mijn bescheiden mening.
Laatst bijgewerkt door sublover op vr jun 15, 2007 17:46, in totaal 1 keer bewerkt.
sublover
 
Berichten: 9
Geregistreerd: di apr 17, 2007 20:31
Woonplaats: Roeselare (België)

Berichtdoor Bartrallyfan » vr jun 15, 2007 17:41

pedduhwick schreef:
pipo schreef:Laat een topper zoals Van Eldik maar direct naar Belgie komen hoor ... :wink:


om de rest zoek te rijden :lol: ??
Laat me niet lachen,in het biutenland is (was) hij nergens,kijk maar eens naar zijn prestatie's in het buitenland,duitsland was helemaal een flop.Maar we moeten met zijn allen niet zeuren we hebben echt een super startveld, en wat maakt het als toeschouwer uit als we staks met z'n allen in de eurigio(als mischien alle kampioenschappen al beslist zijn) staan te kijken hoe iedereen zo hard mogelijk rijdt om in zijn klasse de wedstrijd te winnen, mischien nog wel mooier,ze hebben immers geen kampioenschap meer te verliezen en zullen daarom mischien nog wel iets meer risico nemen. Maar dan moeten natuurlijk de kampioenen wel het nederlands kampioenschap trouw blijven.
Avatar gebruiker
Bartrallyfan
 
Berichten: 1033
Geregistreerd: zo feb 25, 2007 14:04
Woonplaats: venray

Berichtdoor Armand » vr jun 15, 2007 17:48

Ik zit echt met een open bek dit allemaal te lezen. Wat een ongelofelijke afgunst wordt hier geparadeert. Ook door mensen waar ik het niet van had verwacht.... Ik had de rallyfans wat hoger ingeschat, maar dit begint het niveau. Ja wat voor niveau. Ik heb er geen woorden voor... Echt niet.

Ik vraag me werkelijk af waarom iemand zo'n behandeling verdiend. En dan nog. Zeg het nu eens de goede man in zijn gezicht. Kom dan eens naar de service en maak jezelf een bekend en ga de discussie aan...

Respectloos.... dat is het enige wat in me opkomt. Dat hij een kampioenschap ruineert. Fuck off. Moet de rest zijn huiswerk beter doen. Hoe durf je dit bij iemand in zijn schoenen te schuiven... En dan nog even een paar oude koeien uit de sloot halen. Wat zou jij doen als je auto in de fik staat. Nee, we zien natuurlijk graag die wagen affikken, want dat is leuk voor op een verjaardag. Nederland op zijn smalst. Gefeliciteerd en halleluja...
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor pipo » vr jun 15, 2007 17:49

Inderdaad Armand ..daar heb je gelijk in .. :o
pipo
 
Berichten: 1547
Geregistreerd: ma dec 08, 2003 10:44

Berichtdoor HJD » vr jun 15, 2007 17:49

Armand schreef:Ik zit echt met een open bek dit allemaal te lezen. Wat een ongelofelijke afgunst wordt hier geparadeert. Ook door mensen waar ik het niet van had verwacht.... Ik had de rallyfans wat hoger ingeschat, maar dit begint het niveau. Ja wat voor niveau. Ik heb er geen woorden voor... Echt niet.

Ik vraag me werkelijk af waarom iemand zo'n behandeling verdiend. En dan nog. Zeg het nu eens de goede man in zijn gezicht. Kom dan eens naar de service en maak jezelf een bekend en ga de discussie aan...

Respectloos.... dat is het enige wat in me opkomt. Dat hij een kampioenschap ruineert. Fuck off. Moet de rest zijn huiswerk beter doen. Hoe durf je dit bij iemand in zijn schoenen te schuiven... En dan nog even een paar oude koeien uit de sloot halen. Wat zou jij doen als je auto in de fik staat. Nee, we zien natuurlijk graag die wagen affikken, want dat is leuk voor op een verjaardag. Nederland op zijn smalst. Gefeliciteerd en halleluja...


Ik ben het compleet met je eens! :wink:
Avatar gebruiker
HJD
 
Berichten: 595
Geregistreerd: do apr 21, 2005 15:07
Woonplaats: Borculo

Berichtdoor Stephan46 » vr jun 15, 2007 17:49

Amen..
Rally is art
Stephan46
 
Berichten: 492
Geregistreerd: za maart 18, 2006 22:22
Woonplaats: Nunspeet

Berichtdoor MartijnS » vr jun 15, 2007 17:52

Inderdaad. Het gaat echt zo nergens over, te triest voor woorden.. :?
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor Codieo » vr jun 15, 2007 17:58

Zie ook een hoop mensen die het hebben over de kleine rijders....

Waarom is het dan zo dat ik langs de proef sta na deelnemer 50 of 60 al meer dan de helft van de "rallyfans" weg zijn? Om snel door te gaan naar de volgende proef om daar de toppers weer te zien.

Let wel, ik wil hier absoluut niet iedereen over 1 kam scheren, want er zijn genoeg mensen (net zoals mezelf) die van de totale sport houden en ook kunnen genieten van de Kalossen, Colts en ander kleinere (Volvo's???????) materiaal.

Zucht......

Laten we met z'n allen ophouden met deze hele discussie..... De winnaar is altijd terecht, tenzij hij bewust het spel vervalst. Gelukkig is dit in de rally erg moeilijk, dus laten we genieten van het geweldige deelnemersveld dat we in Nederland hebben. Er zijn namelijk maar erg weinig landen in Europa waar de "fans" kunnen genieten van zo'n breed en extreem veld.

Dus allemaal niet meer zeuren :wink: en morgen lekker naar Hardenberg om daar te genieten van een "sprintje", maar dan wel een met zes WRC's en verder ook een veld om van te smullen.

Een goede avond........
Codieo
 
Berichten: 733
Geregistreerd: do maart 01, 2007 14:10
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor cvgn » vr jun 15, 2007 17:58

Pipo zei: Laat een topper zoals Van Eldik maar direct naar Belgie komen hoor ...

Nou Geert, denk dat ze hem heel vlug de grens weer over schoppen. Al het negatieve wat er over hem wordt gezegd en in dit geval geschreven heeft hij aan zichzelf te danken. Met het grapje in Barneveld heeft hij heel veel negatieve reakties opgebouwd bij officials, en die zijn er wel nodig om jullie allemaal te kunnen laten rijden.

Zal eerlijk zijn voor mij hoeft hij niet naar de exoticgreenrally te komen.

groeten uit Roosendaal.
cvgn
cvgn
 
Berichten: 753
Geregistreerd: za jun 15, 2002 12:08
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor MartijnS » vr jun 15, 2007 18:12

Oooow nu snap ik het. Hij heeft veel negatieve reakties opgebouwd?? bij de officials..

En als dat eenmaal het geval is, oei oei.. :?
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

VorigeVolgende

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron