WRC wat verder ter tafel komt?!

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor michel uit berg » vr jun 15, 2007 15:42

larson schreef:ik ben ook geen fan van van eldik maar ik denk dat wij met ze allen heel blij moeten zijn dat er iemand als van eldik met zulke dikke auto's hier in nederland rijd!
hij zorgt er denk ik ook voor dat andere rijders naar nieuw en dik materiaal gaan kijken en zet andere rijders ook wel op scherp denk ik!
Ik hoop ook echt dat van eldik volgend jaar weer in nederland rijd en dat we gewoon een mooie strijd om het kampioenschap gaan zien met wat meer tegenstand! en ik ben het er uiteraard ook niet mee eens hoe hij bijvoorbeeld in barneveld zo door het publiek heen rijdt, zulke acties vind ik gewoon jammer.. maar toch!


mijn mening is dat v eldik helemaal niet zo snel is! hij heeft 3x van WRC moeten wisselen om maar 'n snelle auto te hebben! anders kan dhr. v eldik ook niet mee! :roll:
michel uit berg
 
Berichten: 672
Geregistreerd: do jul 25, 2002 20:57
Woonplaats: berg city

Berichtdoor markdevries » vr jun 15, 2007 15:51

helemaal mee eens michel :wink: en even terugkomend op wat iemand hier zei nee ik vind niet dat een wevers mocht hij er volgend jaar net zo voorstaan als van eldik nu dat hij dan een kampioenschap ruineert, maar waar ik op doel met mijn zegje is kijk naar Barneveld vorig jaar wie scheld een official zowat uit om maar een brandblusser te krijgen volgens mij was dat ene zekere mijnheer van Eldik :x wie rijdt daarna ook nog eens als een bezetene zowat het publiek uit de stoeltjes weer van Eldik :x vandaar dus ook dat ik het niet terecht vond dat hij Amsterdam met de sticker officials bedankt reed want je scheldt zo iemand toch gewoon uit joh dan krijgt het mannetje met de vele centen die brandblusser wel ook officials kunnen daarin fouten maken maar daar denkt mijnheer van Eldik op zo een moment niet aan want stel je voor dat zijn geliefde autootje het begeeft en in de kleur zwart eindigt :twisted: en dan nog verder rijden ook nadat het brandje geblust is ik ken veel meer verschillende rijders die gewoon hun auto hadden laten staan maar mijnheer van Eldik niet. ben het overigens ook met Wolter eens over het onverhard dat wordt alleen maar slechter en zou je er nu nog meer dikke autos bijkrijgen dan krijg je het effect dat ze daar vanaf het middenveld al last van gaan hebben met grote gaten in het onverhard op de laatste proef
dwars gaan met een evo is zeer normaal :P , maar dwars gaan met een manta is leuker :lol:
markdevries
 
Berichten: 219
Geregistreerd: di jan 10, 2006 13:30
Woonplaats: Dongen

Berichtdoor David Westenbrink » vr jun 15, 2007 15:57

Zullen we de titel van dit topic maar eens veranderen in 'afgunst' ?

Sjongejonge wat een simpel zeg...
David Westenbrink
 
Berichten: 896
Geregistreerd: do aug 29, 2002 16:54
Woonplaats: Meppel

Berichtdoor Holkers » vr jun 15, 2007 16:01

markdevries schreef: maar daar denkt mijnheer van Eldik op zo een moment niet aan want stel je voor dat zijn geliefde autootje het begeeft en in de kleur zwart eindigt :twisted:


Herziende mening, laat je eens nakijken daarboven...


Er brand een equivalent van een vrijstaand landhuis onder zijn kont, dan wordt je wel wat boos jah als er geen brandblusser is.



Zie hier veel dingen langskomen over v Eldik. Voornamelijk berusten deze zich allemaal op het niet gunnen van een kampioenschap danwel een overwinning in een rally door hem. Vervolgens vinden we het jammer dat hij naar het buitenland zou gaan. VIND JE HET GEK? Hij brengt verschikkelijk mooi spul aan de start, zorgt ervoor dat er ook wat centjes naar organisaties gaan, zorgt ervoor dat bijvoorbeeld vd Heuvel en Wevers moeten investeren in ander mooi spul en het enige wat er hier geroepen wordt is; je ruineerd het kampioenschap... zwaar kansloos. Michel komt als enige met een (redelijk) argument, de rest is niets minder dan een verdwaalde voetbalfan met een toetsenbord...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor Jan Kamphuis » vr jun 15, 2007 16:03

Helemaal mee eens David. Laat iedereen maar genieten wat de rijders/navi's en monteurs op service presteren. Het is en blijft een spectaculaire publiekssport waarin iedereen naar vermogen en met de middelen die ze tot hun beschikkinghebben presteren. :!:
Jan Kamphuis
 
Berichten: 155
Geregistreerd: za jun 03, 2006 19:56
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor mastersevius » vr jun 15, 2007 16:05

Holkers schreef:
markdevries schreef: maar daar denkt mijnheer van Eldik op zo een moment niet aan want stel je voor dat zijn geliefde autootje het begeeft en in de kleur zwart eindigt :twisted:


Herziende mening, laat je eens nakijken daarboven...


Er brand een equivalent van een vrijstaand landhuis onder zijn kont, dan wordt je wel wat boos jah als er geen brandblusser is.



Zie hier veel dingen langskomen over v Eldik. Voornamelijk berusten deze zich allemaal op het niet gunnen van een kampioenschap danwel een overwinning in een rally door hem. Vervolgens vinden we het jammer dat hij naar het buitenland zou gaan. VIND JE HET GEK? Hij brengt verschikkelijk mooi spul aan de start, zorgt ervoor dat er ook wat centjes naar organisaties gaan, zorgt ervoor dat bijvoorbeeld vd Heuvel en Wevers moeten investeren in ander mooi spul en het enige wat er hier geroepen wordt is; je ruineerd het kampioenschap... zwaar kansloos. Michel komt als enige met een (redelijk) argument, de rest is niets minder dan een verdwaalde voetbalfan met een toetsenbord...


Helemaal mee eens
Avatar gebruiker
mastersevius
 
Berichten: 1181
Geregistreerd: zo mei 21, 2006 16:10
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor michel uit berg » vr jun 15, 2007 16:14

David Westenbrink schreef:Zullen we de titel van dit topic maar eens veranderen in 'afgunst' ?

Sjongejonge wat een simpel zeg...



heeft totaal niks met afgunst te maken! is gewoon mijn mening! kijk naar v eerd vorig jaar, neem maar van mij aan dat ie echt wel sneller materiaal kan aanschaffen maar hij vind zelf dat hij eerst eens een jaar moet leren met 'n "verouderde" WRC. Ik gun 't iedereen om met 'n dikke auto te starten maar vind 't niet normaal dat je op zeer korte tijd 3X van WRC moet wisselen om mee te komen! Leer eerst effe doorrijden.

en verder........dat ie lekker km's maakt met z'n auto :wink:
michel uit berg
 
Berichten: 672
Geregistreerd: do jul 25, 2002 20:57
Woonplaats: berg city

Berichtdoor markdevries » vr jun 15, 2007 16:19

ik hoef mij echt niet na te kijken in mijn bovenkamer Holkers dat werkt allemaal perfect :wink: en ja kan van Eldik zijn mening deels begrijpen maar denk ook eens aan een official voordat je hem de huid volscheldt hij is degene die de hobby mogelijk maakt hoor :wink:
dwars gaan met een evo is zeer normaal :P , maar dwars gaan met een manta is leuker :lol:
markdevries
 
Berichten: 219
Geregistreerd: di jan 10, 2006 13:30
Woonplaats: Dongen

Berichtdoor Niels2 » vr jun 15, 2007 16:24

markdevries schreef:ik hoef mij echt niet na te kijken in mijn bovenkamer Holkers dat werkt allemaal perfect :wink: en ja kan van Eldik zijn mening deels begrijpen maar denk ook eens aan een official voordat je hem de huid volscheldt hij is degene die de hobby mogelijk maakt hoor :wink:


Het werkt, en zit in je bovenkamer.... hout?
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Avatar gebruiker
Niels2
 
Berichten: 1391
Geregistreerd: wo nov 27, 2002 14:28
Woonplaats: Hengelo (OV)

Berichtdoor SylviaVisser » vr jun 15, 2007 16:37

moppelt iets over een 'nieuw' zwart schaap gevonden ?
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor mantaboy » vr jun 15, 2007 16:44

markdevries schreef:ik hoef mij echt niet na te kijken in mijn bovenkamer Holkers dat werkt allemaal perfect :wink: en ja kan van Eldik zijn mening deels begrijpen maar denk ook eens aan een official voordat je hem de huid volscheldt hij is degene die de hobby mogelijk maakt hoor :wink:


Tja, dan word je de huid vol gescholden door fotograven, publiek, rijders en politie... Dat er nog mensen official willen zijn.... :? :?

van Eldik heeft gewoon goed materiaal, maar zoals ik eerder aangaf, hij is zeker niet de beste stuurman!
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor Jan Kamphuis » vr jun 15, 2007 16:48

van Eldik heeft gewoon goed materiaal, maar zoals ik eerder aangaf, hij is zeker niet de beste stuurman![/quote]

Die staan zeker langs het lint :D
Jan Kamphuis
 
Berichten: 155
Geregistreerd: za jun 03, 2006 19:56
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor stefanjonas » vr jun 15, 2007 16:49

Om mij ff bij Holkers aan te sluiten: stel, je huis staat in brand en de brandweergarage is een straat verderop... dan ga je toch ook met een kwaaie kop daarheen om een blusauto te halen? en dan schreeuw je toch ook dat de mensen daar opschieten? en dat is al helemaal zo als er ook nog een competitieelement in zit. zn auto was niet alleen flink geruineerd als het brandje niet geblust was, maar ook zn kampioenschap. iets wat hem misschien nog wel meer waard was dan z'n auto.

En wat betreft al die negatieve meningen over v Eldik en zn auto's, stel je was het zelf: dan zou je toch ook met mooi/goed materiaal aan de start komen als je wilt winnen? en als je dan het geld en de mogelijkheid hebt om met nog beter materiaal te komen, om de voorsprong nog groter te maken, dan doe je dat toch als je voor het kampioenschap gaat? (een bepaalde zekerheid inbouwen?) en helemaal als je ook eens int jaar buitenlands gaat rijden, want dan wil je je wel even meten met de rest van de wereld, en die rest rijdt ook in goed spul.

Ik zou zeggen: laat hem mooi rijden, hoe nieuwer materiaal, des te beter voor de rallysport in het algemeen. (er zijn altijd wel nadelen te vinden, echte nadelen, of gewoon nadelen om te zeiken. Maar tis niet gauw zo'n groot nadeel dat je de voordelen overtreft)
Avatar gebruiker
stefanjonas
 
Berichten: 298
Geregistreerd: vr sep 02, 2005 16:46

wrc

Berichtdoor John_V » vr jun 15, 2007 16:51

markdevries schreef:helemaal nu al het gerucht gaat dat Wevers zijn skoda wil sparen voor de Deutschland rally en dus niet aan de start zal staan in de Exotic Green Rally en ook Jasper heeft gezegd in Rallyreport van Eldik is echt niet bij te houden ik concentreer me liever op de wedstrijden die ik nog ga rijden in het WK in de groep N, dus redelijkerwijs mag je er vanuit gaan dat jasper na de schade in de ELE ook de Exotic Green Rally zal laten varen :cry: met andere woorden en dit zijn mijn woorden bedankt mijnheer van Eldik voor het ruineren van het Nederlands Rally kampioenschap :x dit zijn mijn woorden ben zelf dan ook absoluut geen fan van Mark van Eldik :x


Bedoel hier de Eifel of de WRC scheelt 1 1/2 maand
Avatar gebruiker
John_V
 
Berichten: 547
Geregistreerd: ma feb 13, 2006 20:42
Woonplaats: Culemborg

Re: re

Berichtdoor Bartrallyfan » vr jun 15, 2007 17:04

larson schreef:
MartijnB schreef:
larson schreef:ik ben ook geen fan van van eldik maar ik denk dat wij met ze allen heel blij moeten zijn dat er iemand als van eldik met zulke dikke auto's hier in nederland rijd!
hij zorgt er denk ik ook voor dat andere rijders naar nieuw en dik materiaal gaan kijken en zet andere rijders ook wel op scherp denk ik!
Ik hoop ook echt dat van eldik volgend jaar weer in nederland rijd en dat we gewoon een mooie strijd om het kampioenschap gaan zien met wat meer tegenstand! en ik ben het er uiteraard ook niet mee eens hoe hij bijvoorbeeld in barneveld zo door het publiek heen rijdt, zulke acties vind ik gewoon jammer.. maar toch!


enige nadeel aan veel dikke auto s is dat de proeven voor de kleine rijder steeds minder aantrekkelijk worden

enorm uitgereden bermen en om maar te zwijgen over onverhard

dat is ook weer waar! want ook de kleine rijders zijn leuk om naar te kijken.. maar toch moeten we blij zijn dat we mannen als van eldik hier hebben rijden ze konden er ook massaal voor kiezen in het buitenland te gaan rijden en dan verdwijnt er toch een stukje spektakel..
Tsonge jonge wat hebben wij enorm veel onverhard in nederland,hoeveel procent in totaal???
Avatar gebruiker
Bartrallyfan
 
Berichten: 1033
Geregistreerd: zo feb 25, 2007 14:04
Woonplaats: venray

VorigeVolgende

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten