Eerste test Team Kleinjan

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mafiabaas101 » do jun 14, 2007 10:26

nkroeze schreef:(Van de klinkers overhaaks links het onverhard op, 2e keer stiphout, waar Swaanen de eerste keer de boom raakte. Ik denk dat de mensen die daar ook stonden het alleen maar met me eens kunnen/zullen zijn!)


Reageer niet graag op dit soort discussies maar ben het met je eens Niels

heb een filmpje gezien van deze bocht (bijna alle rijders achter elkaar)
en van Eldik gaat daar gewoon het snelst en strak in

Het is een super goede rijder gewoon
mafiabaas101
 
Berichten: 896
Geregistreerd: zo okt 10, 2004 8:48
Woonplaats: Barneveld

Berichtdoor RG-Rallysport » do jun 14, 2007 10:39

mafiabaas101 schreef:
nkroeze schreef:(Van de klinkers overhaaks links het onverhard op, 2e keer stiphout, waar Swaanen de eerste keer de boom raakte. Ik denk dat de mensen die daar ook stonden het alleen maar met me eens kunnen/zullen zijn!)


Reageer niet graag op dit soort discussies maar ben het met je eens Niels

heb een filmpje gezien van deze bocht (bijna alle rijders achter elkaar)
en van Eldik gaat daar gewoon het snelst en strak in

Het is een super goede rijder gewoon


Het zijn allemaal goede rijders !!! Alleen heeft van eldik het geluk gehad nog geen materiaal pech gehad te hebben , dus dat er geroepen word dat 5 en een halve minuut telt is niet op basis van alleen goed kunnen rijden ook omdat de andere materiaal pech gehad hebben , ik denk dat je pas aan kan wijzen wie het beste rijd algemeen als je ze allemaal in dezelfde wagen laat rijden onder gelijk omstandigheden dan kun je zien wie echt goed kan rijden .........................................................................
RG-Rallysport
 
Berichten: 2217
Geregistreerd: ma apr 09, 2007 14:45
Woonplaats: Ermelo

Berichtdoor Armand » do jun 14, 2007 10:45

Teken daarbij wel ff aan dat hij tot nu toe geen problemen heeft gehad !!!


Misschien zit het een keertje mee of hebben de jongens hun huiswerk nog beter gedaan dan vorig jaar. (of het is een heeeele goede auto kan ook zomaar hé)
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Armand » do jun 14, 2007 10:50

ik denk dat je pas aan kan wijzen wie het beste rijd algemeen als je ze allemaal in dezelfde wagen laat rijden onder gelijk omstandigheden dan kun je zien wie echt goed kan rijden


Ja, laten we dat doen. Pakken we jouw auto of beter we gaan met zijn allen in de grand prix A1 rijden. Dit is toch juist de sport... zorgen dat je materiaal op orde is en sneller dan die van je tegenstander...
Daar draait het geloof ik om... (in (bijna) alle sporten trouwens)
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor StevenK » do jun 14, 2007 10:56

Holkers schreef:Beste stuurlui staan aan wal (als je op deze zin zoekt kom je denk ik een 10tal hits tegen in dit forum...)

Ik heb dit jaar, met de S12 onder zijn kont het idee dat het een wagen is die hem perfect ligt. Rijstijl is meer zoals in de EVO alleen hier kan de auto hem wel aan. Momentopnames bij diverse bochten is altijd lastig om een beoordeling klaar te hebben, het totaalbeeld telt: 5 en een halve minuut voorsprong.

Wijze woorden. Rallyrijden draait niet alleen maar om de rijder. Rally rijden gaat erom wie op het podium de minste tijd heeft gebruikt voor het afleggen van proeven. En dat is een prestatie van het hele team.
Laatst bijgewerkt door StevenK op do jun 14, 2007 10:56, in totaal 1 keer bewerkt.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor mantaboy » do jun 14, 2007 10:56

Armand schreef:
ik denk dat je pas aan kan wijzen wie het beste rijd algemeen als je ze allemaal in dezelfde wagen laat rijden onder gelijk omstandigheden dan kun je zien wie echt goed kan rijden


Ja, laten we dat doen. Pakken we jouw auto of beter we gaan met zijn allen in de grand prix A1 rijden. Dit is toch juist de sport... zorgen dat je materiaal op orde is en sneller dan die van je tegenstander...
Daar draait het geloof ik om... (in (bijna) alle sporten trouwens)


Pak dan mijn auto... Heb ik er ook even plezier van... :wink: :mrgreen:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor JOCHEM HANEGRAAF » do jun 14, 2007 16:01

in welk jaar reed van de marel met die focus?

Heeft er iemand foto`s van zoja kun je die naar mij sturen
JOCHEM HANEGRAAF
 
Berichten: 174
Geregistreerd: za mei 05, 2007 9:49
Woonplaats: sint willebrord

Berichtdoor Mark Verhoeven » do jun 14, 2007 16:17

Achtrs schreef:Ik doelde er eigenlijk meer op dat de rest van de Skoda's op Kumho staat en omdat die in de ELE nogal veel lekke banden hadden kon het zijn dat ze wat anders poberen.


Er waren in de ELE VELE mogelijkheden tot lek rijden! (vervelende opstaande stenen aan de binnenkant van de bocht) Heb je deze met verkennen niet goed genoteerd, of luister je niet naar de notes, heb je zo een lekke band te pakken daar. Heeft in mijn ogen weinig met het merk band te maken.

Wat het rijden betreft, ik vind dat Van Eldik op het moment goed met de auto omgaat. (beter dan vorig jaar, toen vond ik dat de auto goed met hem omging... :roll: ) Iedereen maakt wel eens een foutje, zolang je ermee aan de finish komt zonder al te veel tijdverlies is het toch geen probleem? Voor het publiek is het mooi, want spectaculair rijdt ie in ieder geval.
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

Berichtdoor neutje » do jun 14, 2007 16:38

Slotje ??
Avatar gebruiker
neutje
 
Berichten: 10
Geregistreerd: di jun 12, 2007 22:43
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Wolter » do jun 14, 2007 16:55

Van Eldik is in Nederland onverslaanbaar. De proeven van de rally's beginnen voor de meesten (en dus ook voor hem) bekend terrein te worden. Met een snelle auto en vooral veel lef kom je een eind. En Van Eldik heeft beide.
Kunnen we WK Duitsland van afgelopen jaar nog herinneren? Dan moet er veel meer op notes gereden worden en de proeven zijn toch een ietsiepietsie moeilijker dan in NL. En oja.. dan rijdt een ''oude'' Corolla best ver van hem weg... Ik zeg niet dat hij langzaam is, maar om nou te zeggen dat een paar minuten voorsprong hét beste bewijs is voor de kwaliteiten van een rijder...
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor RG-Rallysport » do jun 14, 2007 17:20

neutje schreef:Slotje ??


helemaal mee eens ......... gaat niet meer over Harry ................ :?
RG-Rallysport
 
Berichten: 2217
Geregistreerd: ma apr 09, 2007 14:45
Woonplaats: Ermelo

Berichtdoor mastersevius » do jun 14, 2007 17:48

En er komt ook geen 1e test meer :P duss :lol:
Avatar gebruiker
mastersevius
 
Berichten: 1181
Geregistreerd: zo mei 21, 2006 16:10
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor Armand » do jun 14, 2007 17:50

Als het de minuten niet zijn, wat is het dan.... Ik geef het je te doen om met zo'n apparaat hard over de proeven heen te knallen. Is het zo'n bittere pil dat jullie buurman niet meer de snelste is van Nederland... Het is zijn eigen keus geweest om een paar Skoda's te kopen... (zijn mooi, daar niet van). Maar dit had hij kunnen weten dat dit ging gebeuren.

En heeft Wevers al niet een aantal keer de Duitsland gereden of in ieder geval de proeven. Praat dan niet over terrein kennis, want dat voordeel heeft hij in Duitsland...


En waarom een slotje. Gaat toch lekker....
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor leor888 » do jun 14, 2007 18:18

Kunnen de berichten niet over gekopieerd worden naar een nog te openen poule topic?
Wie is de beste rallyrijder van Nederland?

Koppelen we het ook los van Kleinjan.
Zeg ik nu iets wat ik niet moet zeggen? :oops:

Ik zelf zou het rijtje van 10 zo invullen: Bijvelds, Wevers, vEldik, de Winkel, Heuvel jr, Weijs jr., van Hoof, Boers, Marel, Vossen.
En dan sla ik vast nog toppers over, maar niet kuipers en niet kleinjan. Vind ik.

Maar slotje mag ook hoor.
Avatar gebruiker
leor888
 
Berichten: 1156
Geregistreerd: zo nov 14, 2004 1:58
Woonplaats: Södertälje, Zweden

Berichtdoor RG-Rallysport » do jun 14, 2007 18:33

leor888 schreef:Kunnen de berichten niet over gekopieerd worden naar een nog te openen poule topic?
Wie is de beste rallyrijder van Nederland?

Koppelen we het ook los van Kleinjan.
Zeg ik nu iets wat ik niet moet zeggen? :oops:

Ik zelf zou het rijtje van 10 zo invullen: Bijvelds, Wevers, vEldik, de Winkel, Heuvel jr, Weijs jr., van Hoof, Boers, Marel, Vossen.
En dan sla ik vast nog toppers over, maar niet kuipers en niet kleinjan. Vind ik.

Maar slotje mag ook hoor.


Goed idee , dan gaat het hier weer over Harry tenminste en hoeft er ook geen slotje op
RG-Rallysport
 
Berichten: 2217
Geregistreerd: ma apr 09, 2007 14:45
Woonplaats: Ermelo

VorigeVolgende

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast