Nieuwe Lancer

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Chiel » zo feb 24, 2008 16:59

Jeffrey schreef:
spookie schreef:deze wel denk ik.
http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=8350


wat subaru achtig! deze mist z'n prachtige kont ook al;)


Eerder Focus-achtig met die schuinaflopende kont en die spoiler zo.
Chiel
 
Berichten: 449
Geregistreerd: vr maart 10, 2006 19:14
Woonplaats: Harbrinkhoek

Berichtdoor Mitsufan » zo feb 24, 2008 17:07

Ik vind um veel mooier dan de Subaru.
Avatar gebruiker
Mitsufan
 
Berichten: 449
Geregistreerd: ma dec 18, 2006 16:08
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor spookie » di feb 26, 2008 18:23

Canon 400D>Canon EF 28-80 USM 1:3.5-5.6>canon EFs 18-55 1:3.5-5.6>Tamron LD Di 2 AF 55-200 1:4-5.6 MAKRO>Sigma 70-300 1:4-5.6 APO macro super>Canon speedlite 430EX
Avatar gebruiker
spookie
 
Berichten: 523
Geregistreerd: di apr 25, 2006 20:41
Woonplaats: Harskamp

Berichtdoor FocusMSD » ma mei 12, 2008 15:50

Voor de geinteresseerden onder ons forummers.Zondag 18 mei om 18.00 een uitgebreide test van de Mitsubishi EVO X in het programma" GRIP" op RTLII.Helaas niet voor iedereen te ontvangen.Komt via de satelliet :lol: :lol:
Afbeelding
Avatar gebruiker
FocusMSD
 
Berichten: 228
Geregistreerd: do apr 06, 2006 19:15
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Mark Verhoeven » ma mei 12, 2008 15:53

FocusMSD schreef:Voor de geinteresseerden onder ons forummers.Zondag 18 mei om 18.00 een uitgebreide test van de Mitsubishi EVO X in het programma" GRIP" op RTLII.Helaas niet voor iedereen te ontvangen.Komt via de satelliet :lol: :lol:


Sinds ik de te verwachten prijs heb gezien in de Autovisie, ben ik ineens een stuk minder geïnteresseerd... :?
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

Berichtdoor FocusMSD » ma mei 12, 2008 19:05

Mark Verhoeven schreef:
FocusMSD schreef:Voor de geinteresseerden onder ons forummers.Zondag 18 mei om 18.00 een uitgebreide test van de Mitsubishi EVO X in het programma" GRIP" op RTLII.Helaas niet voor iedereen te ontvangen.Komt via de satelliet :lol: :lol:


Sinds ik de te verwachten prijs heb gezien in de Autovisie, ben ik ineens een stuk minder geïnteresseerd... :?


Als het de prijs is die je interesse doet afnemen,dan kan je natuurlijk nog wachten op de komst van de Mitsufietsie.Die zal wellicht wel betaalbaar zijn ik weet alleen niet of daar ook al een proto van is. Afbeelding.Alle gekheid op een stokje.Je kan toch in ieder geval even kijken of de prestaties de prijs waard zijn.
Afbeelding
Avatar gebruiker
FocusMSD
 
Berichten: 228
Geregistreerd: do apr 06, 2006 19:15
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Mark Verhoeven » ma mei 12, 2008 19:40

FocusMSD schreef:
Mark Verhoeven schreef:
FocusMSD schreef:Voor de geinteresseerden onder ons forummers.Zondag 18 mei om 18.00 een uitgebreide test van de Mitsubishi EVO X in het programma" GRIP" op RTLII.Helaas niet voor iedereen te ontvangen.Komt via de satelliet :lol: :lol:


Sinds ik de te verwachten prijs heb gezien in de Autovisie, ben ik ineens een stuk minder geïnteresseerd... :?


Als het de prijs is die je interesse doet afnemen,dan kan je natuurlijk nog wachten op de komst van de Mitsufietsie.Die zal wellicht wel betaalbaar zijn ik weet alleen niet of daar ook al een proto van is. Afbeelding.Alle gekheid op een stokje.Je kan toch in ieder geval even kijken of de prestaties de prijs waard zijn.


Daar hoef ik niet naar te kijken, ik ken de prestaties al... En nee, dat is voor mij die prijs NIET waard!!! Het enige waarvoor ik de EVO zou verkiezen boven een STi was een lagere prijs. Dit is niet het geval, dus ik koop geen van beide! :mrgreen:
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

Berichtdoor mantaboy » ma mei 12, 2008 19:56

Mark Verhoeven schreef:Daar hoef ik niet naar te kijken, ik ken de prestaties al... En nee, dat is voor mij die prijs NIET waard!!! Het enige waarvoor ik de EVO zou verkiezen boven een STi was een lagere prijs. Dit is niet het geval, dus ik koop geen van beide! :mrgreen:


Dan maak je toch gewoon een beter STI van je huidige... :P :P

Ik weet de specs nog niet, ben wel erg onder de indruk van het tempo wat de nieuwe Skyline gisteren op de Ring liet zien. Was de tot nu toe enige op kenteken in GB. Totdat deze echt makkelijk werd ingehaald door een EVO 7. Een blauwe uit Luxemburg. Na een ritje naast de beste man ben ik zeer benieuwd of de nieuwere types ook dit tempo kunnen halen.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor Mark Verhoeven » ma mei 12, 2008 20:18

mantaboy schreef:
Mark Verhoeven schreef:Daar hoef ik niet naar te kijken, ik ken de prestaties al... En nee, dat is voor mij die prijs NIET waard!!! Het enige waarvoor ik de EVO zou verkiezen boven een STi was een lagere prijs. Dit is niet het geval, dus ik koop geen van beide! :mrgreen:


Dan maak je toch gewoon een beter STI van je huidige... :P :P

Ik weet de specs nog niet, ben wel erg onder de indruk van het tempo wat de nieuwe Skyline gisteren op de Ring liet zien. Was de tot nu toe enige op kenteken in GB. Totdat deze echt makkelijk werd ingehaald door een EVO 7. Een blauwe uit Luxemburg. Na een ritje naast de beste man ben ik zeer benieuwd of de nieuwere types ook dit tempo kunnen halen.


David Power van EcuTek heeft er ook eentje op Engels kenteken!!! Was hij het niet toevallig, want die was een maand geleden er ook al mee op de Ring... (ik had geen tijd, anders had ik ook wel een rondje kunnen rijden ermee) :wink:

Een EVO7 die de nieuwe Skyline gemakkelijk inhaalt op de Ring, ligt echt aan de rijder!!! Lees bijvoorbeeld eens de test in het blad EVO, de Skyline verslaat alle referenties of ieder vlak! De R8 op engelse landweggetjes, de Z06 op de 1/4 mijl en de GT3 op circuit......... Is echt een topauto!
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

Berichtdoor mantaboy » ma mei 12, 2008 20:24

Mark Verhoeven schreef:David Power van EcuTek heeft er ook eentje op Engels kenteken!!! Was hij het niet toevallig, want die was een maand geleden er ook al mee op de Ring... (ik had geen tijd, anders had ik ook wel een rondje kunnen rijden ermee) :wink:

Een EVO7 die de nieuwe Skyline gemakkelijk inhaalt op de Ring, ligt echt aan de rijder!!! Lees bijvoorbeeld eens de test in het blad EVO, de Skyline verslaat alle referenties of ieder vlak! De R8 op engelse landweggetjes, de Z06 op de 1/4 mijl en de GT3 op circuit......... Is echt een topauto!


Dat zou best kunnen, Gary die jou ook kent (instructeur geweest bij Ron, testrijder voor een aantal autobladen in de UK) was er met een AC Schnitzer 120D vertelde me dat dit de enige op kenteken was in de UK. Een witte met echt gigantische uitlaten. Het is inderdaad een super auto maar dat was die EVO 7 ook. Deze reed zelfs makkelijk van de groene Supra vandaan omhoog naar Angstkurve (ongeveer 500pk Supra). Er was ook een Litchfield Impreza, deze was nergens ivm de Skyline en EVO. Daarom vraag ik me af of de nieuwe EVO ook zo makkelijk rijd ivm de oudere type's.

BTW, ik ben ook erg onder de indruk van het onderstel wat AC Schintzer monteerd onder de 120D. :shock: :shock:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor Mark Verhoeven » ma mei 12, 2008 20:29

mantaboy schreef:
Mark Verhoeven schreef:David Power van EcuTek heeft er ook eentje op Engels kenteken!!! Was hij het niet toevallig, want die was een maand geleden er ook al mee op de Ring... (ik had geen tijd, anders had ik ook wel een rondje kunnen rijden ermee) :wink:

Een EVO7 die de nieuwe Skyline gemakkelijk inhaalt op de Ring, ligt echt aan de rijder!!! Lees bijvoorbeeld eens de test in het blad EVO, de Skyline verslaat alle referenties of ieder vlak! De R8 op engelse landweggetjes, de Z06 op de 1/4 mijl en de GT3 op circuit......... Is echt een topauto!


Dat zou best kunnen, Gary die jou ook kent (instructeur geweest bij Ron, testrijder voor een aantal autobladen in de UK) was er met een AC Schnitzer 120D vertelde me dat dit de enige op kenteken was in de UK. Een witte met echt gigantische uitlaten. Het is inderdaad een super auto maar dat was die EVO 7 ook. Deze reed zelfs makkelijk van de groene Supra vandaan omhoog naar Angstkurve (ongeveer 500pk Supra). Er was ook een Litchfield Impreza, deze was nergens ivm de Skyline en EVO. Daarom vraag ik me af of de nieuwe EVO ook zo makkelijk rijd ivm de oudere type's.

BTW, ik ben ook erg onder de indruk van het onderstel wat AC Schintzer monteerd onder de 120D. :shock: :shock:


De EVOX is zoals die in de showroom staat erg zwaar, nog een heel stukje zwaarder dan de STi die ook al niet licht is... Is niet te vergelijken met een EVO7 (of 8 of 9). Voor de rally schijnt ie niet al te veel meer te wegen, omdat daar veel eruit mag.
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

Berichtdoor mantaboy » ma mei 12, 2008 20:37

Mark Verhoeven schreef:De EVOX is zoals die in de showroom staat erg zwaar, nog een heel stukje zwaarder dan de STi die ook al niet licht is... Is niet te vergelijken met een EVO7 (of 8 of 9). Voor de rally schijnt ie niet al te veel meer te wegen, omdat daar veel eruit mag.


Dat zou mooi zijn. Ben dan nog steeds erg benieuwd naar de rij eigenschappen. Vind dat die EVO 7 wel erg makkelijk hard door de bochten gaat met actieve diffs. Overstuur is gewoon gas erop houden, komt vanzelf goed! :shock: :shock:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor sebas » di mei 13, 2008 6:31

Wat weet jij dat toch allemaal goed :)
sebas
 
Berichten: 1642
Geregistreerd: zo maart 17, 2002 19:16
Woonplaats: Graauw

Berichtdoor mantaboy » di mei 13, 2008 8:13

sebas schreef:Wat weet jij dat toch allemaal goed :)


Kwestie van een rondje of 4 meerijden en aanvoelen hoe een auto werkt. Als je dat niet voelt moet je niet richting grens van een auto rijden. :)
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor sebas » di mei 13, 2008 12:00

mantaboy schreef:
sebas schreef:Wat weet jij dat toch allemaal goed :)


Kwestie van een rondje of 4 meerijden en aanvoelen hoe een auto werkt. Als je dat niet voelt moet je niet richting grens van een auto rijden. :)


mee-rijden of meerijden :wink:
sebas
 
Berichten: 1642
Geregistreerd: zo maart 17, 2002 19:16
Woonplaats: Graauw

VorigeVolgende

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten