Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
http://www.rallycarsforsale.net/clas/index.php?ct=fsrc&md=details&id=14236
Mark Verhoeven schreef:http://www.rallycarsforsale.net/clas/index.php?ct=fsrc&md=details&id=14236
Die 2 jerrycans als catchtank voor de carterontluchting geven me niet echt veel vertrouwen... Of is dat normaal bij een Peugeot???
Mark Verhoeven.
StevenK schreef:Toivonen schreef:http://www.rallycarsforsale.net/clas/index.php?ct=fsrc&md=details&id=14236
Dat lijkt me nu weer niks: 240 pk en een gesynchroniseerde vijf bak...
rally106rallye schreef:
op moment dat een peugeot niet meer lekt moet je eens gaan kijken of er nog wel genoeg olie inzit...tenminste was bij de oudere types zo...
Franky schreef:rally106rallye schreef:
op moment dat een peugeot niet meer lekt moet je eens gaan kijken of er nog wel genoeg olie inzit...tenminste was bij de oudere types zo...
Ben ik niet met je eens.
Zelfs een oud 205je kan prima droog zijn.
rally106rallye schreef:Franky schreef:rally106rallye schreef:
op moment dat een peugeot niet meer lekt moet je eens gaan kijken of er nog wel genoeg olie inzit...tenminste was bij de oudere types zo...
Ben ik niet met je eens.
Zelfs een oud 205je kan prima droog zijn.
die van ons wel ja maar er zijn er wel een aantal die toch behoorlijke lekkages hebben
Franed rally schreef:Wat betreft mijn 205, is ook lekker droog.
F2000 is echt leuk maar de franse bond heeft ook moeite mee. De bedoeling was om goedkoope autos, niet door de FIA gehomologeerd aan de start krijgen met echte amateurs aan de stuur.
Reglement van de groep zegt aantal cylinders, inhoud moet origineel blijven. Carosserie moet bewaren de origineel bevestiging punten van de bumpers.
Dan pak jij een 205 1.6 en zet erin een blok van een saxo kit-car. Jij hebt een 1.6 4 cylinders. Vervang jij je zij ruiten door plexiglas en de zijschermen achterklep en motorkap voor polycarbonate. En jij hebt iets van 680 kg voor 188 pk. Leuk ! Maar niet voor iedereen. Zo heb ik het ervaren. Wij hadden zo een 205 gebouwd. Het is ons nooit echt geluk om de dakspoiler afstelen om de kont op de weg houden.
De snelste F2000 zijn 306 XSI (uiteraard met 306 kit-car blok en transmissie), Clio's RSI en renault sport.
Maar het zijn allemaal autos wie zijn niet in amateurs team. Enjolras, BSA, Barroso zijn structuren net zo groot dan Bozian.
Maat het blijft leuke autos
Franed rally schreef:Wat betreft mijn 205, is ook lekker droog.
F2000 is echt leuk maar de franse bond heeft ook moeite mee. De bedoeling was om goedkoope autos, niet door de FIA gehomologeerd aan de start krijgen met echte amateurs aan de stuur.
Reglement van de groep zegt aantal cylinders, inhoud moet origineel blijven. Carosserie moet bewaren de origineel bevestiging punten van de bumpers.
Dan pak jij een 205 1.6 en zet erin een blok van een saxo kit-car. Jij hebt een 1.6 4 cylinders. Vervang jij je zij ruiten door plexiglas en de zijschermen achterklep en motorkap voor polycarbonate. En jij hebt iets van 680 kg voor 188 pk. Leuk ! Maar niet voor iedereen. Zo heb ik het ervaren. Wij hadden zo een 205 gebouwd. Het is ons nooit echt geluk om de dakspoiler afstelen om de kont op de weg houden.
De snelste F2000 zijn 306 XSI (uiteraard met 306 kit-car blok en transmissie), Clio's RSI en renault sport.
Maar het zijn allemaal autos wie zijn niet in amateurs team. Enjolras, BSA, Barroso zijn structuren net zo groot dan Bozian.
Maat het blijft leuke autos
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten