Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Mitsufan schreef:ik ben bezig met de Lancer WRC 08 te tekenen
Mark Verhoeven schreef:Ik weet niet wat die gasten van 15 tegenwoordig allemaal uitspoken, maar beide auto's gaan in een ritmische beweging op en neer...![]()
![]()
SAS Officialteam schreef:Mark Verhoeven schreef:Ik weet niet wat die gasten van 15 tegenwoordig allemaal uitspoken, maar beide auto's gaan in een ritmische beweging op en neer...![]()
![]()
Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn he![]()
mantaboy schreef:SAS Officialteam schreef:Mark Verhoeven schreef:Ik weet niet wat die gasten van 15 tegenwoordig allemaal uitspoken, maar beide auto's gaan in een ritmische beweging op en neer...![]()
![]()
Dat klopt, maar waarom doet hij het dan hier?![]()
SAS Officialteam schreef:mantaboy schreef:SAS Officialteam schreef:Mark Verhoeven schreef:Ik weet niet wat die gasten van 15 tegenwoordig allemaal uitspoken, maar beide auto's gaan in een ritmische beweging op en neer...![]()
![]()
Tja wat zullen we daar op zeggen ..............................
Stephan46 schreef:SAS Officialteam schreef:mantaboy schreef:SAS Officialteam schreef:Mark Verhoeven schreef:Ik weet niet wat die gasten van 15 tegenwoordig allemaal uitspoken, maar beide auto's gaan in een ritmische beweging op en neer...![]()
![]()
Tja wat zullen we daar op zeggen ..............................
Tja.. waarom zou hij dat hier niet doen
official No. 27768 schreef:Mitsubishi heeft bekend gemaakt dat naast de Evolution X nog een snelle Lancer leverbaar zal worden. De Lancer Ralliart komt in 2008 en heeft 240 pk, de Evo X die al in het najaar arriveert gaat daar nog dik overheen![]()
Voor het hele artikel:
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=6793
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten