dit lijkt me ook wel lache maar die nijhof heeft ook een ex fabrieks auto en dat is wel wat anders
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rally for ever schreef:joostkusters schreef:Hij hoeft er niet uit, maar ik denk wel dat ie een beetje te duur is voor me om te rijden. maar ik kom er nog zeker een x mee aan de start. mocht ie er uit gaan, dan zoek ik weer iets apparts.
Waar kunnen we je weer gaan zien, Amsterdam of misschien al eerder?
Rallyteam Maximum Attack schreef:Haha, bijna goed William! De auto is een ex TTE reccecar (dus groep N) van Miklós Maricsek uit Hongarije. We hebben hem de motor eruit laten halen en Dries Bosch is op dit moment druk bezig met een groep A motor (ong 300 pk) op te bouwen. De ELE zat wel eerst in onze planning, maar dat wordt te kort dag. Gaan hem als alles mee zit voor het eerst uit laten in de Vechtdal sprint.
joostkusters schreef:rally for ever schreef:joostkusters schreef:Hij hoeft er niet uit, maar ik denk wel dat ie een beetje te duur is voor me om te rijden. maar ik kom er nog zeker een x mee aan de start. mocht ie er uit gaan, dan zoek ik weer iets apparts.
met die ja bedoelde ik dus, jullie kunnen m in amsterdam zien, en misschien wel eerder, ik vond het een kort en duidelijk antwoord!!!!
haha
Gijs G schreef:joostkusters schreef:rally for ever schreef:joostkusters schreef:Hij hoeft er niet uit, maar ik denk wel dat ie een beetje te duur is voor me om te rijden. maar ik kom er nog zeker een x mee aan de start. mocht ie er uit gaan, dan zoek ik weer iets apparts.
met die ja bedoelde ik dus, jullie kunnen m in amsterdam zien, en misschien wel eerder, ik vond het een kort en duidelijk antwoord!!!!
haha
het woordje OF / EN maakt anders een groot verschil
lunteraan schreef:jammer zeker geen schik met dat ding ik vind het wel jammer moet je weer zo'n top auto missen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten