larson schreef:frans-jaap moree schreef:cellie schreef:ChrisZW schreef:Ik gok op een S12b, niet te moeilijk doen

en een n14
zou best kunnen

Die N14 zou best kunnen inderdaad, alleen die S12b zou apart zijn want in een van de advertenties staat: Subaru Impreza S12 WRC, as used by Mark van Eldik to win the Dutch championship 2007 and now has had the engine converted to S12b specification.. dus dan zou het weinig zin hebben een nieuwere S12 aan te schaffen lijkt mij..maar dit gaat alleen over de motor misschien zijn er ook nog wel andere belangrijke verschillen tussen de oude S12 en een S12b en dat hij daarom toch een nieuwe koopt.. we zullen het wel zien in de Tank S waarschijnlijk

Klinkt mij heel logisch om je huidige auto te verkopen zolang het nog de nieuwste klantenversie is, dan is ie het meest courant.
Je kunt de motor dan wel daar de b-spec aangepast hebben, maar zoals je Petter Solberg vorig jaar kunt hebben horen zeggen is er ook e.e.a. gebeurd op chassis/wegligging gebied. Naast het feit dat beide auto's vast niet 1-2-3 verkocht zijn, zal Van Eldik vast wel wat te sturen hebben op 14/15 maart