WRC wat verder ter tafel komt?!

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor HJD » vr jun 15, 2007 18:23

cvgn schreef:Met het grapje in Barneveld heeft hij heel veel negatieve reakties opgebouwd bij officials, en die zijn er wel nodig om jullie allemaal te kunnen laten rijden.

Wat had je zelf gedaan wanneer je mee zou rijden in de top en dit je laatste kans zou zijn om kampioen te worden? Ik had het wel geweten :wink: :roll: ... en ik denk dat meerdere toppers daar ook wel zo over denken.

Ik vind niet dat hij het verdient dat er hier zo'n onzinnige discussie over losbarst. Ik zou dan juist niet Van Eldik afbranden, maar eerder Erik of Jasper. Zij rijden immers niet, omdat ze het niet kunnen winnen/te vaak uitvallen. Dat ligt toch echt aan hun, en niet aan Van Eldik. Dus laten we hier A.U.B. mee ophouden! :roll:
HJD

Berichtdoor John » vr jun 15, 2007 18:52

markdevries schreef:helemaal nu al het gerucht gaat dat Wevers zijn skoda wil sparen voor de Deutschland rally en dus niet aan de start zal staan in de Exotic Green Rally en ook Jasper heeft gezegd in Rallyreport van Eldik is echt niet bij te houden ik concentreer me liever op de wedstrijden die ik nog ga rijden in het WK in de groep N, dus redelijkerwijs mag je er vanuit gaan dat jasper na de schade in de ELE ook de Exotic Green Rally zal laten varen :cry: met andere woorden en dit zijn mijn woorden bedankt mijnheer van Eldik voor het ruineren van het Nederlands Rally kampioenschap :x dit zijn mijn woorden ben zelf dan ook absoluut geen fan van Mark van Eldik :x

Wat een zielig verhaal, gelukkig zegt het meer over jou dan over Mark. Dat andere hun spullen niet voor elkaar hebben, op een boom rijden of pech hebben met sommige beslissingen ligt toch echt niet aan Mark. Mark kennende heb je kans dat hij als ie zoveel commentaar krijgt gewoon buitenlandse wedstrijden gaat rijden, lijt me ook niet de bedoeling.
John

Berichtdoor Holkers » vr jun 15, 2007 18:55

Jah, de officials zijn heilig, daar moeten we niet aan komen, want dan kunnen we geen rally meer rijden en voor ons geen rally meer om te kijken....

Armand, amen! Je weet gelukkig ook net als ik dat er hier slechts een heel klein handje mensen rondtikken en daarvan zijn er ook maar een klein handje mensen die dit soort dingen tikken. Vaak in combinatie met een jarenlange rally en levenservaring (drup). Elke batch appels heeft enkele rotte, zolang je er niet naast ligt komt alles goed ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor John » vr jun 15, 2007 19:03

Hebben we dan toch rally hooligans :?:
John

Berichtdoor Chiel » vr jun 15, 2007 19:06

Korte samenvatting:

Officials = tegen van Eldik
niet official = niet tegen van Eldik? :wink:
Chiel

Berichtdoor Jan » vr jun 15, 2007 19:12

Ik hoop zo voor de stumpets hier dan Mark volgend jaar gewoon lekker het WK gaat afwerken net als Jasper en Erik. En oowowow wat een gezeur krijgen we dan, "want ze laten het Nederlands Kampioenschap mooi in de steek" is het veel gehoorde verhaal...

Best triest dat mensen zo kunnen praten over mensen,

Ik geniet nog zolang ik kan van al dat geweldige materiaal hier in Nederland, met of zonder pershes :lol:
Jan

Berichtdoor Gijs G » vr jun 15, 2007 19:15

sjongejonge toch,

Wat een hoop gezever hier zeg.

doet me een beetje terug denken aan bijvelds,, die heeft ook jaren alleen maar gezeik naar zn hoofd gekregen, omdat hij snel was, zal er wel iets illegaals zijn.... maar bewijzen ho maar, heeft er ook toe geleidt dat hij een poos weinig tot niet in nederland heeft gereden.

Ik ben zeker geen mark van Eldik fan, en denk ook echt niet dat hij de beste rijder van dit moment is, Maar op dit moment heeft hij het gewoon wel het beste voor elkaar, En dus wint hij,
en terrecht ook dus!

Overigens, het algemeen nederlands kampioenschap is dan al zo goed als beslist, Maar wat dachten we van o.a. de Groep N nog spanning zat lijkt me!

Kan me heel goed voorstellen dat het volgend jaar heel anders kan gaan,
Denk dat Wevers dan de skoda sneller heeft en beter onder de knie,
Jasper de WRC mischien wel beter op punt, Merksteyn Sr of Jr in de focus, en wie weet ngo wel meer outsiders,
wie zou dan het pispaaltje worden????
Gijs G

Berichtdoor Armand » vr jun 15, 2007 19:43

Mevrouw van Gastel,
is het nu echt nodig om die oude koeien uit de sloot te blijven halen. In de hitte van de strijd worden soms dingen gedaan die misschien niet zo moeten of zo horen, maar om nu te blijven jankzeiken over Barneveld begint wel een beetje triest te worden. Get over it... of slaap je er slecht van...
Armand

Berichtdoor RallyCenter » vr jun 15, 2007 19:45

Jan schreef:
Ik geniet nog zolang ik kan van al dat geweldige materiaal hier in Nederland, met of zonder pershes :lol:

:wink: compleet gelijk Jan , het is ook geweldig! :D :D
Bestel hem nu het Jaar Overzicht 2009 , meer info op Rallycenter.nl!!!!
RallyCenter

re

Berichtdoor MartijnB » vr jun 15, 2007 19:52

ik zou bijvelds en van eldik HWj en jasper wel eens tegen elkaar willen zien in dezelfde auto

ben dan toch bang dat mark het niet wint
MartijnB

Berichtdoor jos kerremans » vr jun 15, 2007 19:53

Armand schreef:Ik zit echt met een open bek dit allemaal te lezen. Wat een ongelofelijke afgunst wordt hier geparadeert. Ook door mensen waar ik het niet van had verwacht.... Ik had de rallyfans wat hoger ingeschat, maar dit begint het niveau. Ja wat voor niveau. Ik heb er geen woorden voor... Echt niet.

Ik vraag me werkelijk af waarom iemand zo'n behandeling verdiend. En dan nog. Zeg het nu eens de goede man in zijn gezicht. Kom dan eens naar de service en maak jezelf een bekend en ga de discussie aan...

Respectloos.... dat is het enige wat in me opkomt. Dat hij een kampioenschap ruineert. Fuck off. Moet de rest zijn huiswerk beter doen. Hoe durf je dit bij iemand in zijn schoenen te schuiven... En dan nog even een paar oude koeien uit de sloot halen. Wat zou jij doen als je auto in de fik staat. Nee, we zien natuurlijk graag die wagen affikken, want dat is leuk voor op een verjaardag. Nederland op zijn smalst. Gefeliciteerd en halleluja...

Helemaal mee eens , wat een zinloos gezeik hier. Nu lopen zeuren hoe van Eldik zo gemakkelijk het kampioenschap naar zijn hand zet en als later er bijna geen wrc's meer aan de start staan lopen zeiken dat het startveld zo mager is. Voor degene die het beter denken te weten , bel Prodrive , bestel ook een S12 en laat zien dat het allemaal zo gemakkelijk is dan kunnen we na het seizoen echt een discussie aangaan over het kampioenschap.
jos kerremans

Berichtdoor pipo » vr jun 15, 2007 19:59

Cvgastel : u bewonder ik voor de prestaties die je levert voor de autosport ..wat Barneveld betreft weet ik niks van ..
Wat Van Eldik betreft , die bewonder ik voor zijn rijkunst ..en zijn aanvalsdrift ...
Volgens mij kennen velen hem niet ..hij kan mischien heel anders overkomen dan hij in werkelijkheid is :wink:
Mischien heb ik dan wel het geluk de juiste Van Eldik gedeeltelijk te kennen .. :lol:
Wij waaronder ik , heb in Belgie hetzelfde probleem met Snijers ..die word ook misprezen en afgebroken wegens te oud enz ..al eens bekeken wat een palmares ..en ik kan jullie bevestigen wat een car controle !!!
Wat Duitsland betreft vind ik dat Van Eldik het zeker niet slecht deed ..
Met een andere navi op onbekend terrein ..
pipo

Re: re

Berichtdoor leor888 » vr jun 15, 2007 20:01

MartijnB schreef:ik zou bijvelds en van eldik HWj en jasper wel eens tegen elkaar willen zien in dezelfde auto

ben dan toch bang dat mark het niet wint

Als ze de auto even goed kennen?
Ik denk dat het rijtje dan is: Bijvelds, vEldik, heuvel en weijs. De laatste twee kan ook andersom zijn.

Waarom? Omdat bijvelds en v Eldik effectiever gooien en smijten.
De jr's leggen teveel meters af.
leor888

re

Berichtdoor MartijnB » vr jun 15, 2007 20:05

tja zo was iedereen in t verleden ook geen fan van peter

maar goed zal ook wel te maken hebben met of je de persoon wel eens gesproken hebt

Ik heb zelf persoonlijk absuluut geen hekel aan Mark hij kan wel eens wat arogant zijn maar ja wie niet.
Ik denk dat ook sommige officials wel eens vergeten dat rijders wel eens wat raar reageren tijdens een wedstrijd omdat de spanning nogal hoog kan zijn.

Heb daar zelf nou niet echt zo n last van omdat ik niet echt voor een kampioenschap ofzo rij
MartijnB

Re: re

Berichtdoor YellowLeonVT » vr jun 15, 2007 20:15

leor888 schreef:Als ze de auto even goed kennen?
Ik denk dat het rijtje dan is: Bijvelds, vEldik, heuvel en weijs. De laatste twee kan ook andersom zijn.

Mijn rijtje (op dit moment) zou dan zijn :
Heuvel-Bijvelds-Weijs JR-vEldik

Ben erg benieuwd wanneer de jongste van de lijst eens volle bak kan gaan in een rally die hij kent en waar hij ervaring mee heeft. Hij rijdt nu al op een hoog niveau waar vEldik qua talent niet aan kan tippen..
Heuvel-Bijvelds zijn op dit moment gewoon de top.. Maar Weijs JR komt er wel hard aan..
YellowLeonVT

VorigeVolgende

Keer terug naar Auto's