Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Niels2 schreef:Weet je dat wel héél zeker?
Jan schreef:Zit die barst van Barneveld van 2 jaar geleden er nog steeds in dan?
Holkers schreef:Er bestaan namelijk nog maar 2 van het juiste soort voorruiten voor een Coupe Kitcar. 1 zit in die van Veenhuizen en meende dat de 2de ergens in Japan ligt. Dingen zijn aanmerkelijk dunner dan de standaard ruiten uit de weg-coupe's en die normale ruiten passen dus ook niet in de coupe van Veenhuizen
nico schreef:alweer zo'n "ik denk te weten wat"antwoord. Alsof trouwens dunne , dikke, verwarmde, dunne verwarmde, dikke verwarmde, dunne onverwarmde, dunne verwarmde, etc ruiten het voortbestaan van zo'n auto in de weg stouden staan. Stop toch eens met die vage antwoorden en insuniaties.
MartijnB schreef:ook mijn Clio staat (relatief stil) in de verkoop
niet wegens geld tekort ofzo maar wegens het proberen over te stappen naar iets snellers en (groters)
renaultclios1600fan schreef:En in Australie rijd er ook nog een coupe Kitcar.
Peer schreef:renaultclios1600fan schreef:En in Australie rijd er ook nog een coupe Kitcar.
Daar ben ik dan wel benieuwd naar want een Kitcar (geen enkele) voldoet in de verste verte niet aan de Australische regelementen.
Heel lang geleden heeft Michael Guest er het Asia Pacific kampioenschap mee gereden, maar dat is echt al heel erg lang geleden.
Dus als die auto nog rijdt, dan is het in ieder geval niet in de rallysport.
Groeten, Peer (vanuit downunder)
Werner schreef:Wat is er dan zo anders aan de Australische regelementen. Ze hebben er toch ook WRC's en groep N-en.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast