Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Arfman schreef:Aangezien Erik handelt in rallyauto's, zal er heus wel eens een Fabia en/of Focus (al dan niet tegelijk) in zijn schuur hebben gestaan. Echter, dat is nog lang geen rallyteam. Dat bedoelde ik.
Jarno Bak (Timelight-Rall schreef:ik denk niet alleen.. maar weet wel zeker dat jullie "indianenverhalen"ver van realiteit zijn.
focus? fabia?
's me eigenlijk nooit opgevallen...
als je een beetje goed oplet is t niet de auto van erik zelf.. en ook niet de auto waar nijhof mee reed..
succes met de "speurtocht"
mr_nice_guy73 schreef:Iemand die weet waar volvo's V70 T5 te koop staan. Heb op internet de bekendsten al gehad zoals autoscout,autotrack,autoweek enz enz dus die sites bedoel ik nu dus niet meer. Je hoort wel eens dat er garages zijn die alleen mercedessen verkopen of aleen bmw's ik ben op zoek dus naar zo garage/handelaar/autobedrijf die alleen maar aparte volvo's verkopen. Heb ook al ff bij Tom de Jong gekeken maar die had 1 t5 staan alleen was dat geen estate.
vr gr Manfred
mr_nice_guy73 schreef:Iemand die weet waar volvo's V70 T5 te koop staan. Heb op internet de bekendsten al gehad zoals autoscout,autotrack,autoweek enz enz dus die sites bedoel ik nu dus niet meer. Je hoort wel eens dat er garages zijn die alleen mercedessen verkopen of aleen bmw's ik ben op zoek dus naar zo garage/handelaar/autobedrijf die alleen maar aparte volvo's verkopen. Heb ook al ff bij Tom de Jong gekeken maar die had 1 t5 staan alleen was dat geen estate.
vr gr Manfred
Starkoo schreef:ik denk dat het ook de auto van erik is, die zal hem wel verkopen en volgende jaar met de focus of fabia gaan rijden als het waar is!
Starkoo schreef:ik denk dat het ook de auto van erik is, die zal hem wel verkopen en volgende jaar met de focus of fabia gaan rijden als het waar is!
Arfman schreef:Gerholt L schreef:Starkoo schreef:ik denk dat het ook de auto van erik is, die zal hem wel verkopen en volgende jaar met de focus of fabia gaan rijden als het waar is!
ik denk het niet!die zijn voor de verkoop!
trouwens gaat Erik niet in de nieuwe Toyota Corolla WRC rijden????
hij is een Toyota man!!!
Welke nieuwe Toyota Corolla WRC
savrallying schreef:Arfman schreef:Gerholt L schreef:Starkoo schreef:ik denk dat het ook de auto van erik is, die zal hem wel verkopen en volgende jaar met de focus of fabia gaan rijden als het waar is!
ik denk het niet!die zijn voor de verkoop!
trouwens gaat Erik niet in de nieuwe Toyota Corolla WRC rijden????
hij is een Toyota man!!!
Welke nieuwe Toyota Corolla WRC
Of het is de auto van van Eerd toen die vorig jaar nog wit was.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten