RobinV-Rally schreef:Ik weet niet of jullie het al hebben gezien, maar toch:
Corné Damen's Colt
En nog een!
Ad Bloems Colt
eh Kalos...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
RobinV-Rally schreef:Ik weet niet of jullie het al hebben gezien, maar toch:
Corné Damen's Colt
En nog een!
Ad Bloems Colt
Patmeister schreef:RobinV-Rally schreef:Ik weet niet of jullie het al hebben gezien, maar toch:
Corné Damen's Colt
En nog een!
Ad Bloems Colt
eh Kalos...
RobinV-Rally schreef:Patmeister schreef:RobinV-Rally schreef:Ik weet niet of jullie het al hebben gezien, maar toch:
Corné Damen's Colt
En nog een!
Ad Bloems Colt
eh Kalos...
Sorry![]()
Maar dan een andere auto
Evo 8 Moree
frans-jaap moree schreef:RobinV-Rally schreef:Patmeister schreef:RobinV-Rally schreef:Ik weet niet of jullie het al hebben gezien, maar toch:
Corné Damen's Colt
En nog een!
Ad Bloems Colt
eh Kalos...
Sorry![]()
Maar dan een andere auto
Evo 8 Moree
dat is het echte werk he?
YLLAR schreef:Bij rally auto's die te koop staan zie je vaak de toevoeging staan achter de prijs Exclusief VAT
Wat betekend VAT, is dat BTW en/ of BPM ??????????
RobinV-Rally schreef:YLLAR schreef:Bij rally auto's die te koop staan zie je vaak de toevoeging staan achter de prijs Exclusief VAT
Wat betekend VAT, is dat BTW en/ of BPM ??????????
VAT = BTW. als je naar Wikipedia gaat (de engelse) daar VAT intypt en dan een beetje naar beneden scrollt en dan op Nederlands klinkt links word je gelinkt naar BTW in het Nederlands.
Jeffrey schreef:t kleine ´´grut´´ wordt ook maar te koop gezet : http://www.rcfs.eu/clas/index.php?ct=fs ... s&id=41661
Patmeister schreef:RobinV-Rally schreef:Ik weet niet of jullie het al hebben gezien, maar toch:
Corné Damen's Colt
En nog een!
Ad Bloems Colt
eh Kalos...
Richard Haarman schreef:De EVO 9 van Jeroen Swaanen staat ook te koop
is te hopen dat die WRC in ons land blijft, is het niet wat voor Ger Haverkate ????RobinV-Rally schreef:En Vd Heuvel houdt uitverkoop. 5 auto's!
Jaspers Evo X
Bolderheij's Evo X
Blanco Evo 8
Evo 7 van VD Riet.
WRC Step 2, is dit die ene die eerst zonder zuigers zat? Want in de advertentie staat rebuild engine, en hij is goedkoper dan de Evo X van Jasper, das wel apart!
Zijn er veel tegelijkertijd![/url]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten