Nog een WRC in Nederland!

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor larson » do apr 27, 2006 20:47

ik hoop dat het allemaal echt waar is, eerst zien dan geloven er word zo veel gelult het is nog nergens anders te lezen dat hij de auto ontvangen heeft, niet op zijn site enz.. maar als ie komt ben ik er van overtuigd dat hij wel hard gaat! :) :)

sorry!! op de foto is wel duidelijk te zien, dat de auto echt van haverkate is door de sponsoren e.d
Laatst bijgewerkt door larson op do apr 27, 2006 20:52, in totaal 1 keer bewerkt.
larson

Berichtdoor Jan » do apr 27, 2006 20:51

larson schreef:ik hoop dat het allemaal echt waar is, eerst zien dan geloven er word zo veel gelult het is nog nergens anders te lezen dat hij de auto ontvangen heeft, niet op zijn site enz.. maar als ie komt ben ik er van overtuigd dat hij wel hard gaat! :) :)

OMG :o

Je ziet die foto's toch! Ga je dan nog twijfelen? Beetje jammer....
Jan

Berichtdoor Gerrit Euverman » do apr 27, 2006 20:54

StevenK schreef:Volgens mij heeft 'ie 2 of 3 jaar geleden in Hengelo in zowel de rally als de sprint gestreden om de algemene winst.

Idd, 2003 is Ger als 2e geeindigd in Hengelo.
Gerrit Euverman

Berichtdoor Wolter » do apr 27, 2006 20:54

larson schreef:ik hoop dat het allemaal echt waar is, eerst zien dan geloven er word zo veel gelult het is nog nergens anders te lezen dat hij de auto ontvangen heeft, niet op zijn site enz.. maar als ie komt ben ik er van overtuigd dat hij wel hard gaat! :) :)

sorry!! op de foto is wel duidelijk te zien, dat de auto echt van haverkate is door de sponsoren e.d

Hij zal zaterdag en zondag bij een auto-en motorsport evnement te zien zijn (autosoft als sponsor van auto en betreffend evenement) (naast een mooie 325i :wink: ). Het is écht waar!
Wolter

Berichtdoor larson » do apr 27, 2006 20:56

sorry had mezelf al verbeterd, had nog eens goed naar de foto gekeken en je kan het duidelijk zien dat dit een haverkate auto is.
Maar het gebeurt zo vaak dat je van alles hoort over dikke auto's in nederland en het dan toch niet waar blijkt te zijn dat ik er altijd een beetje persimistisch tegenover sta...
larson

Berichtdoor Jan » do apr 27, 2006 20:58

larson schreef:sorry had mezelf al verbeterd, had nog eens goed naar de foto gekeken en je kan het duidelijk zien dat dit een haverkate auto is.
Maar het gebeurt zo vaak dat je van alles hoort over dikke auto's in nederland en het dan toch niet waar blijkt te zijn dat ik er altijd een beetje persimistisch tegenover sta...

Rond 1 April zeker? :wink:
Jan

Berichtdoor Gerrit Euverman » do apr 27, 2006 20:59

Jan schreef:Hoop natuurlijk dat Ger wat moois kan laten zien in zijn Octavia WRC. Vechtdal zal mischien wel de primeur hebben, helaas kan ik daar niet aanwezig zijn :(

Maar echt gaaf, nog een WRC!

Zekers, ik verwacht Ger in Hardenberg aan de start. Als sub-sponsors wil je natuurlijk deelnemen in de wedstrijd. Vorig jaar was voor Ger ook de Reconsales (Vechtdal) rallysprint zijn eerste wedstrijd in 2005.
Persoonlijk verwacht ik nog wel iets bijzonders tijdens de Reconsales.
Gerrit Euverman

Berichtdoor larson » do apr 27, 2006 21:01

haha onder andere rond 1 april maar die had ik vrij snel door.
hoe dan ook supervet dat we er nog een WRC bij hebben!! :lol:
larson

Berichtdoor Huufke » do apr 27, 2006 21:32

larson schreef:sorry had mezelf al verbeterd, had nog eens goed naar de foto gekeken en je kan het duidelijk zien dat dit een haverkate auto is.

Toch grappig, dat onkunde in taal vaak de leukste quotes tevoorschijn tovert. :D
Huufke

Berichtdoor briljant » do apr 27, 2006 21:34

Sevius schreef:
Christophe schreef:Kepser moet toch goed te doen zijn ? Als hij de auto wat gewend is moet hij toch met Turnbull meekunnen ?

Met Turnbull? Dat denk ik niet!

Turnbull reed zeer goed in Almere en Tank S :!:

Ik denk het wel.

Ik verwacht hem als hij de auto eenmaal kent voor in tussen van Eldik en van Eerd.
En daar is Turnbull nog lang niet.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Sevius » do apr 27, 2006 21:49

briljant schreef:
Sevius schreef:
Christophe schreef:Kepser moet toch goed te doen zijn ? Als hij de auto wat gewend is moet hij toch met Turnbull meekunnen ?

Met Turnbull? Dat denk ik niet!

Turnbull reed zeer goed in Almere en Tank S :!:

Ik denk het wel.

Ik verwacht hem als hij de auto eenmaal kent voor in tussen van Eldik en van Eerd.
En daar is Turnbull nog lang niet.

Ik zeg ook niet dat ik Turnbull tussen Van Eldik en Van Eerd verwacht :wink:

Ik denk ook zeker niet dat Haverkate tussen die 2 komt... Maar we wachten af! Zou wel leuk zijn wanneer dat wel het geval is!
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius

Berichtdoor larson » do apr 27, 2006 21:53

Huufke schreef:

Toch grappig, dat onkunde in taal vaak de leukste quotes tevoorschijn tovert. :D

ok een spellings foutje, maar je weet wat ik bedoel en daar gaat het om!!
nog een keer dan: pessimistisch
jij ook weer blij! :wink:
larson

Berichtdoor Gerrit Euverman » do apr 27, 2006 21:56

larson schreef:
Huufke schreef:

ok een spellings foutje, maar je weet wat ik bedoel en daar gaat het om!!
nog een keer dan: pessimistisch
jij ook weer blij! :wink:

Jij? Wij allen. :D :D :D
Gerrit Euverman

Berichtdoor Erik » do apr 27, 2006 23:08

Haverkate zal ongetwijfeld ook aan de start verschijnen in Hellendoorn, dan zitten we al op 10 WRC`s die Hellendoorn in hun programma opgenomen hebben...

Wevers / Poulsen / v.Eldik / v.Eerd / Boers / Haverkate / Turnbull / White / Kepser / Sparrow

Wellicht Arthurs nog... en de organisatie weet ons vaak ook nog wel met een extra WRCtje te verassen... wordt leuk...

Mocht Bijvelds ook meedoen hebben we straks een autootje of 6/7 die voor de overwinning rijden... hoeveel jaar geleden hebben we dat voor `t laatst meegemaakt...
Erik

Berichtdoor Campos » do apr 27, 2006 23:37

StevenK schreef:
MichSTI schreef:Met alle respect, maar ik heb Haverkate nog nooit echt gekke dingen zien doen met zijn Ibiza (wel met zn opel; hard crashen tegen een boom in de zuiderzee rally :roll: )

En voor de rest: door dit soort reacties verdienen de Nederlandse fans het dat iemand als Wevers zich niet meer hier laat zien.

Omdat een paar figuren denken te weten hoe het werkt? Ik denk dat men toch niet al te veel waarde hecht aan dergelijke woorden, ik iig niet!

Ik vond 't super om te horen en wens 'm veel succes! Erg mooie en aparte auto, met veel potentieel. Jammer dat hij Hulst niet haalt, anders was ik zeker komen kijken. Vechtdal ben ik vanwege de 'plotselinge' verschuiving van de datum (tov vorig jaar) helaas niet bij aanwezig, had 't graag meegemaakt! :(
Laatst bijgewerkt door Campos op vr apr 28, 2006 6:59, in totaal 1 keer bewerkt.
Campos

VorigeVolgende

Keer terug naar Auto's