sorry!! op de foto is wel duidelijk te zien, dat de auto echt van haverkate is door de sponsoren e.d
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
larson schreef:ik hoop dat het allemaal echt waar is, eerst zien dan geloven er word zo veel gelult het is nog nergens anders te lezen dat hij de auto ontvangen heeft, niet op zijn site enz.. maar als ie komt ben ik er van overtuigd dat hij wel hard gaat!![]()
StevenK schreef:Volgens mij heeft 'ie 2 of 3 jaar geleden in Hengelo in zowel de rally als de sprint gestreden om de algemene winst.
larson schreef:ik hoop dat het allemaal echt waar is, eerst zien dan geloven er word zo veel gelult het is nog nergens anders te lezen dat hij de auto ontvangen heeft, niet op zijn site enz.. maar als ie komt ben ik er van overtuigd dat hij wel hard gaat!![]()
sorry!! op de foto is wel duidelijk te zien, dat de auto echt van haverkate is door de sponsoren e.d
larson schreef:sorry had mezelf al verbeterd, had nog eens goed naar de foto gekeken en je kan het duidelijk zien dat dit een haverkate auto is.
Maar het gebeurt zo vaak dat je van alles hoort over dikke auto's in nederland en het dan toch niet waar blijkt te zijn dat ik er altijd een beetje persimistisch tegenover sta...
Jan schreef:Hoop natuurlijk dat Ger wat moois kan laten zien in zijn Octavia WRC. Vechtdal zal mischien wel de primeur hebben, helaas kan ik daar niet aanwezig zijn![]()
Maar echt gaaf, nog een WRC!
larson schreef:sorry had mezelf al verbeterd, had nog eens goed naar de foto gekeken en je kan het duidelijk zien dat dit een haverkate auto is.
Maar het gebeurt zo vaak dat je van alles hoort over dikke auto's in nederland en het dan toch niet waar blijkt te zijn dat ik er altijd een beetje persimistisch tegenover sta...
Sevius schreef:Christophe schreef:Kepser moet toch goed te doen zijn ? Als hij de auto wat gewend is moet hij toch met Turnbull meekunnen ?
Met Turnbull? Dat denk ik niet!
Turnbull reed zeer goed in Almere en Tank S
briljant schreef:Sevius schreef:Christophe schreef:Kepser moet toch goed te doen zijn ? Als hij de auto wat gewend is moet hij toch met Turnbull meekunnen ?
Met Turnbull? Dat denk ik niet!
Turnbull reed zeer goed in Almere en Tank S
Ik denk het wel.
Ik verwacht hem als hij de auto eenmaal kent voor in tussen van Eldik en van Eerd.
En daar is Turnbull nog lang niet.
Huufke schreef:larson schreef:sorry had mezelf al verbeterd, had nog eens goed naar de foto gekeken en je kan het duidelijk zien dat dit een haverkate auto is.
Toch grappig, dat onkunde in taal vaak de leukste quotes tevoorschijn tovert.
larson schreef:Huufke schreef:larson schreef:sorry had mezelf al verbeterd, had nog eens goed naar de foto gekeken en je kan het duidelijk zien dat dit een haverkate auto is.
Toch grappig, dat onkunde in taal vaak de leukste quotes tevoorschijn tovert.
ok een spellings foutje, maar je weet wat ik bedoel en daar gaat het om!!
nog een keer dan: pessimistisch
jij ook weer blij!
StevenK schreef:MichSTI schreef:Met alle respect, maar ik heb Haverkate nog nooit echt gekke dingen zien doen met zijn Ibiza (wel met zn opel; hard crashen tegen een boom in de zuiderzee rally)
En voor de rest: door dit soort reacties verdienen de Nederlandse fans het dat iemand als Wevers zich niet meer hier laat zien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten