Alle gekheid op stok, dat ding is geweldig voor in een museum, maar tegen de hedendaagse groep N's leg je het al af...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
lennartrally schreef:http://www.prodrive.com/level4.html?id=105 iheeft schild meer autos of stopt die er gewoon mee
Jan Erik Rietman schreef:Ik was vorige week woensdag bij ATM en begreep daar dat Schilt met de WRC van van Eldik ging rijden en dat er in de loop van het seizoen een 2e Subaru WRC weer zou komen. en dat ze dan 2 WRC's aan de start gingen brengen
Jan Erik Rietman schreef:Ik was vorige week woensdag bij ATM en begreep daar dat Schilt met de WRC van van Eldik ging rijden en dat er in de loop van het seizoen een 2e Subaru WRC weer zou komen. en dat ze dan 2 WRC's aan de start gingen brengen
Arfman schreef:Jan Erik Rietman schreef:Ik was vorige week woensdag bij ATM en begreep daar dat Schilt met de WRC van van Eldik ging rijden en dat er in de loop van het seizoen een 2e Subaru WRC weer zou komen. en dat ze dan 2 WRC's aan de start gingen brengen
Da's zeker mooi nieuws!
Jan Erik Rietman schreef:Arfman schreef:Jan Erik Rietman schreef:Ik was vorige week woensdag bij ATM en begreep daar dat Schilt met de WRC van van Eldik ging rijden en dat er in de loop van het seizoen een 2e Subaru WRC weer zou komen. en dat ze dan 2 WRC's aan de start gingen brengen
Da's zeker mooi nieuws!
Het was toen wel 1 april overigens
Mitsubishi Evo 6 group A Alcon 4 pots front 362 mm Alcon 4 pots rear 330 mm Drenth 5 speed dog box Sequential shit Klaus Schwimming mapping doors panels Tommi makinen carbon Tommi makinen Air scoop JE pistons Carrilo drijfstangen Launch control met A.L.S. Sparco pro 2000 stoelen 2007 Sabelt gordels 2007 light with xenon 6000k Normal light xenon 6000k Geflockt dashboard Full ralli art ophangings rubbers WRC brandstoftank Ohlins shocks motor 400 km pas gereviseerd bak en diffs WRC pedal box WRC short steering large spare package: Keflar onderbodem nieuw 12 velgen Extra deuren Bodem plaat Complete extra set draagarmen Extra lampen balk Achterklep Achter diff Oliekoeler Schijven voor en achter Remblokken Aandrijfassen Achterspoiler
Niels van de Poll schreef:De betreffende auto heeft wel een ander kenteken
En nee we gaan het niet over kentekens hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast