Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
official No. 27768 schreef:Ik zie bij Prodrive een Subaru Impreza S12C staan...is dit omdat S13 niet handig is of is het een "kleine" stap van b naar c ?
Niels2 schreef:official No. 27768 schreef:Ik zie bij Prodrive een Subaru Impreza S12C staan...is dit omdat S13 niet handig is of is het een "kleine" stap van b naar c ?
S12b was al de S13.
official No. 27768 schreef:Niels2 schreef:official No. 27768 schreef:Ik zie bij Prodrive een Subaru Impreza S12C staan...is dit omdat S13 niet handig is of is het een "kleine" stap van b naar c ?
S12b was al de S13.
S14 dan....of is dat weer een ander?
Wolter schreef:official No. 27768 schreef:Niels2 schreef:official No. 27768 schreef:Ik zie bij Prodrive een Subaru Impreza S12C staan...is dit omdat S13 niet handig is of is het een "kleine" stap van b naar c ?
S12b was al de S13.
S14 dan....of is dat weer een ander?
S14 bestaat ook. Is de hatchback versie en de meest recente wrc.
De groep n versie is de N14. Het model waar Nelis Verkooijen mee rijdt.
Niels2 schreef:official No. 27768 schreef:Ik zie bij Prodrive een Subaru Impreza S12C staan...is dit omdat S13 niet handig is of is het een "kleine" stap van b naar c ?
S12b was al de S13.
MartijnS schreef:Ik hoorde dat er plannen zijn om de Clio R3 Challenge te gaan rijden, ik dacht 6 wedstrijden in Europa, te beginnen in Rally Wallonie.
rallyfan_17 schreef:MartijnS schreef:Ik hoorde dat er plannen zijn om de Clio R3 Challenge te gaan rijden, ik dacht 6 wedstrijden in Europa, te beginnen in Rally Wallonie.
Klopt , ze rijden dit jaar de Clio R3 Challenge en in nederland rijden ze de ELE en Hellendoorn...
Harry37 schreef:rallyfan_17 schreef:MartijnS schreef:Ik hoorde dat er plannen zijn om de Clio R3 Challenge te gaan rijden, ik dacht 6 wedstrijden in Europa, te beginnen in Rally Wallonie.
Klopt , ze rijden dit jaar de Clio R3 Challenge en in nederland rijden ze de ELE en Hellendoorn...
Waar komt jouw bron vandaan dan??????????
Al jaren ben ik lid van de fanclub geweest en volgen we Jan nog steeds. In en om Brummen heeft nog niets de pers gehaald van jouw berichtgeving. Zelfs mensen die dicht bij het team staan weten "niets" of mogen het niet zeggen![]()
![]()
Harry
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten