MartijnS schreef:Oude van van Westing.
mooie auto! wel lelijke bestickering zo.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
MartijnS schreef:Oude van van Westing.
Franky schreef:MartijnS schreef:Oude van van Westing.
Is dat hetzelfde kenteken dan?
Er zijn meer Micra Kitcars in de wereld en ook meer in de UK.
official No. 27768 schreef:Franky schreef:MartijnS schreef:Oude van van Westing.
Ja,...al zegt dat niet alles...maar ik denk dat dit wel de oude Van Westing auto is hoor.
johanschop schreef:deze auto ook een oude bekende
http://www.rallycarsforsale.net/index.p ... s&id=35913
westing@asc.nl schreef:official No. 27768 schreef:Franky schreef:MartijnS schreef:Oude van van Westing.
Ja,...al zegt dat niet alles...maar ik denk dat dit wel de oude Van Westing auto is hoor.
Zo vaak kijk ik niet op het forum, maar ik werd getipt het is inderdaad mijn oude auto. En helaas voor Frank. Er is maar één NISSAN MICRA KITCAR met een origineel FIA bodycertificaat. En dat is deze. Er zijn meer Micra's met brede spatboarden maar dat maakt het nog geen originele fabrieksauto. Deze Micra is door (N)issan(M)otorsport(E)urope gebouwd. (de reacties op en de inhoud van deze berichten weerhoud mij om het forum te lezen, dit is er dus ook een, als je geen kennis van zaken hebt kun je beter niets schrijven.)
Verder is het jammer dat hij zijn auto al weer in de verkoop zet, is een mooie en unieke auto (er is er dus maar ECHT 1 van). Bestikkering had ik al eerder gezien over smaak valt te twisten.
Hij heeft er wel goed me gereden in Engeland, volgens mij budgettaire problemen.
Rallyteam ASC schreef:@Frank
Wanneer je een poging onderneemt om het verhaal goed te lezen zul je begrijpen wat de essentie van het verhaal is.
Sevius schreef:Heuvelklim
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast