dus de wrc plannen van volkswagen nemen toch serieuze vormen aan??gta schreef:nieuw model komt niet in S2000 versie voor 3e kwartaal 2009 denk ik.. ze zijn er mee bezig.. maar ook het WRC testprogramma van VW zal spoedig starten denk ik.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
dus de wrc plannen van volkswagen nemen toch serieuze vormen aan??gta schreef:nieuw model komt niet in S2000 versie voor 3e kwartaal 2009 denk ik.. ze zijn er mee bezig.. maar ook het WRC testprogramma van VW zal spoedig starten denk ik.
gta schreef:Normaal gezien starten ze in 2011..... Normaal gezien dus... maar kan ook een eerste inzet eind 2010 zijn.. is verder nog niet veel van bekend, maar tegen begin 2009 zal alles duidelijk zijn..
larson schreef:hopen dan dat swaanen in ieder geval weer met iets nieuws komt, of is daar al iets over bekend?
SkaapProductions schreef:Die van Poublon ook al Niek, gister via Advertenties hier op Rallysport.nl
official No. 27768 schreef:De eerste Kalos staat te koop....(die van het Deltion College)
Al bekend wat daar de rally plannen zijn (ALS die er zijn)?
Zowel het Deltion Rallyteam als equipe Brouwer/Groeneveld zijn alweer druk bezig met voorbereidingen op seizoen 2009. Voor het Deltion Rallyteam is hun volgende 'rallywapen` nog onbekend. In de werkplaats bij Brouwer is men op dit moment druk bezig met het preparen van hun geweldige aanwinst voor 2009.
van der Leon schreef:larson schreef:hopen dan dat swaanen in ieder geval weer met iets nieuws komt, of is daar al iets over bekend?
Swaanen is met iets anders bezig. Dat is 1 ding wat zeker is !!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast