Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ZZR Fan schreef:dat had meer met lef e.d. te maken dan met de auto zelf.
735i schreef:heb vandaag met eigen ogen paul allerts in een wrc zien testen in duitsland
SkaapProductions schreef:735i schreef:heb vandaag met eigen ogen paul allerts in een wrc zien testen in duitsland
Hahaha, totdat ie de auto achterstevoren parkeerde
Jammer genoeg was ik net te laat om daar een shot van te maken
Arfman schreef:Wout de Klerk schreef:ZZR Fan schreef:dat had meer met lef e.d. te maken dan met de auto zelf.
Je bedoelt dat Jasper geen lef had, en de auto snel genoeg ?
Waarschijnlijk bedoelt hij dat Jasper in de laatste proef van de Tank S Rally, in de regen, meer dan een minuut goedmaakte op van Eldik toen het ging regenen.
Wout de Klerk schreef:Arfman schreef:Wout de Klerk schreef:ZZR Fan schreef:dat had meer met lef e.d. te maken dan met de auto zelf.
Waarschijnlijk bedoelt hij dat Jasper in de laatste proef van de Tank S Rally, in de regen, meer dan een minuut goedmaakte op van Eldik toen het ging regenen.
Maar toen reed Jasper niet met de WRC, en daar ging het hier over.
Wout de Klerk schreef:Arfman schreef:Wout de Klerk schreef:ZZR Fan schreef:dat had meer met lef e.d. te maken dan met de auto zelf.
nkroeze schreef:Wout de Klerk schreef:Arfman schreef:Wout de Klerk schreef:ZZR Fan schreef:dat had meer met lef e.d. te maken dan met de auto zelf.
Lol, leuk he statements maken als ze niet kloppen...
Zeker weten van wel, ik stond op die KP te kijken (nadat ik al was uitgevallen)......
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast