Richard burns rally

Alles over rally & race games

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Richard burns rally

Berichtdoor R(andy)allygenieter » do mei 31, 2007 20:52

Ik speel al bijna een half jaar richard burns rally en heb hem dan ook al vele malen uitgespeeld, ik heb er al veel verschillende autos in geprogrammeerd maar wat me niet lukt is om dingen mat DAT-tool te veranderen (weet niet hoe het werkt) en om de physichs van auto's te veranderen. Kan iemand me daarbij helpen?

En verder nog for the record, ik ben nieuw hier (31 mei) en ik wil iedereen bedanken voor deze topsite, ik heb er altijd met veel verwondering naar gekeken. Bij deze , Hallo allen :P , en tevens doe ik ook aan modelbouw alleen van rally en formule 1.

Groeten randy van den barg
R(andy)allygenieter
 
Berichten: 3
Geregistreerd: do mei 31, 2007 20:46
Woonplaats: Zwolle

Re: Richard burns rally

Berichtdoor mastersevius » do mei 31, 2007 20:54

R(andy)allygenieter schreef:Ik speel al bijna een half jaar richard burns rally en heb hem dan ook al vele malen uitgespeeld, ik heb er al veel verschillende autos in geprogrammeerd maar wat me niet lukt is om dingen mat DAT-tool te veranderen (weet niet hoe het werkt) en om de physichs van auto's te veranderen. Kan iemand me daarbij helpen?

En verder nog for the record, ik ben nieuw hier (31 mei) en ik wil iedereen bedanken voor deze topsite, ik heb er altijd met veel verwondering naar gekeken. Bij deze , Hallo allen :P , en tevens doe ik ook aan modelbouw alleen van rally en formule 1.

Groeten randy van den barg


EEj leuk dat je je ook aangemeld hebt op dit forum. Er is al een topic over dit onderwerp waar jij het over hebt. Als je kijkt onder het forum bij games zie je daar vanzelf een topic over Richard burns. Hier staat ook perfect in beschreven hoe je die auto's moet verranderen

http://www.rallysport.nl/forum/viewtopic.php?t=2427

Lees deze maar even door :D

M.v.g Rémon Kwant
Avatar gebruiker
mastersevius
 
Berichten: 1181
Geregistreerd: zo mei 21, 2006 16:10
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor R(andy)allygenieter » do mei 31, 2007 20:55

Ooops had ik eerder moeten zien, nog bedankt voor de supersnelle reactie (sneller dan sebastian loeb gheheh :lol: ) gr randy!
R(andy)allygenieter
 
Berichten: 3
Geregistreerd: do mei 31, 2007 20:46
Woonplaats: Zwolle


Keer terug naar Games

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron