heb het spel ook net binnengekregen voor de PS3.
spel is goed maar bij sommmige auto's geluid wat minder.
online heet ik:wrcstreet
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
sushz schreef:G25 werkt voor geen ene meter op PC versie.... iemand een oplossing?
JosWRX schreef:sushz schreef:G25 werkt voor geen ene meter op PC versie.... iemand een oplossing?
Yup, de allernieuwste drivers van Logitech installeren. Dat werkte bij mij tenminste prima.
sushz schreef:Nope, werkt niet, op 1 of andere manier zorgt er iets ervoor dat er constant een knopje naar boven is ingedrukt, Toetsenbord zal het niet zijn, dus zal wel aan stuurtje liggen. maar kijk ik in kalibratie opties staat helemaal niets aan.
sushz schreef:Bij Accelerator staat als knop: Slider OL
en bij Brake/Reverse als knop: Slider OH
Op zich niks mis mee, zo staat het bij mij ook.sushz schreef:ik kan hier niets in wijzigen omdat ik niet eens op enter kan drukken om een toets te wijzigen..
JosWRX schreef:Da's wel heel gek... je kunt dus wel met de cursor naar de goeie instelling navigeren maar 'm niet wijzigen? Al geprobeerd om eerst alles terug te zetten naar de defaults?
sushz schreef:JosWRX schreef:sushz schreef:G25 werkt voor geen ene meter op PC versie.... iemand een oplossing?
Yup, de allernieuwste drivers van Logitech installeren. Dat werkte bij mij tenminste prima.
Nope, werkt niet, op 1 of andere manier zorgt er iets ervoor dat er constant een knopje naar boven is ingedrukt, Toetsenbord zal het niet zijn, dus zal wel aan stuurtje liggen. maar kijk ik in kalibratie opties staat helemaal niets aan.
..
WRC fan schreef:Het verder rijden na de crash spreekt wel aan, verder hoop ik toch niet dat Kevin deze rijstijl van je overneemt.
JVDR schreef:Minpunten:
- Pacenotes kunnen veel beter, qua timing (soms te laat, soms te vroeg), versnelling (kan soms met een versnelling hoger door de bocht)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast