Wrc 2010

Alles over rally & race games

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor gert_vlieger » za okt 09, 2010 13:41

heb het spel ook net binnengekregen voor de PS3.
spel is goed maar bij sommmige auto's geluid wat minder.
online heet ik:wrcstreet
gert_vlieger

Berichtdoor JosWRX » za okt 09, 2010 14:10

sushz schreef:G25 werkt voor geen ene meter op PC versie.... iemand een oplossing?

Yup, de allernieuwste drivers van Logitech installeren. Dat werkte bij mij tenminste prima.

Overigens nadat ik eerst een Direct3D-probleem had moeten oplossen bij de demo. Bij de eerste startup meldde het spel dat ie een .DLL miste. Herinstalleren werkte ook niet, dezelfde melding weer. Pas nadat ik een Direct3D-versie van internet had geplukt en die geinstalleerd heb, werkte e.e.a. Raar, want de demo doet zelf ook een Direct3D-update.. Blijf ondanks dat trouwens wat vreemd knipperende scherm-deeltjes (vooral in de menu's) houden..
JosWRX

Berichtdoor sushz » za okt 09, 2010 14:48

JosWRX schreef:
sushz schreef:G25 werkt voor geen ene meter op PC versie.... iemand een oplossing?

Yup, de allernieuwste drivers van Logitech installeren. Dat werkte bij mij tenminste prima.

Nope, werkt niet, op 1 of andere manier zorgt er iets ervoor dat er constant een knopje naar boven is ingedrukt, Toetsenbord zal het niet zijn, dus zal wel aan stuurtje liggen. maar kijk ik in kalibratie opties staat helemaal niets aan.

Bij Accelerator staat als knop: Slider OL
en bij Brake/Reverse als knop: Slider OH

ik kan hier niets in wijzigen omdat ik niet eens op enter kan drukken om een toets te wijzigen..
sushz

Berichtdoor JosWRX » za okt 09, 2010 15:33

sushz schreef:Nope, werkt niet, op 1 of andere manier zorgt er iets ervoor dat er constant een knopje naar boven is ingedrukt, Toetsenbord zal het niet zijn, dus zal wel aan stuurtje liggen. maar kijk ik in kalibratie opties staat helemaal niets aan.

Kan dat ook de instelling van de gecombineerde assen in de spelbesturingen zijn?

sushz schreef:Bij Accelerator staat als knop: Slider OL
en bij Brake/Reverse als knop: Slider OH

Op zich niks mis mee, zo staat het bij mij ook.

sushz schreef:ik kan hier niets in wijzigen omdat ik niet eens op enter kan drukken om een toets te wijzigen..

Da's wel heel gek... je kunt dus wel met de cursor naar de goeie instelling navigeren maar 'm niet wijzigen? Al geprobeerd om eerst alles terug te zetten naar de defaults?
JosWRX

Berichtdoor Jef Koopman » za okt 09, 2010 17:58

PS3 online tag is rally-jef
Jef Koopman

Berichtdoor Patrickdeh » za okt 09, 2010 19:26

Kevin Abbring op zijn best in WRC 2010 :D

http://www.youtube.com/watch?v=lSR6ey3tvkw

ps. mijn online xbox naam is: Greenlands
Volg me op Facebook, Twitter, en YouTube om nooit een video te missen!
Patrickdeh

Berichtdoor WRC fan » za okt 09, 2010 20:54

Het verder rijden na de crash spreekt wel aan, verder hoop ik toch niet dat Kevin deze rijstijl van je overneemt. :D
WRC fan

Berichtdoor sushz » zo okt 10, 2010 1:41

JosWRX schreef:Da's wel heel gek... je kunt dus wel met de cursor naar de goeie instelling navigeren maar 'm niet wijzigen? Al geprobeerd om eerst alles terug te zetten naar de defaults?

Bij defaults wijzigt er niets. doordat er blijkbaar iets in mijn stuurtje er voor zorgt (of instellingen of drivers, geen idee) dat er constant een knopje 'omhoog' aanstaat, waardoor ik niet naar beneden kan met toetsenbord.

Verder kan ik helemaal niet op enter drukken om de 'key' te wijzigen. en ik denk idd dat het iets te maken heeft met de twee assen van het stuurtje (aangezien het spel geen 2 assen ondersteund volgens veel mensen...)

Maar in het algeheel kan ik het prima met toetsenbord spelen, maar het is zo jammer dat n toetsenbord zo weinig force feedback geeft...... of uberhaupt gevoel van de weg.

Ik hoop iig dat er zsm een update komt die dit soort problemen verholpen heeft. aangezien Black Bean beloofd heeft de G25 en G27 volledig te ondersteunen zonder enige moeite.

Misschien moet k nog wel even melden dat de G25 bij mij op andere spellen het 100% doet. Voor mij ligt het dus echt aan het spel of drivers verwerkt in het spel.

greetz
sushz

Berichtdoor JosWRX » zo okt 10, 2010 14:08

sushz schreef:Misschien moet k nog wel even melden dat de G25 bij mij op andere spellen het 100% doet.

Da's bij mij inderdaad ook zo (gelukkig ;)), maar heb dus jouw problemen nog niet gezien.
JosWRX

Berichtdoor richard ST » zo okt 10, 2010 15:09

Ik vindt het wel een goed spel,het is wel geen gt5 maar wel leuk :wink:
richard ST

Berichtdoor ZZR Fan » zo okt 10, 2010 15:43

Mijn pc draait het spel dus niet :D Wil niet eens opstarten :lol: Dat wordt dus nodig tijd voor een nieuwe grafische kaart. Maar eerst nog maar eens met RBR spelen :D
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor feysn » ma okt 11, 2010 9:03

sushz schreef:
JosWRX schreef:

Nope, werkt niet, op 1 of andere manier zorgt er iets ervoor dat er constant een knopje naar boven is ingedrukt, Toetsenbord zal het niet zijn, dus zal wel aan stuurtje liggen. maar kijk ik in kalibratie opties staat helemaal niets aan.

..

Speel je op een laptop? Laptops hebben dat soms voor. Vroeger had ik dit in een fifa spel, de ventje bleven allemaal weglopen vanzelfs :)
Ergens een patch gedownload dan, ik weet niet of die beschikbaar zijn voor wrc 2010.
NIEUWE BLOG: http://www.rallyefans.wordpress.com < visit us!

Alles over BK en andere Vlaamse en soms Nederlandse rally's. Een combinatie van fun and facts!
Grtz!
Wouter
feysn

Berichtdoor sushz » ma okt 11, 2010 20:43

Nee volledige game pc die alle nieuwste games op fullHD ondersteund op hoogste kwaliteit.
Ik heb wel Windows 7 64bit ultimate. misschien dat dat er toe doet. maar ik zie er geen problemen mee. maar misschien dat Directx hier wat minder goed mee samenwerkt met WRC2010

grtz
sushz

Berichtdoor Patrickdeh » ma okt 11, 2010 21:01

WRC fan schreef:Het verder rijden na de crash spreekt wel aan, verder hoop ik toch niet dat Kevin deze rijstijl van je overneemt. :D

Het was een Left 4 bocht.
Ik kwam aan zetten in zijn zes en als je dan optijd je stuur omgooit dan snij je de bocht goed waardoor je hem wel haalt. Deze keer ging het echter even mis :). En ik vond het wel komisch dat ik gelanceerd werd over de kop ging en goed terecht kwam om door te rijden 8)
Volg me op Facebook, Twitter, en YouTube om nooit een video te missen!
Patrickdeh

Berichtdoor Dennis014 » di okt 12, 2010 7:49

JVDR schreef:Minpunten:
- Pacenotes kunnen veel beter, qua timing (soms te laat, soms te vroeg), versnelling (kan soms met een versnelling hoger door de bocht)

Pacenotes kun je aanpassen, gewoon onder opties kun je de notes sneller of langzamer zetten. Versnellingen kun je gewoon zelf terug schakelen als je semi-automatische versnelling hebt aangezet en anders gewoon handmatig schakelen.

Vind het zelf echt een super gaaf spel. Vind het alleen jammer dat het geluid van veel auto's zo op elkaar lijkt. Vermaak me er de komende paar weken wel mee.
Dennis014

VorigeVolgende

Keer terug naar Games