Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Artosevo schreef:Ik kan bij de demo alleen met het toetsenbord spelen, hij geeft geen optie in het spel om met een stuurwiel te spelen. Terwijl ik een G25 Logitech heb aangesloten. Iemand een idee hoe dat kan?
Even naar je Control Settings gaan, daar staat bovenin dan "Keyboard". Deze naar Wheel 1 zetten om je stuur te activeren.
Ik heb helaas het probleem met mijn G25 dat hij de rem niet herkent, dus moet remmen met koppelingspedaal. Beetje f*cked up maar goed
Artosevo schreef:
Ik kan niet eens op het woord 'Keyboard' komen, als ik in het menu options zit, m'n 'pijltje-omhoogtoets' werkt helemaal niet in het spel. Ik kan alleen maar naar beneden met m'n pijltje, dus niet omhoog naar het woord Keyboard. Later krijg je nog een keer de keuze tussen keyboard en joystick, maar geen stuurwiel. En ook daar kan ik niks veranderen....vreemde zaak.
Even naar je Control Options gaan, dan op het handje gaan staan "Assign Controls". Dan helemaal naar boven en op Wheel 1 zetten. Mocht je pijl naar boven niet werken, gebruik dan je gaspedaal eens.
ijsbeer schreef:Iemand die deze al voor PS3 heeft? Ik kan hem nog niet vinden terwijl die vandaag al uit moet zijn...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast