Wrc 2010

Alles over rally & race games

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor RobinV-Rally » zo sep 26, 2010 17:04

Hij werkt nu ook bij mij :D
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor SkaapProductions » zo sep 26, 2010 17:56

Even inhaken..

Snap niet waar al die kritiek vandaan komt wat betreft de gameplay.
Kan me niet herinneren dat een spel, op RBR na dan, zo realistisch aanvoelde op gravel.
Tempo zit er heerlijk in, auto voelt goed aan en de proeven zelf zijn visueel gezien gewoon netjes.

Ik heb de hele DIRT serie laten liggen, puur vanwege het hoge "arcade" gehalte. Met WRC 2010 ga ik straks een goed spel in huis halen, die met een beetje mazzel ook open staat voor nieuwe mods.
Zou betekenen dat we dan realistischer geluid krijgen. Kijk ook even naar RBR trouwens!? Standaard geluiden waren ook om van te janken. Met de Rallyesim Mod van de Fransen is alles 200X beter geworden.

Ook grafisch is er niks mis mee. Ben al niet zo veeleisend, maar dit is dan in vergelijking met RBR een fikse vooruitgang.

Voor mij wordt het dus wel degelijk de volledige versie van WRC2010.
Njah, mits ze ervoor zorgen dat ik niet hoef te remmen met mijn koppelingspedaal van de G25 :twisted:
En dan wil ik ook wel iets meer Force Feedback hebben.. beetje slapjes dit, hoewel het algehele rijgedrag mij wel aanstaat. Beetje afstellen van de auto doet wonder ( Merci beaucoup Abbring ;) )

So far my opinion..
Afbeelding
SkaapProductions

Berichtdoor Kevin Abbring » zo sep 26, 2010 18:00

You´re welcome Skaapie... Stond toch bij je in het krijt :wink: Tijden kunnen gepost worden op FB :)
It's more than just driving...
Kevin Abbring

Berichtdoor RobinV-Rally » zo sep 26, 2010 18:04

Ik vind hem ook wel lekker!! Ben benieuwd naar de final versie! :D
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor Paperclip » zo sep 26, 2010 18:14

Ik heb de demo net ook werkend gekregen, en ik moet zeggen dat alles mij ook behoorlijk meevalt.
Enig probleempje is wel dat het spel niet lekker stuurt. Ik heb laatst een G27 stuur gekocht waarmee ik altijd op de PS3 zit, en nu bij de WRC2010 demo gebruik ik hem voor het eerst op de PC. En helaas is de gevoeligheid veel te ver te zoeken. Ik moet mijn stuur echt een kwart draaien om de auto ook maar iets in beweging te krijgen. En op die manier is er weinig controle over de auto te houden jammer genoeg.
Iemand die weet hoe je dat beter kan krijgen? :?:
Paperclip

Berichtdoor romar » zo sep 26, 2010 18:25

Whaha, als ik gas geef reageerd de auto 5 sec. later dus denk dat mijn pc dit niet trekt :twisted:
romar

Berichtdoor Kevin Abbring » zo sep 26, 2010 18:34

Paperclip schreef:Ik heb de demo net ook werkend gekregen, en ik moet zeggen dat alles mij ook behoorlijk meevalt.
Enig probleempje is wel dat het spel niet lekker stuurt. Ik heb laatst een G27 stuur gekocht waarmee ik altijd op de PS3 zit, en nu bij de WRC2010 demo gebruik ik hem voor het eerst op de PC. En helaas is de gevoeligheid veel te ver te zoeken. Ik moet mijn stuur echt een kwart draaien om de auto ook maar iets in beweging te krijgen. En op die manier is er weinig controle over de auto te houden jammer genoeg.
Iemand die weet hoe je dat beter kan krijgen? :?:

Ben wel aan het inpakken voor WRC France maar als je me een mailtje schrijft (via Facebook het liefst, is wel makkelijk) dan zorg ik dat je vanavond als je snel bent nog met een WRC rijdt ipv een Trabant...
It's more than just driving...
Kevin Abbring

Berichtdoor MartijnS » zo sep 26, 2010 19:12

Doet het hier helemaal niet :)

Afbeelding

Nog maar ff wachten op de PS3 demo dan :wink:
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor romar » zo sep 26, 2010 19:19

Ik ga maar s een PS 3 aanschaffen eerst :? :?
romar

Berichtdoor Wolter » zo sep 26, 2010 20:11

Ik vind het een vrij aardige game. In ieder geval stukken beter dan Dirt2. De besturing is nog niet zo goed als Richard Burns, maar omdat het eens iets nieuws is wel een waardige opvolger.
De mensen die het hebben over het niet direct reageren: zet alle hulpmiddelen eens uit (ergens in de game bij opties) en zet de diffs (vooral achter) wat harder/directer.
Minpunt: ik kan hem niet op 1280x1024 zetten: die optie ontbreekt simpelweg. Nu dus op 1024x768.

De auto is beter te besturen vanuit de drivers-view (dus niet achter de auto, maar op de bestuurders plek) wat vooral voor de Focus geldt.
Wolter

Berichtdoor Paperclip » zo sep 26, 2010 20:26

Wolter schreef:De auto is beter te besturen vanuit de drivers-view (dus niet achter de auto, maar op de bestuurders plek) wat vooral voor de Focus geldt.

Mee eens, maar dan inclusief handmatige versnellingsbak. Dan komt het tenminste nog het dichtst bij auto/rally rijden. 8)
Paperclip

Berichtdoor WRC fan » ma sep 27, 2010 12:13

Zelfs als ik het spel in 640x480 zet is mijn computer er nog te sloom voor. Ik wist dat ik een langzame computer had maar dat het zo erg was wist ik niet :evil: Maar wat ik van het spel gezien had vond ik wel goed, ik ga maar eens aan een X-Box of PS3 denken want dit spel wil ik als rallyfan wel graag hebben.
WRC fan

Berichtdoor JVDR » ma sep 27, 2010 12:17

WRC fan schreef:Zelfs als ik het spel in 800x600 zet is mijn computer er nog te sloom voor. Ik wist dat ik een langzame computer had maar dat het zo erg was wist ik niet :evil: Maar wat ik van het spel gezien had vond ik wel goed, ik ga maar eens aan een X-Box of PS3 denken want dit spel wil ik als rallyfan wel graag hebben.

Ik adviseer PS3. Kun je naast WRC en Blu-Ray ook GT5 kopen en in 3D gamen.
Daarnaast is online-gamen gratis.
JVDR

Berichtdoor Broem broem » ma sep 27, 2010 15:07

@MartijnS Die melding krijg ik ook :wink:.
Voor foto's kijk op:
www.gerbenslomp.weebly.com
Broem broem

Berichtdoor Artosevo » ma sep 27, 2010 15:32

Ik kan bij de demo alleen met het toetsenbord spelen, hij geeft geen optie in het spel om met een stuurwiel te spelen. Terwijl ik een G25 Logitech heb aangesloten. Iemand een idee hoe dat kan?
Artosevo

VorigeVolgende

Keer terug naar Games