erikjan schreef:ik heb begrepen dat het inschrijfgeld is verlaagd...
inschrijf geld is niet verlaagd maar er gaat een deel van de borg af.... Dus het blijft net zo duur....
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:ik heb begrepen dat het inschrijfgeld is verlaagd...
official No. 27768 schreef:Reglement vraag:
Als een deelnemer een lekke band krijgt en iemand (publiek oid) helpt deels met het vervangen door bijvoorbeeld de auto schuin te houden of de verwisselde band aan te pakken. Uit de sloot duwen mag ook gedaan worden maar hoe zit het bij het ondersteunen bij een bandenwissel.
Wat is hierbij toegestaan en vooral wat niet?
19.14 Tijdens een klassementsproef is elke vorm van hulp
verboden, uitgezonderd het laten duwen van de
auto middels menskracht met als doel de auto weer
op de weg te brengen of de weg vrij te maken.
Overtreding van deze regel zal uitsluiting tot gevolg
hebben. Een beslissing tot uitsluiting mag alleen
worden bekendgemaakt aan het einde van een
sectie of het einde van een etappe.
patlip schreef:Wat gaat er allemaal veranderen in/voor de divisie 5 in 2014 ????
Graag meer info.
Is tijdens een winterstop wel erg handig om te weten.
MartijnB schreef:Joost
je bent er nog 1 vergeten.
Anton van Limpt rijd ook niet meer ivm de brandblusser boete
joostkusters schreef:het rommelt weer goed met de nederlandse rallysport
van ballegooijen rijdt niet omdat de knaf met het kampioenschap ligt te rommelen. de knaf erkent niet dat ze fout zitten.
De ene schrijft niet goed in, de andere rijdt te weinig wedstrijden voor het kampioenschap, en weer een ander wordt uit een uitslag gehaald, en krijgt wel punten voor het kampioenschap van die wedstrijd??????????
van tienen rijdt niet meer omdat hij een van de brandblusserboetes is, die niet ingetrokken is, vele wel icm hoorzitting of gewoon een grote bek.
De knaf erkent niet dat ze fout zitten,en de ene is zijn boete kwijt, de ander moet m gewoon betalen, met dreiging dat de licentie ingetrokken wordt.
nu weer de vraag of de wrc 2 liters blijven, volgens de fia moeten ze volgend jaar eruit. blijft de knaf de fia volgen of gaan ze nu echt een eigen weg.
Als rijders weten we gewoon niet waar we aan toe zijn.
MartijnB schreef:En daar geef je nog een nadere verklaring/uitleg voor/over Theo?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast