StevenK schreef:Maarten schreef:StevenK schreef:Er zijn grN auto's, zoals de clio, waar de constructie zo beroerd is, dat je zeer regelmatig je achterveren moet vervangen.
Steven. de voorwielophanging van de Clio RS, kun je daar nog iets over vertellen?
Zie: http://auto.impuls.cz/rallye/new/ostatni/waldv05/kanehev.jpg
Tja, wat is daarover te vertellen ? Je kunt met de juiste proflexen, zoals die onder deze auto zitten, relatief veel camber gebruiken; voor de rest is die ophanging origineel al super, wat stuurgedrag betreft, maar niet heel erg sterk.
Advies is om de fuseekogels elke wedstrijd te vervangen. De draagarmen zijn ook niet heel erg sterk. De fusees zelf zijn daarentegen wel weer behoorlijk sterk.
Zoals eerder, achterveren nog nooit vervangen na montage, en fuseekogels alleen vervangen na Hulst door de schuiver aldaar, verder nooit, ook de draagarmen niet, behalve L voor, ook weer door Hulst.
En volgens mij was/is er geen verschil in bijv. de fuseekogels op jouw oude, en de onze, gewoon een standaard onderdeel.