Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
antoine schreef:Kan je wat foto's maken van de clio, dan heb ik ook weer iets voor bij mijn verzameling. Liefst ook van de rolkooi en motorruimte.
MartijnB schreef:
Hier heb je nog een voor de verzameling antoine,
Ik zal eerdaags wel eens alle foto s die ik nog heb van de Clio op een cd bakken en je een keer geven.
Roger en Jolanda schreef:antoine schreef:Kan je wat foto's maken van de clio, dan heb ik ook weer iets voor bij mijn verzameling. Liefst ook van de rolkooi en motorruimte.
kom wel langs kun je zelf foto's maken als je redelijk in de buurt woont?
antoine schreef:Roger en Jolanda schreef:antoine schreef:Kan je wat foto's maken van de clio, dan heb ik ook weer iets voor bij mijn verzameling. Liefst ook van de rolkooi en motorruimte.
kom wel langs kun je zelf foto's maken als je redelijk in de buurt woont?
Op zaterdag 7 Maart moet ik naar goes. Dan kan ik 's middags wel langs komen eventueel.
antoine schreef:Tuurlijk mag je de foto's gebruiken. Ze zijn wel van mindere kwaliteit.
Den Bosch... Ik kwam deze clio vaak tegen langs de weg Den Bosch-schijndel. Dus ook dat vlak is hij thuis waar hij behoord.
Roger en Jolanda schreef:antoine schreef:Tuurlijk mag je de foto's gebruiken. Ze zijn wel van mindere kwaliteit.
Den Bosch... Ik kwam deze clio vaak tegen langs de weg Den Bosch-schijndel. Dus ook dat vlak is hij thuis waar hij behoord.
je foto's staan inmiddels op www.mtc-buddyseats.nl en ik vind ze lang niet slecht ik heb vaak alleen of de neus of de kont van de auto op de foto![]()
jij weet toevallig niet of je via henk info kunt hebben over groep a7 aanpassingen aan clio
MartijnB schreef:Als je eens wat info wil over groep A aanpassingen pm je me maar
antoine schreef:MartijnB schreef:Als je eens wat info wil over groep A aanpassingen pm je me maar
Waar heb je die info nou weer vandaan...![]()
Boek clio gr A
MartijnB schreef:antoine schreef:MartijnB schreef:Als je eens wat info wil over groep A aanpassingen pm je me maar
Waar heb je die info nou weer vandaan...![]()
Boek clio gr A
haha nee eigen ervaring, jou boek had ik pas nadat ik de mijne al had verbouwd weet je nog
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast