Uitzonderingen op SRR ?

Alles over homologaties, annexen etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor SylviaVisser » vr nov 03, 2006 12:58

HaHA Niels tattoos...... :lol:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor Amazone » vr nov 03, 2006 13:35

SylviaBos schreef:
John schreef:Gaat nog een rare poule worden, weet namelijk niet of Wevers in het eindklassement komt. Volgens de letter der SSR 1.14 mag een equipe uit niet meer dan 2 personen bestaan. Een ieder die dus eventueel protest aantekend krijdt dus gelijk. Dus Wevers el of niet in de poule dat is de vraag.

Nee, want zoals duidelijk te lezen valt heeft ie daar een uitzondering op gekregen........En eerlijk; is dat nou de moeite waard om een protest voor aan te tekenen?

Sjonge, John, dat net iemand als jíj zoiets gaat suggereren valt me eerlijk gezegd toch tegen!

Soms wordt er wel eens een uitzondering gemaakt, dat weet jij ook (neem ik aan). En die uitzondering wordt heus wel goed "dichtgetimmerd" door de SpoCo's en het wedstrijdsecretariaat, kom op zeg!

Laten we blij zijn met de, weer eens een keertje positieve, publiciteit! We hebben het hard nodig in de rallysport!

Jan Peter Balkenende "durft er toch maar naast te gaan zitten" in een sport, waar de afgelopen wedstrijden steeds ernstige crashes gebeuren... deze reactie hoor ik de laatste dagen (te) vaak!!!
Amazone

Berichtdoor SeBass » vr nov 03, 2006 15:44

Holkers schreef:Gezien de persoon waar hij naast zit (geen deelnemer RDO, maar kan wel punten weghalen) en de stand van het kampioenschap (alleen groep N heeft er echt 'last' van) en de publiciteit die erdoor gegenereerd wordt denk ik niet dat de KNAF, FIA, Euregio en/of deelnemers er erg moeilijk over gaan en moeten doen. Maar wie ben ik...

Het groep N kampioenschap heeft er geen last van, omdat daar alleen de punten worden toegekend aan deelnemers in de groep N. Een groep A kan geen punten weghalen.

Door het bulletin van het BSR is het vervangen van de tweede bestuurder al redelijk dicht getimmerd. Al zou een protest en evt. beroep, in mijn ogen, wel mogelijk zijn. Maar ik ga hier niet zeggen op welke punten. Iemand die een protest/beroep nodig vind, kan/mag dat zelf uitzoeken.

We moeten dit weekend allemaal maar een oogje dicht knijpen en blij zijn met de publiciteit die dit opleverd voor de sport.
Complexiteit in de Simpele Eenvoud
SeBass

Vorige

Keer terug naar Reglementen