Pagina 8 van 8

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015

BerichtGeplaatst: zo aug 30, 2015 11:45
door Collin
rvgrally schreef:Idd leuk he... alleen wanneer je 80 pro hetzelfde zegt als het vorige bericht... mag t wat beknopter. Maar goed... vw hoeft niet te testen met een verbeterde 2016 versie. Als ze de 2014 pakken rijden ze nog iedereen het licht uit de ogen. Alle centen en tijd naar het 2017 model.
De r5 s... tja berg af gaan ze lekker... berg op koppeling een keer of 2 erbij en dan lijkt het iets misschien. Wat voor moror zit er eigenlijk in een skoda? Vw?


Motor bouwen ze bij Skoda en is ontwikkeld samen met Oreca.

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015

BerichtGeplaatst: zo aug 30, 2015 12:49
door rvgrally
Kad geen idee

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015

BerichtGeplaatst: ma aug 31, 2015 8:00
door mmrizio
rvgrally schreef:Idd leuk he... alleen wanneer je 80 pro hetzelfde zegt als het vorige bericht... mag t wat beknopter. Maar goed... vw hoeft niet te testen met een verbeterde 2016 versie. Als ze de 2014 pakken rijden ze nog iedereen het licht uit de ogen. Alle centen en tijd naar het 2017 model.
De r5 s... tja berg af gaan ze lekker... berg op koppeling een keer of 2 erbij en dan lijkt het iets misschien. Wat voor moror zit er eigenlijk in een skoda? Vw?


Ach, 't forum kan wel wat extra content gebruiken. En ik bedoelde idd de 2017 versie van de Polo.

Maar dat van die R5's meen ik echt. De S2000's klinken lekker, maar komen koppel tekort voor de Nederlandse haakse hoeken. RRC's zijn een nogal vergezochte oplossing (dure WRC's terugtunen om ze met S2000's mee te laten doen :? ), maar de R5's klinken ok, hebben koppel en vermogen en moeten wat agressiever de bocht in gezet worden dan de WRC's.

Of het echt de nationale en regionale rallysport gaat redden weet ik niet, maar van mij mag het!

Maurice

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015

BerichtGeplaatst: ma aug 31, 2015 9:32
door 2rallyman1
mmrizio schreef:
rvgrally schreef:Idd leuk he... alleen wanneer je 80 pro hetzelfde zegt als het vorige bericht... mag t wat beknopter. Maar goed... vw hoeft niet te testen met een verbeterde 2016 versie. Als ze de 2014 pakken rijden ze nog iedereen het licht uit de ogen. Alle centen en tijd naar het 2017 model.
De r5 s... tja berg af gaan ze lekker... berg op koppeling een keer of 2 erbij en dan lijkt het iets misschien. Wat voor moror zit er eigenlijk in een skoda? Vw?


Ach, 't forum kan wel wat extra content gebruiken. En ik bedoelde idd de 2017 versie van de Polo.

Maar dat van die R5's meen ik echt. De S2000's klinken lekker, maar komen koppel tekort voor de Nederlandse haakse hoeken. RRC's zijn een nogal vergezochte oplossing (dure WRC's terugtunen om ze met S2000's mee te laten doen :? ), maar de R5's klinken ok, hebben koppel en vermogen en moeten wat agressiever de bocht in gezet worden dan de WRC's.

Of het echt de nationale en regionale rallysport gaat redden weet ik niet, maar van mij mag het!

Maurice


Denk dat het ook wel erg ligt aan de rijder in de auto.... Zie Meeke in Condroz, Princen nu in Peugeot... :)

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015

BerichtGeplaatst: ma aug 31, 2015 10:06
door Sjeik1981
Wat me ook positief beviel qua geluid waren de kleine R2 autootjes van Ford. Ook een lekker roffeltje van de turbo en tempo zat er redelijk goed in. Miste helaas de Peugeot 208 R2 zou mooie vergelijking geweest zijn Ford R2 vs Opel R2 vs Peugeot R2.