WRC rally de Espana Costa Daurada

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor pedduhwick » za nov 10, 2012 10:57

Maar even tussen alle verhalen door Hans ligt al 6de :wink:
pedduhwick
 
Berichten: 1707
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 17:04
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor Arjan19 » za nov 10, 2012 10:58

daarom is hij breen weer voorbij en staat hij P6 8)
Arjan19
 
Berichten: 382
Geregistreerd: za sep 16, 2006 12:12
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor MartijnB » za nov 10, 2012 11:14

En vooralsnog houd hij de boel wel heel.

En zijn de toppers zoals Neuville en Solberg alweer out door een crash :lol:

Uit sommige reactie hier blijkt maar weer dat het gezegde toch maar weer waarheid is.

'De beste stuurlui staan aan wal.'

Net als het voetbal fans syndroom (WE) hebben gewonnen...

O ja speelde je mee dan?
Nee dat niet maar onze club heeft gewonnen.

Hans is in mijn ogen enorm gegroeid de afgelopen jaren. Reed ie voorheen vaak net over zijn kunnen. En nam ie teveel risico s en plette ie weer eens een Polo op een container.

Zo rijd ie de laatste jaren met zijn hoofd. En daarbij zijn zijn communicatieve vaardigheden enorm gegroeid. Welke je ook zeer zeker nodig hebt in het WK.

Met die laatst genoemde dingen is Hans in mijn ogen veel meer gegroeid dan bijvoorbeeld Kevin.
Laatst bijgewerkt door MartijnB op za nov 10, 2012 11:34, in totaal 2 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1951
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa

Berichtdoor Bartrallyfan » za nov 10, 2012 11:17

loeb staat inmiddels weer aan de leiding voor latvalla en ostberg
rallyfanteam "de bende rond venray"
Avatar gebruiker
Bartrallyfan
 
Berichten: 1033
Geregistreerd: zo feb 25, 2007 14:04
Woonplaats: venray

Berichtdoor pieterD » za nov 10, 2012 11:24

heel goed gezegd martijn ! :D
pieterD
 
Berichten: 6
Geregistreerd: wo jun 03, 2009 19:44
Woonplaats: vleuten

Berichtdoor kraats » za nov 10, 2012 11:34

Ik vind dat Hans vanuit nederlands perspectief een prima rally aan het rijden is.
Ik moet alleen zeggen dat wanneer je internationaal bekijkt geen wereldprestatie wordt. Maar zijn doel is leren en niet er na een kp of 5 hard afgaan en weer te weinig leren.
Belangrijk is om de auto aan de finish te brengen, en hoe en op welke plaats is iets van latere zorg.

Kortom: goed bezig! (voor NL begrippen, maar dat is geen wereldniveau)
Een podiumplaats? Ja, dat kan wereldniveau zijn.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Berichtdoor tiemen » za nov 10, 2012 11:37

Iedereen zijn mening, en de opmerking van de beste stuurlui staan aan wal, raakt kant nog wal....

Het zijn altijd dezelfde figuren die dit soort opmerkingen maken, daarom noemde ik ook al sommige dingen in mijn post m.b.t. dat ik niet weet welke inspanningen hij heeft moeten verrichten voor deze deelname, enz.

Met dit soort opmerkingen kun je iedere discussie doodslaan, en dat vind ik nu zo jammer. . .

Dat Weijs gegroeid is, is een mening, en dat mag.
Dit zal ook vast wel zo zijn, maar daar ging deze discussie niet om..

Verder zal ik er maar over ophouden, omdat sommigen (die altijd denken het te weten omdat ze: of dichtbij de Weijs familie staan, of omdat ze zelf wel eens een rally rijden..) vinden dat het wel een wereldprestatie is, en zij gelijk hebben en het peultjesvolk (die niet zelf rijden of dichtbij staan) geen mening mogen hebben, of die mening van hen moeten beamen.

Beetje jammer dit ..
tiemen
 
Berichten: 327
Geregistreerd: di sep 27, 2005 10:41
Woonplaats: Genemuiden

Berichtdoor JVDR » za nov 10, 2012 11:43

beelden van dag 1:
http://www.youtube.com/watch?v=m_3IhlHmhMU

met o.a. een paar lucky moments voor Weijs
Laatst bijgewerkt door JVDR op za nov 10, 2012 11:54, in totaal 1 keer bewerkt.
JVDR
 
Berichten: 93
Geregistreerd: wo nov 18, 2009 10:56

Berichtdoor Arjan19 » za nov 10, 2012 11:54

mooie beelden van Weijs jr :)
Arjan19
 
Berichten: 382
Geregistreerd: za sep 16, 2006 12:12
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor Eight_Gear » za nov 10, 2012 11:57

tiemen schreef:Iedereen zijn mening, en de opmerking van de beste stuurlui staan aan wal, raakt kant nog wal....

Het zijn altijd dezelfde figuren die dit soort opmerkingen maken, daarom noemde ik ook al sommige dingen in mijn post m.b.t. dat ik niet weet welke inspanningen hij heeft moeten verrichten voor deze deelname, enz.

Met dit soort opmerkingen kun je iedere discussie doodslaan, en dat vind ik nu zo jammer. . .

Dat Weijs gegroeid is, is een mening, en dat mag.
Dit zal ook vast wel zo zijn, maar daar ging deze discussie niet om..

Verder zal ik er maar over ophouden, omdat sommigen (die altijd denken het te weten omdat ze: of dichtbij de Weijs familie staan, of omdat ze zelf wel eens een rally rijden..) vinden dat het wel een wereldprestatie is, en zij gelijk hebben en het peultjesvolk (die niet zelf rijden of dichtbij staan) geen mening mogen hebben, of die mening van hen moeten beamen.

Beetje jammer dit ..


Ik ben het met je eens hoor. Weijs doet het netjes maar echte kanontijden zijn het nog niet. Dat is voor een eerste keer in een WRC ook niet erg, maar een wereldprestatie kun je het niet noemen.
Eight_Gear
 
Berichten: 531
Geregistreerd: vr nov 04, 2011 20:59
Woonplaats: Havelte

Berichtdoor Oscar Vink » za nov 10, 2012 12:18

Waar staat dan geschreven dat hij een wereldprestatie levert? Je hebt een mening, maar dat hoeft toch niet gedeeld te worden. Ook ik sta niet dichtbij de familie Weijs en heb zelf nog nooit een rally gereden, maar zoals ik al eerder heb gemeld is het wel knap wat hij doet. Het is waarschijnlijk zijn enige kans en kijk maar naar Abbring, die wel zonodig hard moest op een shakedown en er hard vanaf ging dat zijn kans in ieder geval bekeken is. Volkswagen zegt nu toch ook niet van goh wat heb jij spectaculair gecrasht, je mag nog een heel seizoen crashen. Ik vind dat Hans geen kanontijden rijdt nee, maar hij rijdt op het moment wel een Chris Atkinson naar huis en dan doe je het in mijn ogen internationaal gezien toch wel erg goed.
Oscar Vink
 
Berichten: 8
Geregistreerd: vr nov 11, 2011 18:47
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor Brullo » za nov 10, 2012 12:52

Leo schreef:
rvgrally schreef:Ik vergelijk hans met neuville, qua kunnen schat ik ze hetzelfde in, qua koppie koppie kei goed van hans, volgens mij fromeld neuville elke rally 2wrcs op, hou je niet in ik heb 3uur geleden mijn scheenbeschermers aangetrokken
:wink: :D


Helemaal mee eens.
Ze rijden alle 2 in een Citroen.
Alleen de 1 is vele malen rapper dan de ander.
met het koppie win je geen rally, alleen met je voeten.


Zo te zien heb je duidelijk geen verstand van zaken....ga knikkeren zou ik zeggen en bemoei je aub niet met zaken waar je geen verstand van hebt.
Brullo
 
Berichten: 40
Geregistreerd: di dec 26, 2006 21:34
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor rvgrally » za nov 10, 2012 13:55

Haha.... :wink: wat een lozer opmerking zeg, haha, :shock:
Avatar gebruiker
rvgrally
 
Berichten: 595
Geregistreerd: ma maart 01, 2010 1:25
Woonplaats: Oss

Berichtdoor Arjan19 » za nov 10, 2012 14:18

@brullo:

Pak jij je zak Bonken en knikkers ook even? Kun je samen knikkeren.
Arjan19
 
Berichten: 382
Geregistreerd: za sep 16, 2006 12:12
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor Oscar Vink » za nov 10, 2012 14:32

Waarschijnlijk zal Brullo bedoelt hebben dat als je met het koppie rijdt je wel degelijk een rally kan winnen. En ja Brullo staat misschien dichtbij de familie Weijs en kan daarom ook minder tegen kritiek. Persoonlijk had ik ook verwacht/gehoopt dat vandaag de tijden dichter in de buurt van de echte toppers zouden liggen, maar goed die rijden dan ook een heel seizoen in een auto. Dat zegt weinig kijk maar naar Duval, die wel met kanontijden op de proppen komt in bijvoorbeeld Duitsland. De tijden zijn niet slecht, maar kunnen beter en dat beseft Hans zelf denk ik wel degelijk, maar er hangt te veel vanaf wil hij volgend jaar nog zo'n kans krijgen. Hij is op proeven wel sneller als Sordo en Atkinson, dus dat zegt wel degelijk iets!
Oscar Vink
 
Berichten: 8
Geregistreerd: vr nov 11, 2011 18:47
Woonplaats: Woudrichem

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten